یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا

1392/11/15 20:50
نویسنده : بابا و مامان
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلباین عکسها را یک ساعت پیش گرفتم پارسا خورده بود زمین اون گوشه لبش کمی زخم شده ناراحتتو عکس پیداست گریه می کردگریه البته خیلی نه دید دارم از یاسمن عکس می گیرم دوید اومد بغل یاسمنقلب برا عکس تو عکس اولیه یاسمن ادا در میورد پارسا بخنده قلبچند بار عکس و خراب کردندکلافه تا این عکس و بین اون عکسها بهتر دیدم لبخند

امروز از صبح که بیدار بودند نخوابیدند مژهالان پارسا خوابه خوابیاسمن خانم داره توت فرنگی نگاه می کنه بیچاره باباش چند بار گفت یاسمن من اخبار گوش بدممنتظر گفت نه اونم گرفت خوابیدکلافهخوابفکر کنم این بار 1000 رمه داره توت فرنگی میبینه نیشخندیه موضوعی ذهنم و در گیر کردهکلافه بین دو راهیمنگران به قران مراجعه کردم خوب اومد اما بازم نمی دونم چه کنم ارامشم و یه جورای مختل کرده انجام ندادنش یه دردهناراحت انجام دادنش هم یه درد گریهچی بگم خدایا به امید توقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان الینا
15 بهمن 92 22:28
فدای این نی نی های خوشمزه بشم مامان یاسی جون اگه دخالت نباشه حالا که به قران رجوع کردی هر چی هست انجام بده خیر انشالا
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم عزیزم
مامان هیمن
15 بهمن 92 23:00
خصوصی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم مامان جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 5:00
سلام خواهر جونم بدو بيا خصوصي
بابا و مامان
پاسخ
چشم رفتم ببینم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 5:00
دوستتتتتتتون دارم شديداً
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلممنم دوستتون دارم عزیزم
رزا
16 بهمن 92 11:18
عزیزم انشالله کارت بدون مشکل حل شه و ارامش هرچه زودتر برگرده پیشت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیت
مامان بیتا و تینا
16 بهمن 92 12:28
سلام قربونت برم ممنونم که جویای حالمون هستی متاسفانه بعد اون روز دوباره بچه ها رو بردیم دکتر که بیتا 3 تا پنی سیلین زد تا الان که خدا رو شکر بهترن الهی که من فدای اون لب پارسا جونم بشم این بچه ها با خودشون جنگ دارن....از طرف من دوتاشونم ببوس و انشاالله شما هم یه تصمیم درست و حسابی میگیری و امیدوارم هر چی که خیره پیش بیاد دوستتون دارم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم خدا را شکر که حالشون خوبهممنونم از محبتت عزیزم
مامان بردیا
16 بهمن 92 13:19
جانم.خیلی ماهن ایشالا هرچی خیره برات پیش بیاد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 13:47
خصوصي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم میرم ببینم
الناز
16 بهمن 92 13:59
خیــــــــــــــره انشالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 14:30
عاشقتم كجت جوونم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت
مامان هیمن
16 بهمن 92 15:06
خصوصی گلم
بابا و مامان
پاسخ
دیدم عزیزم چشم
مامان هیمن
16 بهمن 92 15:19
ایشالا خدا هرچی براتون خیر و خوبه مقدر کنه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ملینا
16 بهمن 92 16:50
عزیز دلم پارسا جونم خاله مواظب خودت باش. این یاسمین جونم فدات بشم که اینقدر عاشق عکسه .خدا کنه یه روز ملینا هم اینجور بشه
بابا و مامان
پاسخ
چشم خاله جونم خدا نکنه خاله جون بله خاله دوربین و که میبینم ژست می گیرم
سودابه
16 بهمن 92 18:41
واییییییییییییییییییییییییییی چه ناز شدن ما شاالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان پریسا
16 بهمن 92 20:29
رو لبش یکم یخ میذاشتی خب میشد توکلت به خدا باشه گلم. هر کدوم به نظرت بهتر اومد همونو انجام بده.
بابا و مامان
پاسخ
به فکرم نرسید اصلا ممنونم توکل بخدا یکیش و انتخاب کردم خدارا شکر تا الان که بخیر بوده
خاله کمیل و کیان
16 بهمن 92 23:25
چرا مواظب نبودی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
بس که بدو بدو می کنه خاله
مائده
16 بهمن 92 23:26
دلا ياران سه قسم اند گر بداني زباني اند و ناني انـد و جـاني به نـاني نان بده از در برانـش تو نيـکي کن يه ياران زبـاني وليـکن يـار جـاني را نگهدار به پـايش جـان بده تا مي تواني. تقدیم به دوست مهربونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی زیبا بود ممنونم از مهربونی و لطفتون
مامان بردیا شیطون
16 بهمن 92 23:39
جووووووووووووووونم ماشالا به این خوشگلای خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامان محمدحسین
17 بهمن 92 8:35
بابا و مامان
پاسخ
دوست داری خاله جونم
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:04
عجب ژستایی گرفتن قند عسلا!!!! انشاالله که الان دیگه لب پارسا جون خوب خوب شده. چرا خاله جون چی شده؟ نبینم ناراحت باشی انشاالله هر چی پیش میاد خیر باشه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم عزیزم یه مشکلی پیش اومده دعا کنید ختم به خیر شه
مامان سینا
18 بهمن 92 17:17
ماشالا فداتووون بشم عزیزای دلم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 18:26
سلام عزیزم خوبید چه عکسهای نازی خدارا شکر که پارسا جون ضربه جدی ندید انشاله هیچ وقت بین دوراهی قرار نگیری عزیزم اگه استخاره قرانی گرفتید باید بهش عمل کنید امیدوارم که مشکل خاصی نباشه وزود حل شده باشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتتون عزیزم استخاره گرفتم و نمی دونم چه حکمتی توشه که با اینکه خوب بود و بهش عمل کردم دچار یه مشکلات خاصی شدم که حتما حکمتی توش هست
مامان ترنم
20 بهمن 92 11:46
ان شاا... هر چي خيره همون پيش بياد عزيزم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 14:54
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ خدا جوجوهاتون رو حفظ کنه از بدیها وبلایا...ببوسینشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله مهربون
17 فروردین 93 21:33
http://www.pixentral.com/pics/1XuXpSVCU2DrtkU0chBkEAKGIGEqeE0.jpg