یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیرین زبونیای پسرم

1393/2/3 17:54
نویسنده : بابا و مامان
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم امروز دلم خیلی گرفته  اخه نادر رفت تهران برای نمایشگاه کتاب کلا اردیبهشت که میاد دل من بدجوری به التهاب می افتهناراحت منتظرم زود تموم شه  البته اون وسطا میاد پیشمون اما خوب دوست دارم همیشه کنارمون باشه وجودش برام یکدنیا ارامش و راحتیچشمقلبوقتی نیست انگار یه چیز مهمی از زندگیمون کم شده امیدوارم این روزها به تندی بگذره باز هم در کنار هم باشیم شب موقع خواب پارسا می گفت (بابا منم ببر برم اوندا  پو بارم  پول اونده) تعجبنیشخند(بابا منم ببر اونجا پول بیارم پول گنده) اول باورم نشد اینطوری می گه اما بعد متوجه شدم و کلی بهش خندیدیم خندهدیشب من به نادر گفتم کاش بشه نری گفت اگه برم حق ماموریت پول خوبی می دند کمی از قسطامون را که سنگینه می تونیم بدیم خیالمون راحتره  پارسا کنار ما بود اما فکر می کردم داره تلویزیون نگاه می کنه نگو حواسش به حرفهای مابودهنیشخندصبح زود بیدار شده بود می گفت:( بابا بدو با پلیتا دالن مان مالو بدیرن)( بابا بدو بیا  پلیسا دارن میان ما رابگیرن) خندهمثل اینا که خلاف کردن خواب اشفته می بییند قهقهههر چیم گفتم بیا بغل من نیومد فکر کنم بهم اعتماد نداره ناراحتاخه منم خیلی ترسوم رفت بغل باباش خوابید نیشخند الانم داشت می گفت:( مامان بابا نیت ددا نان مالو باولن)مامان بابا نیست دزذا نیان ما را بخورنقهقههقهقهه خوبه تلویزیون همش رو شبکه پویا می چرخه حالا اینا را از کجا یاد گرفته نمی دونمسوالماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مائده
3 اردیبهشت 93 18:46
ایشالله هیچوقت جای همسری خالی نباشه و سالیان سال سایه ش بالا سرتون باشه و به سلامتی برگرده عزیز دلم ای فداااااااااااااااااای این پسر شیطونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه عزیزم
الناز
3 اردیبهشت 93 19:03
آخی عزیزم انشالله همسری به یه چشم زدن زودی برمیگردن من درکتون میکنم خیلی سخته ....الهی فدای شیرین زبونیای این پسرماه بشم که یه دونستتتتتتتتتت بوس ازلپاش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 23:44
خدا به همراه جناب همسری انشالله به سلامتی میره وبرمی گرده وپول اونده میاره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 23:45
چقدر از حرفهای خوشگل پارسا خندیدم مخصوصآ که من عاشق حرفهای شکسته بچه ها هستم کاش محمدرضا هم که زبون باز کنه مثل پارسا جون حرف بزنه چه خوب زبونشو متوجه میشید من که بیشتر حرفهاشو متوجه نمیشم
بابا و مامان
پاسخ
قربونش بشم بهش خیلی میاد اینطوری حرف بزنه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 23:46
پس به خاطراینکه ترسو تشریف دارید بهت اعتماد نمی کنه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 23:48
عزیزم من خیلی دلم می خواد شبکه پویا برا بچه ها داشته باشم میشه فرکانسشو بهم بگید وبگید رو چه ماهواره میشه نصبش کرد یا ریسیور مارک خاصی باید باشه؟ممنون عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اومدم
زهره
4 اردیبهشت 93 1:20
عزيزمممممممممم ايشالله بزرگ بشين و مايه افتخار خخخخخخخخخ خيلي خنديدم فربون حرف زدنت عزيزكم خيلييييييييييي دوستتت دارم وروجك
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
لـــي لــــي
4 اردیبهشت 93 2:47
عزيزم روز شمام با تاخير مبارك
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
لـــي لــــي
4 اردیبهشت 93 2:48
اي جونم گل پسر شيرين زبون.... جاي همسرت هم خالي نباشه خواهري
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان زينب و ضحي جون
4 اردیبهشت 93 4:07
الهي...چقدر سخته براتون..انشاالله زود بگذره.... امان از اين حواس بچه ها...... چه شيرين زيوني شده پسمل گل...فداي هوش و حواسش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه ایشالاه همیشه سلامت باشید
مامان محمدحسین
4 اردیبهشت 93 6:34
مامانی الینا
4 اردیبهشت 93 8:01
عزیزم این پسمل خوشمزه چه حرفایی میزنه ماشالا راستی مامانی جای همسری خالی نباشه گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان ترنم
4 اردیبهشت 93 8:09
ان شاا.. كه همسري به سلامتي از اين ماموريت برگردن. آخرش نفهميدي چه خوابي ديده؟
بابا و مامان
پاسخ
هر چی بوده بگیرو ببند توش بوده
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 9:01
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جون عزیزم ممنون که به ما هم سر میزنی و جویای حالمونی . انشاالله به سلامتی و دل خوش همسرت هم برمیگرده و جمعتون جمع میشه عزیزم و یه پول گنده هم میاره با خودش به قول محمد پارسا , دوری سخته ولی دیگه گاهی چاره ای نیست , حالت رو درک میکنم , مراقب خودت و بجه ها باش و نترسون پسری رو اینقدر ناقلا
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که اومدید پیشمون ایشالاه همیشه سالم وسلامت باشید چشم
سعیده مامان آرتین
4 اردیبهشت 93 9:14
ای قربون شیرین زبونیای پسملم بشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
رزا
4 اردیبهشت 93 9:45
عزیزم نگران نباش تو مرد خونه ایییبا وجود تو هیچ دزدی جرات نمیکنه بیاد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون همینطوره
مامان عرفان
4 اردیبهشت 93 9:45
آخي . اي جانم . چه شيرين زبون .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان عرفان
4 اردیبهشت 93 9:46
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 12:08
واقعا بچه ها بعضی وقتا ی چیزایی میگنا
♥مامان متین جون♥
4 اردیبهشت 93 13:47
ماشالا گل پسر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
*یاسمین*
4 اردیبهشت 93 14:27
فدای شیرین زبونیات عزیز دلماین بچه حواسشون همه جا هست،این ماییم که غافلیم جای همسرتون خالی نباشه.ایشاله به زودی برگرده و کلی کتاب هم برای فرشته های ناز بیاره
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از مهربونیتون عزیزم
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 18:52
ب منم رمز بدین لطفا
بابا و مامان
پاسخ
سلام من که هر کار کردم نتونستم برات بزارم قسمت نظراتتون باز نمیشه
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 18:54
اخی عزیزم این بچه ها فکرشون به چ جاهایی ک نمیرسه
مائده
4 اردیبهشت 93 22:47
گلم برای پست بالایی نتونستم نظر بزارم میشه به منم رمز بدی
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزمبراتون گذاشتم
مامان ساجده
4 اردیبهشت 93 23:52
انشالا همسریتون میرن و بسلامتی برمیگردن پیشتون وباوجود دوتا گل ناز احساس تنهایی نکنین مامان دزدا نیان بخورنتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 1:05
سلام خانمی خوبید ای ول چه با کلاس شدید شما بابا، من رفتم اون بالا رمزو بخوام دیدم قسمت نظرات هم رمز داره به خدا اینو دیگه تا حالا ندیده بودم خیلی برام جالب بود حالا من میرم قسمت نظرات تو پروفایل رو چک می کنم ببینم چیز جدیدی برامون گذاشتن اگه نیست شما هم لطف کنید به ما هم یاد بدیدفدات بشم منم رمز لطفآ
بابا و مامان
پاسخ
نه عزیزم این کلاس و نی نی وبلاگ برامون یعنی برا همه نی نی وبلاگیها گذاشته
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 1:14
عزیزم خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
چشم رفتم ببینم
مامان زينب و ضحي جون
5 اردیبهشت 93 2:05
رمز پست جديدو مي خوايم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
خاله ی مهربون
5 اردیبهشت 93 3:25
یک بسته رمز لطفا
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
رزا
5 اردیبهشت 93 9:18
سلام عزیزم امکانش هست برام تا امشب شماره یا پلاک عنه خانم رو بزاری فردا دوباره میرم پیشش مرسی لطف میکنی راستی اون دیگه راه میده یا ......
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم برو خصوصی
رزا
5 اردیبهشت 93 9:58
مرسی عزیزم یعنی برم همونجای قبلی ولی کوچه 24 پیدا کنم بعد از زیر گذر اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی من راضی به زحمت شما نیستم فردا خودم میرم بازم خبرت میکنم ممنون
بابا و مامان
پاسخ
بله عزیزم بعد زیر گذر سمت چپ
رزا
5 اردیبهشت 93 12:30
مرسییییییییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت عزیزم
مامان ساجده
5 اردیبهشت 93 14:12
سلام منم رمز بالایی رو مووووخاااااام
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 14:13
مامانی رمز بالایی رو میدی
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 14:15
ای جوونم فدای این شیرین زبونیات........
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان زینب
5 اردیبهشت 93 16:57
الهی فدای این پسرک بشم من.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان زینب
5 اردیبهشت 93 16:57
رمز جدید لطفا
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
5 اردیبهشت 93 18:17
سلام عزیزم هر کاری کردم با رمزی که بهم دادی باز نشد
بابا و مامان
پاسخ
بازم براتون گذاشتم بفرمایید خصوصی
باباومامان
5 اردیبهشت 93 20:46
لطفا منم رمز
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 22:21
ماهم رمز لطفا
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان
5 اردیبهشت 93 22:43
مامان خانوم رمز میدید لطفا
بابا و مامان
پاسخ
حتما اومدم
مامان امیرعلی گلی
5 اردیبهشت 93 22:52
نمیدونم چرا باز نمیشه خیلی تلاش کردم نشد
بابا و مامان
پاسخ
خصوصیت و چک کن عزیزم
مامان پریسا
6 اردیبهشت 93 9:37
ماشالله به پسر شیرین زبونم. دوست جونی؟ عزیزم همه ی پست ها داره رمز دار میشه هاااا؟!!!!دیگه خب من هم رمز میخوام راستی اون یکی وبلاگتون هم رفتم ولی کلا کامنت دونیش تعطیل بود.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم الان پیش شما بودم رمز و گذاشتم اومدم دیدم برام کامنت گذاشتید دل به دل بدجوری راه داره عزیزم نمی دونم مشگل چیه شما می دونید
مامان ترنم
6 اردیبهشت 93 11:23
پس من چي؟ منم رمز ميِ خوام.
بابا و مامان
پاسخ
ببخشید اومدم عزیزم براتون گذاشتم
مامان آرش و آیناز
6 اردیبهشت 93 17:16
سلام عزیزم ایشالا جای همسری خالی نباشه و زودی برگرده پیشتون الهی قربون پسر شیرین زبون بشمممم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 20:12
شاید با هم بودن به سختی تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد. برای من هم رمز پستهات رو بزار دوست جونی گلم.
بابا و مامان
پاسخ
برات گذاشتم عزیزم
مامانی
6 اردیبهشت 93 23:54
ای جوووونم سلام، ماشالله چه شیرین زبون شده خدا حفظش کنه انشالله همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید منم یک شب بدون حامد نمیتونم تو خونه بمونم!اگه نباشه حتما میزنم میرم بیرون، اصلا نمیتونم تو خونه بدون حامد نفس بکشم کاملا بهت حق میدم! انشالله که آقا نادر صحیح و سالم میرن و برمیگردن روزاتون لبریز خوبی و خوشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ارزو می کنم جمع گرم خانوادتون روز به روز گرمتر و پر باشه از ارامش و نشاط
سميه
7 اردیبهشت 93 7:52
اي جان اگه ترجمه نکرده بودي عمراً مي فهميدم معنيش رو
مامانی كسرا
7 اردیبهشت 93 11:31
نميدونم چرا اسم رمز كه مياد دست و دل من ميلرزه باور كن با من مشكل داره اين رمزتونااااا همون كه خودتون نوشتي رو كپي ميكنم ميذارم، باز نميكنه خوووو من چيكار كنم!!!!!!
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان پریسا
7 اردیبهشت 93 18:15
سلام دوستم خوبید؟ پست های بالا باید رمز وارد کنیم واسه کامنت برای همین اینجا راحت ترم عزیزم نشد که نشدکلا از خیرش گذشتم.ممنون که کد رو بهم دادید.
بابا و مامان
پاسخ
شرمنده مامان جون از خاله جون کمک بگیرید خیلی مهربونند حتما کمکتون می کنند
پدر بزرگ ارسطو جعفري
7 اردیبهشت 93 22:34
سلام ايشالا به خير و خوشي ارديبهشت هم بگذره و محمد پارسا جان و ياسمن جان هم در كنار خانواده بدون دغدغه هاي قسطي زندگي كنن
بابا و مامان
پاسخ
سلام پدر بزرگ مهربون ممنونم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 اردیبهشت 93 0:17
عزیزم رمزوخواستم یادتون رفت بهم بدید میشه لطفآ
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان درسا
10 اردیبهشت 93 13:09
سلام عزیزم هر چی رمز پست بالا رو میزنم وارد نمیشه چرا؟
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان درسا
13 اردیبهشت 93 0:50
رمز جدیدو نمیدی؟
بابا و مامان
پاسخ
برات گذاشتم عزیزم
مامان گلشيد
16 اردیبهشت 93 13:08
من هميشه آخرم منم رمز
بابا و مامان
پاسخ
برات گذاشتم عزیزم
مامانی
20 اردیبهشت 93 21:20
عزیزم رمز لطفا؟
بابا و مامان
پاسخ
براتون گذاشتم عزیزم