یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جونم و پارسا ی عزیزم

1392/9/13 18:16
نویسنده : بابا و مامان
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب امروز هوای شهرمون گرفتست ناراحتنمی دونم اثرات اونه منم یه جورای دلگیرم دل شکستهخودمم نمی دونم از چیه امروز صبح که بیدار شدم سراغ هیچ کاری نرفتم اومدم اینجا اصلا حس کاری را انجام دادن نداشتمناراحت دلم یه جورای بوداومدم اینجا گفتم برم پیش دوستام وبلاگ الناز جون رفتم  معصومه جون رفتم اشکم در اومد خدایا تو را به بزرگیت قسم می دم حاجت  تمام دوستان عزیزم و که منتظر نی نی هستند بر اورده کنگریه رفتم وبلاگ مامان سبحان دلم اتیش گرفت گریهطفلک مامان که چقد ازار و اذیت میشه و چقد ر زجر کشیده اونوقت شیطانهای انسان نما هم تو وبلاگش سرک می کشند و اذیتش می کنند ارزو می کنم هر چه زودتر دل این مامان هم شادبشهقلب

  از دیروز بنویسم که نادر کمی دیر اومدیاسمن تا باباش و دید باباکجای همش میری خونه مامانت بیچاره مامان منتظر میمونه بابا هم اینطوریتعجبنادر رفته بوده گردو از یکی از دوستاش بگیره بیاره و لیست خریدای من و انجام برسونه یاسمن تا گردورا دیده بود گفته بابا چقد گردو اوردیمژه باباش گفته همش مال ما نیست بدو بدو اومده پیش من مامان بابا بازم مال مامانش اینا گردو اوردهعصبانی  اخه این چه اوقاتیهتعجبقهقههجدی مونده بودم اخه بچه تو را چه به این کارا تو بزرگ بشی چه بکنیچشمکقهقههدیشب داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم من خوابم برد خوابخیلی خسته بودمخمیازه پارسا که اصلا قصد خواب نداشت داشت بازی می کرد اما یاسمن داشت کم کم خوابش می برد خوابخلاصه من نفهمیدم چی شد خوابیه دفعه دیدم یاسمن روم ملافه کشیده همین که بوسم کردماچ از خواب پریدم اما چشمام و باز نکردم دیدم داره دستامم بوس می کنه ماچبه پارسا میگه سر و صدا نکن مامان خسته اس خوابیده همون موقع پارسا یه جیغ وحشتناک کشید و بعد خندیدشیطانرفت که دعواش کنه دیدم الان جنگ میشه بلند شدم گفتم مامان کاریش نداشته باش من یادم نبوده مسواک بزنم تنبلی کردم پارسا بیدارم کرده مسواک بزنم این و گفتم تا یاسمن خانم که برا مسواک زدن به زور می ره بره برا مسواک لبخندپارسا را هم نجات داده باشمنیشخندخلاصه یاسمن مسواک نزده خوابش بردو تلاش من فایده نداشتخواب اما پارسا شیطون نمی خوابید اگرم صداش می کردی یه لقدی چیزی میومد نثارت می کرد یه جیغ وحشتناک آخ اخرش اینقد بازی کرد خسته شد  اومد خوابیدخوابقلبماچ دوستتون دارم و ارزومند براورده شدن ارزوهاتون هستمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آریو برزن و آرتین
13 آذر 92 10:14
افرین به این خانوم کوچلو که انقده ماهه وفهمیده امان از ادمای انسان نما
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون امان از دست این جور ادما
مامان محمد و ساقی
13 آذر 92 12:58
سلام عزیزم ممنونم که اومدی بخدا منظورم به شما نبوده.به دل نگیر.تو پستم که مرتب گفتم مخاطبم دوستای نتیم نیستن بعد اینکه فرصت نشده بیام پستهای قشنگتو بخونم.خودت میدونی که میام همشو میخونم.الانم فقط اومدم که خیالت راحت باشه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا خیالم راحت شد
مامان عرفان
13 آذر 92 13:46
آفرين به ياسمن جون خانوم و فهميده كه به فكر مامانش هست . ايشالا از فردا شب هم مسواك ميزنه ميخوابه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان پارساجونی
13 آذر 92 20:08
قربون ای دخمل ناز و فهمیده و مامان دوست
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مادر منتظر
13 آذر 92 21:22
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون عزیز دلم خوبی؟ بچه هات خوبن؟ عجب دخنر بلایی داری ها. طفلی بابایی نمیدونسته چی چواب بده ولی انصافا که حرف جق رو باید از بچه شنید. ولی خیلی هم با محبته دخترت . کیف کردم وقتی نوشتی دستام رو بوس میگرد . این یعنی یه دخمل قدر شناس با محبت. به افتخار دختر مهربون ولی عجب پسر بلا و شیطونی داریا. خدا هر دوشون رو برات حفظ کنه گلم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الناز
13 آذر 92 21:37
مرسی عزیزدلم...انشالله خدا قد دل بزرگتون بهتون بده خانمی...انشالله بادعاهای شماخانمی خدا ماروهم میبینه و گوشه چشمی به ما میندازه....مرسی...خدا دخترو پسر گلتونم حفظ کنه...یه دونن بخدا....خداروشکر واسه نی نی های ناز دوست جونیم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم ارزویم رسیدن به ارزوی دلته ایشالاه به زودی
خاله کمیل و کیان
13 آذر 92 22:17
اقا پارسا به لگد زدن معروف شده افرین به یاسمن خانومی شده واسه خودش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان امیرعلی گلی
13 آذر 92 22:31
چه ماجراهایه بامزه ای دارید با این خوشکلا عزیزم واقعآ مکمل همدیگه اند اینقد خودتو ناراحت نکن عزیزم با داشتن همچین فرشته هایی نباید اوقاتتو تلخ کنی ایشالله زود زود حالو هوات عوض بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم گاه دیدن ادمهای دوروفریبکار و مردم ازار دل ادم و به درد میاره
معصومه
13 آذر 92 23:57
ماشالله چه دختر بلایی.دخترا همشون با اینکه بابایی ان ولی همیشه حافظ حریم و حق مادرن و عاشق مادرن خدا برات حفظشون کنه الهی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم معصومه جان همینطوره عزیزم ایشالاه خدا به زودی یه دو قلو خوشگل یه پسر و یه دختر ناز بهت بده که همیشه کنار مامان مهربونشون باشند
مامان محمدصدرا
14 آذر 92 0:59
سلام عزیزم خوبی؟ هزار ماشالله به گلای خوب که هر کدومشون یه بویی دارن. خانومی دیگه به ما سر نمی زنی چرا؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم نه نگید مامان مگه میشه من پیش صدرا جونم نیام دیروز که پست نداشتید الان میام ببینم چه خبر بوده
مامانی درسا
14 آذر 92 1:24
سلام دوستم یه وقتایی احساس میکنم نسل ما در مقایل این وروجکا خیلی عقب مونده س بخدا اینقده این وروجکا شیطون و باهوشن که صد سال با ما فاصله دارن ..... الهی دختری شما هم مثل دختری من آتیش پاره ای که زنده باشی عروسک ..... پسر طلا شما رو هم میبوسم گلم دوستت دارم ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم فدای درسا جون شیرین زبونم بشم من
مامان درسا
14 آذر 92 1:54
آفرین یاسمن جون خیلی خانمییی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
زهره
14 آذر 92 3:36
قربون لقدات خااااله چرااا دلت گرفته عزيزم؟؟؟نبينم غمگين باشين؟!!!! عزيزم آدمايي كه حتي داخل دنياي مجااازي هم دست از آزار و اذيت ديگران بر نميدارن واقعا روحشون مريضه... خدا جاي حق نشسته و چوبش بي صدااااست...خدايا شكرت شكــــــــــر
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم عزیزم این هوا ی گرفته و وجود ادمهای پسته که گاه روح ادمها را ازرده می کنه که جز فریب و نیرنگ چیزی تو زندگی بلد نیستند ادمهای عقدهای که باعث میشند ارامش در زندگی ادمها ی دور وبرشون کمتر بشه منم هم قبول دارم واقعا مریض روحی هستند ممنونم عزیزم
مامان محمد معین
14 آذر 92 14:04
وای عزیزم خیلی حال میده وقتی یکی تو خونه طرفداریتو میکنه اونم در مقابل قوم ... بی خیال این آدما باش که ارزششو ندارن , ناراحتی و غمگین بودن تو مثل این میمونه که داری انتقام اونا رو از خودت میگیری با داشتن این دوتا دسته گل قشنگ حیف نیست خوشحال نباشی عزیزم؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم یه وقتهای شیطنت شیطان صفتها دل ادم و به درد میاره
مامان حدیثه سادات
14 آذر 92 14:32
عزیزم نبینم غمگین باشی.. به افتخار یاسمن جوووووووووون که خیلی با مهر و محبته.. پارسا جوووون هم خیلی شیطونه زنده باشه الهی. دعاهای خیلی خوبی کردی انشاالله همه ی دوستات به آرزو هاشون برسن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالاه
مامان ساجده
14 آذر 92 19:35
انشالا همه حاجت روا شن و همچنین شما چه دعای قشنگی اون آخر نوشتی انشالا بحق علی اصغر امام حسین خدا به همه ی اونایی که آرزوی بچه دارن بهشون بدهمن خودم یسال و نیم بچه دار نشدم و خیلی سختم بود ویسره گریه میکردم
بابا و مامان
پاسخ
انشالاه خدا را شکر الان ساجده نازم و دارید
نگارین(عروس دلشکسته)
14 آذر 92 21:56
سلام عزیز دلم انشاالله که همه به ارزوهاشون برسن خدا بچه هات رو برات حفظ کنه خدایی محبت دختر بچه یه چیز دیگست دختر منم همش میاد و از دستم بوس میکنه از صورتشون ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم وای ببین کی اومده خوشحالم که حالتون خوبه عزیزم
مامان آوا
15 آذر 92 9:54
دوست دارم پارسا جون خیلی باحالی .کشته ی مشت و لقدت هستم.
مهرنوش
16 آذر 92 9:08
ایشالا آرزوی همه برآورده شه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنون ایشالاه عزیزم
مامان محمد و ساقی
19 آذر 92 21:13
آخی ایشالله خدا به اونایی که نی نی ندارن نی نی بده و دل مامان سبحان جون رو هم شاد کنه گاهی وقتا دل ادم عجیب میگیره
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه همینطوره عزیز دلم
مامان مینا
19 آذر 92 23:20
گلهای نازی داریدخدا حفطشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید