یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام

1392/10/4 12:15
نویسنده : بابا و مامان
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب فکر کنم یه چند وقت نتونم بیام البته بسته به شرایطی که به وجود اومده اگه مشگل حل شد زود میام  نمی دونم این اختلالی که تو اینترنت به وجود اومده از کجا پیداش شده ناراحتحالا فعلا اومدم خبر بدم تا ببینم چی میشه دوستتون دارم زیادقلبقلبماچمیام حتما نظراتتون را تایید می کنم ممنونم که تنهامون نذاشتیدقلبماچحتما میام به همه سر می زنم قلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طاها
2 آذر 92 10:22
امیدوارم که زود برگردید پیشمون. دلمون براتون تنگ میشه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم تقریبا مشکل حل شده انشالاه دیگه مشگلی پیش نیاد
مامان عرفان
2 آذر 92 13:52
ايشالا مشكل زود حل بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم تقریبا حل شده اگه دوباره پیش نیاد
مامان محمدصدرا
2 آذر 92 13:54
سلام خانومی دلایی که توی صفحه حرکت می کنن واقعا زیبا هستن می شه یادم بدین چجوری اونا رو توی وبلاگ بذارم. ممنون
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیز دلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آذر 92 14:27
مرسی عزیزم ممنونم بابت دل داریت خیلی ممنونم که بهمون سر میزنید و با کامنت های پر بارتون خوشحالمون میکنید
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم دوستان من برام خیلی عزیزند
مامان امیرعلی گلی
2 آذر 92 14:51
سلام گلم زود زود برگرد پیشمون که دلمون تنگه برات
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
2 آذر 92 15:56
اامیدوارم زود بیای با عکسای جدید پسملی ودخملی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آریو برزن و آرتین
2 آذر 92 22:50
ایشالا که زود مشکل حل شه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ستارگان آسمان من
3 آذر 92 2:30
ماشالاه خیلی نازن کوچولوهات
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم شما لطف دارید
مهرنوش
3 آذر 92 9:30
ایشالا که خیلی زود برگردین مامانی. منتظرتونیم.
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم تقریبا مشکل حل شده ایشالاه دوباره پیش نیاد
مامان ترنم
3 آذر 92 10:38
عزيزم ما عادت كرديم كه هر روز بيايم و مطالب جديدتون رو بخونيم . زودتر بيا.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا را شکر مشکل حل شد
الناز
4 آذر 92 10:58
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم مشکل حل شد خدا را شکر