یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

برای دوستان گلم

1392/9/18 8:45
نویسنده : بابا و مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام ماما ساجده عزیزم سمیه جان اوا جونم و تمام دوستان عزیزم تو بلاگفا به هیچ وجه نمی تونم وارد وبلاگهاتون بشم پیامproblemlodingpage میادگریهگریهگریهدلم می خواد بیام پستهای قشنگتون را بخونم شما میاید پیشمون با مهربونیاتون شرمندتون میشمخجالت اما من نمیشه بیام کسی می دونه مشگل کجاستسوال دوستت دارم و ممنونم محبتتون هستم مشگل که به وجود اومده حل شه تمام کاستی ها را جبران می کنم دوستتون دارم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساجده
18 آذر 92 11:04
اشکالی نداره عزیزم مشکل حل شد بیامنزل خودتونه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم یعنی چی شده
مامان ساجده
18 آذر 92 12:52
حل میشه نگران نباش همیشه قاط میزنه دوباره درست میشه
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه
سمیه
18 آذر 92 14:09
فدای سرت
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم
مامان آوا
18 آذر 92 19:47
مامان سینا
18 آذر 92 20:32
چه اشکالی داره عزیزم خودتونو ناراحت نکنید
مائده
18 آذر 92 23:37
عزیزمییییییییییییییییییی بابت این عکس قشنگی که برام فرستادی یه دنیا ممنونم
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
19 آذر 92 0:33
مامانی از تو وب من داخل لینک دوستان وب ساجده رو بزن شاید بره من همیکارو میکنم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خاله مهربون
مامان امیرمهدی
19 آذر 92 12:12
عزیزم بعضی وقتها نت قاط میزنه ولی دبعد درست میشه.منم یه مدت نمیتونستم تو بلاکفا کامنت بزارم.بعد از یک ماه خوب شدراستی اون رمزو که دوبار بهم دادی من یه بار اومده بودم مگه کامنتمو ندیدی؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم بله امروز خدا را شکر درست شد اخه مامان شما دوباره خواستید من گفتم لابد دوباره می خواهید ببینید
مامان مینا
21 آذر 92 0:26
شمارو لینک کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم منم لینگتون کردم
مامان گلشيد
24 آذر 92 9:26
عزيزم فكر كنم بروزت رو عوض كني خوب بشه منم يه چند روز همين مشكل رو داشتم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از راهنماییتون عزیزم