یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این روزها....

1392/8/2 9:06
نویسنده : بابا و مامان
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب الان که دارم می نویسم بچه ها خوابندخواب منم صبح زود پا شدم کارای اشپزخونه را کردم بعدشم خونه را الانم منتظرم بچه ها بیدار شند بریم خونه بابام که اونجا هم کلی کار هست انگاری گوش شیطون کر تحوله کار خودش و کردهنیشخند پیاده روی روزی 2 ساعت تصویب شد  دیروز رفتم  باشگاه برا ثبت نام از محیطش خوشم نیومدحس کردم ادمای که اونجا هستند به هر چیزی فکر می کنند جزورزش در حال برقراری کلاس خودشوناز خود راضی بودند منم که تو این محیطها معذب خجالتبا یکی از دوستانم رفته بودیم که اون حرف بزنه برا ثبت نام کردنمون رفتم کمی نشستیم ببینیم اوضاع و احوال چه جوره پشیمون شدیم بعد ده دقیقه اومدیم بیرون و تصمیم گرفتیم به همون پیاده روی خودمون ادامه بدیم تا پیروزی نهائینیشخندراستی یه حسن دیگه داره این پیاده روی اطلاعاتت به روز میشهسوال اخباری بدست میاری که بزرگترین جاسوسهای بین المللی هم محاله بهش دست پیدا کنند نیشخندخانمی که باهاش می روم پیاده روی یکی از دوستان قدیمیه که درست طبقه بالای ما زندگی می کنه یه خبرهای می ده که اصلا به گوشم هم نخورده البته که این نشان از روابط عمومی بالای اجتماعیشون هستزبان اگه بهتون بگم من تازه امسال بعد از 9 سال زندگی تو اینجا بالا پشت بام اینجا رفتم باور می کنید خونه همسایه ها که اصلا اما اونا به ما لطف دارند و میان پیشمون و علتش فقط خجالتقلب از چی نمی دونم سوالاینا را گفتم که بگم این همسایه ما که هم دوستم هست هم همسایممون اطلاعاتش از دور و اطرافمون کامل کامله چشمکهمسایه پایینی که من تا حالا ندیدمشون و همینطور ایشون هم ندیدند اما حدس می زنند قالی بافه و اینجا کار گاه قالی بافیهمژه و اما همسایه روبروی برق  کولر گازیشون از تیر برقه (برق دزدی)هر دوشون فرهنگی هستند اقا و خانمتعجب همسایه روبروی خودشون پلیسه و خانمش پرستار که خیلی روابطشون با هم خوب نیست ناراحتو همسایه بالاتره پست بانک داره خانمش معلمه و اونم بد اخلاقهلبخند یکی از واحدها هم خالیه که صاحبخونه قبلیش تهران زندگی می کنه و اما این خانم محترم دامنه اطلاعاتشون را بالا بردند و از تهران و از اوضاع واحوال خانم همسایه تو تهران هم گزارش مفصلی تهیه کردندتعجب و ارائه دادندکه از حوصله اینجا خارجه به این می گن روابط بالای بالای اجتماعی که محاله جاسوسهای تعلیم دیده بین المللی هم بتونند به این دقیقی از مسائل ریز خانواده ها مطلع بشندنیشخندیه حسن دیگشم اینه که من یه موضوع پیدا کنم برا پست گذاشتن نیشخندراستی این روزها  تو درونم نمی دونم چرا احساس دلتنگی دارم دل شکستهدرست یک هفتست دلتنگ کی و چیم بمانددل شکسته فقط برام دعا کنید دوباره ارامش کاملمو بدست بیارم دوستتون دارم  خدا نگهدار تا پست بعدیبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:02
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است...

عید سعید غدیر مبارک




ممنونم عزیزم عید بر شما هم مبارک باشه


خاله کمیل و کیان
2 آبان 92 16:36
چه گلهای نازییییییییییییییییی


ممنونم عزیز دلم


مامان هستی شرین زبون
2 آبان 92 16:36
عجب انسان دقیقی هستن ایشون.
ولی بهشون متذکر بشید زمان پیاده روی نباید حرف بزنن برا خودشون بده!!!


چشم اماعزیزم خانمها اگه حرف نزنندم.............
مامان هستی شرین زبون
2 آبان 92 16:37
آپم عزیزم


اومدم مامان جون
خاله کمیل و کیان
2 آبان 92 16:39
برق دزدی.ایشالله موفق میشی به اون چیزی که میخوای میرسی


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
2 آبان 92 17:02
خصوصی


ممنون عزیزم خاله جون خصوصی چیزی نبود
سمیه
2 آبان 92 18:19
انشالله همیشه ارامش داشته باشی


ممنونم عزیزم
مامان گشید
2 آبان 92 23:23
چه همسایه باحالی دارینا
ارزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آرامشی باشد برای آرزوهای قشنگت


ممنونم عزیز دلم ممنون از دعای قشنگتون
معصومه
3 آبان 92 10:42
با ریختن برگهای پاییزی تمومه دلتنگی ها و غصه هات دارن میریزن و میخوای برای سال 93 آماده شی بخاطره همینه یه جوری هستی عزیزم آرزو دارم آرزوهای قشنگت رو گلات رو ببوس


ممنونم عزیز دلم چه تعبییر قشنگی خیلی ارامش بخش بود ممنونم از محببتتون
خاله کمیل و کیان
3 آبان 92 11:42
من فرستادم خصوصی چطر نیامده کلی حرف نوشتم واستون




باور کن نیومده وای من بازم می خوام دوست دارم ببینم چی بوده بازم میام خاله ببینم چی بوده الان فعلا برم بازم میام دوستتت دارم


خاله کمیل و کیان
3 آبان 92 11:49
ممنون عزیزم ماهم دوستوون داریم الان دوباره نوشتم برید خصوصی ببینید




دیدم عزیزم چشم منم رفتم باز نشد اما حتما به محض اینکه باز شد خبرشون می کنم براتون کامنت گذاشتم خاله مهربون


مامانی کسرا
3 آبان 92 13:37
دلت واسه من تنگ شده بود

ببین اومدم،الان دیگه باید حالت خوب شده باشه! نه؟؟؟؟؟؟

خیلی خیلی خوشحالم که پیادروی تون به راهه!

و از اون بیشتر واست خوشحالم که این همسایه رو داری آدم گاهی اوقات دلش میخواد به چیزای الکی گوش بده اصلا مهم نیست چی باشه فقط یه نفر حرف بزنه و تو گوش بدی!

بهت تبریک میگم که این آدمُ پیدا کردی!

ما خودمون نمیتونیم نقش این آدمارو داشته باشیم تو زندگی!

اما یه وقتایی لازمه آدم به چیزای مهم فک نکنه!

بروووووووووووو حالشُ ببر.

خوب کردی این باشگاهم نرفتی!ایناییکه میرن باشگاه از هر 10 نفر یه نفر واسه ورزش میره بقیه واسه کلاس گذاشتن و خالی کردن عقده های اجتماعیشون میان!دیدم که میگم عزیزم.

دقت کردی نظرات من گاهی از پستای تو بلند تره

خووووووووووش باشی عزیزم به همسایه تم سلام بسیار برسون خیلی آدم باحالیه

دلم برا شما که حتما تنگ میشه عزیزم هر روز باید بیام ببینم چه خبره تو پستهای قشنگتون و خدا را شکر که سالم و سلامتید افرین به خوب نکته ای اشاره کردی همینطوره که گفتی گاهی ادم دلش می خواد یه نفر حرف بزنه اونم گوش بده
ممنونم از لطفتون عزیزم که بهمون سر می زنید و ممنون از راهنماییهای قشنگتون




مامان پارساجونی
3 آبان 92 15:55
چه پیاده روی مفیدیایشالله همیشه شاد باشین


ممنون عزیزم خیلیم مفید
خاله کمیل و کیان
3 آبان 92 20:18
الهی بگرم شما غمگین نباشید من وقت کنم حتما میام فداتون بشم منخیلی دوستتون داریم


خدا نکنه ممنونم خاله جون هر وقت اومدید قدمتون رو چشم
مادر حسین
4 آبان 92 12:45
این که می روید پیاده روی بسیار خوب است ولی فکر نمی کنی نباید در زندگی دیگران سر ک کشید با توجه به نوشته ها فکر می کنم شما از این کارها نکرده اید ولی بسیار مراقب باش از غیبت و سرک کشیدن در زندگی دیگران که گناه بسیار بزرگی است و اجازه نده به کسی غیبت دیگرا را بکنند و نباید اسرار کسی را به این راحتی فاش کنی


اینم یه حرفیه
مامان حسام كوچولو
4 آبان 92 16:41
دلتنگي چرا با دوتا بچه وقت مي كني به خودتم فكر كني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من كه اصلا فرصت ندارم تازه يه بچه دارم.
در هر صورت رفع دلتنگي ت رو با ياد خدا انجام بده آروم تر مي شي.


نمی دونم عزیزم یه وقتهای اینطوری میشم ممنونم از راهنماییتون عزیزم
مامان ترنم
4 آبان 92 22:40
تبریک می گم. بالاخره هم ورزش می کنی و هم اطلاعات عمومیت بالا می ره.


بله همینطوره
مامان عرفان
5 آبان 92 9:10
آفرين و ايول پياده روي .


ممنون عزیزم
مامان عرفان
5 آبان 92 9:13
اين خانوم همسايه احتمالا استعدادش كور شده كه بابا و مامانش ايشون را عضو سازمان اطلاعات نكردنش .
شوخي كردم خوبه كه روابط اجتماعي ايشون اينقد زياده . واي چه همسهيه هاي جور واجوري دارين . همين بهتر كه نرفتي خانه شون .


ههههههههههههههههههههه
مامان عرفان
5 آبان 92 9:13
دلتنگ كي شدي ناقلا ؟؟؟؟؟ هان ؟؟؟



عزیز دلم من یه روزای دلتنگی میاد سراغم نمی دونم شاید خاطرات گذشته را زیاد مرور می کنم و فکرم و مشغول می کنم دلتنگ اونروزها کسای که توش بودند و الان نیستند یادشون نبودشون دلم و به تنگ میاره عزیزم
مامان پریسا
5 آبان 92 22:56
ایشالله همه ی روزهاتون پر از شادی باشه.

عکس ورودی هم خیلی نایسه


ممنون خاله جون
❤دو نیمه قلبم❤
13 آبان 92 23:55
عجب جاسوسی
ایشالله این پیاده رویها کارساز باشه
امیدوارم دلتنگیت هم رفع بشه


عجب جاسوسی هههههههههههههههههههههههههههههه
ممنونم عزیزم ایشالاه