یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز

1392/11/11 16:30
نویسنده : بابا و مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم قلبالان که می نویسم دو تا وروجکا بیدارند دارند تلویزیون نگاه می کنندقلب منم مشغول جمع و جور کردن بودم من ویاسمن صبح تا حالادو سه بار لباس پوشیدیم و عوض کردیم نیشخندبا انواع کفشها که کدوم بهش میاد یاسمنم پا به پای من اینقد بامزه و بزرگونه نظر می ده که انگارکارشناسه  ماهره مامان با این کفشها نمیاد پاپیونش هم رنگ لباست نیست تعجبلبخندمامان گل سرت حریره با لباست ستهلبخندمامان ساپورت نپوش با اون شلوار مشکیه قشنگترهلبخندمامان دمپای شیشه ای من کو ساق سفیده که پایینش منجوق داره با لباس عروسم به هم میاد وای هزارتا نظر جور وا جور وقتیم می دید به حرفش گوش می دم کلیم خوشحال میشدقلب داشتیم لباس می پوشیدم و در میوردیم یه دفعه پارسا که خیلی وقت بود نگامون می کرد گفت (مامان تتار میتونید اده دودم)مامان چکار می کنید خسته شدمخندهخنده ممنونم از دوستان گلم که اومدند و برامون کامنت گذاشتند امروز شاید فرصت نکنم بهتون سر بزنم اما فردا حتما میام پیشتون و به همه سر می زنم دوستتون دارم زیادقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان هیمن
11 بهمن 92 19:31
قربون خودشو نظر دادنش آره مامانی یاسمن ما بزرگ شده تازه خوش سلیقه هم هست
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون مهربونم
مامان هیمن
11 بهمن 92 19:32
ایشالا همیشه دلتون شاد باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم
مامان هیمن
11 بهمن 92 19:34
فدای حرف زدن پارسا جون.مامانی پسرم راست میگه خوب خسته میشه وروجک شو لباس را انداختین
بابا و مامان
پاسخ
ای گفتی مامان
*یاسمین*
12 بهمن 92 1:03
بله دیگه یاسمن خانوم یه پا کارشناسه دخترا همشون خوش سلیقه ان و باید به نظراتشون احترام بذاریمببین چقد وقت گذاشتید که محمد پارسا جونم اده دودهایشاله همیشه به شادی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان درسا
12 بهمن 92 1:14
دختره دیگه همدم مامان همراه مامان
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرحسین
12 بهمن 92 7:48
ایشالله که همیشه شاد وسلامت باشیدبه همراه عروسی هم خوش گذشته باشه. چه با مزه امیر حسین فسقلی منم هم همینطور نظر میده برامون.این خوبه این بده.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم الاهی فداش بشم من
مائده
12 بهمن 92 11:34
ای جانم افرین به این کارشناس کوچولووووووووووووووووووووو خوش سلیقو و ناز ای قربون پارسا وروجک که خسته شده
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف دارید خاله جونم
مامان موژان جون
12 بهمن 92 12:48
قربون نظر دادنش فداش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 19:11
عزيزم اي جانم با اون نظر دادنش .... از حالا با سليقه است و به فكر ست كردنه نفس طلاااااا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان سینا
13 بهمن 92 0:08
فدای یاسمین خانم با نظر دادناش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
13 بهمن 92 11:01
خوب دو تا خانم همش با هم لباس پوشيديد و نظر داديد . معلومه كه يه آقا خسته مي‌شه. اين پسرها از بچگي حوصله اين جور كار خانومها رو ندارن.
مامان آرش و آیناز
13 بهمن 92 19:27
الهی قربونشون دخترا که پا به پای مامانا هستن هرکاری میکنن انجام میدن فدای شیرین زبونی پارسا جونم عزیزم چندروز بود وبت واسم باز نمیشد ببخش بهت سر نمیزدم ان شالله همیشه شاد باشی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت کردید دوستتون دارم
الناز
16 بهمن 92 13:50
سلاممممممم وای من چقد دلم براتون تنگ شده بود عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززای من........اه قربون شیرین زبونی هاشون بشم من...ببخشید که یکم بی معرفتی میکنم و کمترمیام شرمنده دوست جونم
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:12
ای جونم یاسمن جون. آفرین که اینقدر خوش سلیقه ای عزیزم... پارسا جون هم راست میگه مرده ماشاالله هزار ماشاالله حوصله این کارای زنانگی رو نداره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون