یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تقدیم به دوستان عزیزم

1393/1/17 16:37
نویسنده : بابا و مامان
948 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان گلمقلب شرمنده محبتهاتون هستم خجالتنمیدونم چطور به محبتهای بی اندازتون پاسخ بدم خجالتدوستتون دارم و به داشتن دوستان گلی چون شما به خودم می بالم قلبقلبماچماچممنونم از کامنتهای پر مهرتون دوستان گلم مامان محمد و ساقی عزیزمماچ

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

http://tateneh-mohammad92.niniweblog.com/#  فاطمه ومحمد رضای عزیزمماچ که برامون زحمت کشیدند و پست گذاشتنددوستان عزیزم که برامون تصاویر زیبا فرستادند ماچمتنهای قشنگ که مهربونی تو تک تکشون موج می زد  دست گل همتون درد نکنه مامانهای عزیزقلبقلبماچقلب ایشالاه  بتونم محبتهای همتون را جبران کنم خجالتماچتصویر بالا با ادرسهای که پایینش هست تقدیم به دوستان گلمماچ این تصاویر از طرف مامان ساجده عزیزمقلببرامون ارسال شده بود دستش درد نکنه که خیلی زیبا بود مژهمن این تصاویر زیبا را تقدیم می کنم به تمام دوستان عزیز و مهربونم قلبماچتو همین پست تصاویری که دوستان گلم برامون زحمت کشیدند و  گذاشتند را یکی یکی می زارم و باز هم ممنونم از محبت تمام دوستان عزیزمماچماچماچقلب

 

 

مامان امیر حسین عزیزمقلبماچبغل


http://up.p30day.com/images3/2013/may/59969210000645653958.jpg


http://up.p30day.com/images3/2013/may/87527613503357339680.jpg


http://up.p30day.com/images3/2013/may/86885971690419010854.jpg این سه تا تصویر که حتما هم زیبا بوده از طرف مامان ارش و ایناز عزیزم قلبماچمتاسفانه باز نشدمژه


مامان فاطمه و محمد رضای عزیزمقلبماچبغل

از طرف  مامان پریسای عزیزمقلبماچبغل

از طرف مامان یاسمین جونمقلبماچبغل

 

 

از طرف مامان پریسای عزیزمقلبماچبغل

 

از طرف مامان درسای عزیزم قلبماچبغل

 

http://www.bluemountain.com/ecards/birthday/card-3348394 از طرف مامان کسری جونمقلبماچبغل

از طرف مامان امیر حسین جونم روز تولد یاسمن 12/12/ماچقلببغل



از طرف دوست گلمون مامان سونیا جونقلبماچبغل

دوست گلم،*یاسمن جون *تولدت مبارک

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی، *یاسمن عزیزم* سالروز  زمینی شدنت مبارک . .

 

      از طرف مامان گل یاسمین جونماچقلببغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مائده
11 اسفند 92 10:04
خیلی قشنگ بووووووووووووووووود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم
مامان پریسا
11 اسفند 92 14:59
سلام عزیزم. مبارک باشه. قابل شما و یاسمن جون رو ندارن. عزیزم این ادرس ها رو هم که گذاشتید اصلا نمیشه کپی کرد چون احتمالا راست کلیک قفل داره. البته گفته بودید که نداره ولی نمیدونم چرا برای من نمیشه کپی کرد.... برای پست رمز دار ... نمیدونم مشکل چیه اما معمولا با اکسپلوره میشه وارد بشید.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیز دلم خیلی زیبا بود وای چرا اومدم راست کلید و بر دارم کلا وبلاگ بهم خورد یه جور درستش کردم براتون می زارم کدها را عزیز دلم ممنونم از راهنماییتون
مائده
11 اسفند 92 18:53
______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__GOD____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آوا
11 اسفند 92 21:41
سلام مامانی اینجا چه خبر من که نفهمیدم . بزار بیشتر بخونم .
مامانی درسا
12 اسفند 92 2:36
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان امیرحسین
12 اسفند 92 7:44
تولدت مبارک عزیزم. امروز تولد واقعیه برا همین هم اومدم تا این کادو را بهت تقدیم کنم امیدوارم خوشتون بیاد http://www.wedesigncakes.com/images/pink_barbie.JPG
بابا و مامان
پاسخ
خیلی زیبا بود ممنونم از مهربونی و محبتتون
مامان امیرحسین
12 اسفند 92 7:47
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸. ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. تولدت مبارک عزیزم ۞*امیـــدوارم این روزها بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
12 اسفند 92 12:14
سلاااااااااااااااااااااام دختر ناز و زیبا و دلربا تولدت هزاراااااااااااااااان بار مبااااااااااااااااااااااااارک الهی 120 ساله بشی و مامان و بابای مهربونت خوشبختی و عاقبت به خیریتو ببینن هیچوقت تولدتو فراموش نمیکنم چون دقیقا با روز تولد خواهرم یکی شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
✿مامان علی خوشتیپ✿
12 اسفند 92 12:15
ببخششششششششش...خیلی وحشتناک سرم شلوغه...ولی گفتم باید برای تولد گل دختری خدمت برسم...دوباره میام پیشتون
بابا و مامان
پاسخ
زحمت کشیدید ممنونم از محبتتون
مامان الینا
12 اسفند 92 12:31
عزیزم سبد سبد گلهای ناز وقشنگ روبرای زیباترین روز دنیا12اسفند تقدیمت میکنم تـــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان سونیا
12 اسفند 92 14:18
زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم تولدت مبارک http://axgig.com/images/78283231658290761312.gif
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون خیلی زیبا بود
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
12 اسفند 92 15:07
سلام دوست عزیز ممنون که بهم خوردگی نوشته هامو بهم خبر دادید بازم اگه مشکلی بود ممنون میشم بهم خبر بدید
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم چشم
*یاسمین*
12 اسفند 92 17:07
مامانی گل آپم،ببخشید تاخیر داشتم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم لطف کردید
مامان حنانه زهرا
13 اسفند 92 14:49
خیلی خیلی گلی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم
مامان ساجده
15 اسفند 92 13:30
سلام عزیز چند ماه پیش فرستادم من فک کردم برا تولد یاسمن میگین فرستادم که من تعجب کردم گفتم خدایا من که فقط یه پیام تولد مبارک فرستاده بودم
بابا و مامان
پاسخ
مامان ساجده من رفتم کل کامنتام و امروز گشتم تا تو 27 اذر پیداش کردم رفتم سراغ ادرسش دیدم بابا مال مامان ساجدست می خواستم براتون بنویسم مشکوک شده بودم خلاصه تا الان اومدم و کامنتتون را الان دیدم خیالم راحت شد که از طرف دوست گلم بوده ممنونم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 15:52
سلام عزیزم گلم انشالله برا دانشگاه رفتن وعروسیشون جشن وشادی برپا کنید وما هم باشیم شادی کنیم عزیزم قابل شمارو نداشت کاری براتون نکردیم جز ابراز خوشحالی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی لطف کردید مهربونم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 15:53
عزیزم اموزش یه کلاه دخترانه رو گذاشتم بیا شاید خوشت اومد خواستی برا یاسمن جون درست کنی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف کردید اومدم ببینم