یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عکسهای مسافرت

1392/7/24 13:10
نویسنده : بابا و مامان
634 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن و محمد پارسا در فرودگاه مهراباد

یاسمن داخل هواپیما

یاسمن و محمد پارسا در هتل در حال اتیش سوزوندن

 

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

فرودگاه مهرابادپارسا عصای مادر بزرش و گرفته بود بازی می کرد

از اینجا به بعد عکسهای موبایله در داخل حرم

اینجا پارسا قهر کرده بود نمی خواست عکس بگیره

سلام دوستان گلم قلب سفر خوبی داشتیم جاتون خیلی خالی بود اما خدا شاهده یاد تک تکتون بودم و برا همه دعا کردم ماچارزو می کنم قسمت همتون بشه به زودی لبخنداین سفر پر بود از خاطرات خوب و بد که البته بیشتر خوب که حتما براتون می نویسم  فعلا این عکسها باشه که سه بار گذاشتم و هربار به یه بهونه ای پاک شد ممنونم ازکامنتهای پر مهرتون حتما میام بهتون سر می زنم همین حالا خونمون زنگ زدند که مهمون می خواد بیاد خونمون حتما میام همش و تایید می کنم دوستتون دارم و ارزوی سلامتی براتون دارمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ساجده
22 مهر 92 22:57
سلام زیارت قبول ،رسیدن بخیر و خداروشکر که خوش گذشته ،عکسا هم خیلی قشنگ شده منو کشته این ژستای قشنگ یاسمن مااااااااااااشااااااااالا


ممنونم عزیزم ممنون از لطفتون خاله جون
مامان آرش و آیناز
23 مهر 92 2:20
سلام عزیزم
رسیدن بخیر زیارت قبول انشاللله حسابی خوش گذشته باشه
چه عکسای قشنگی دخملی عجب ژستایی هم میگیره بلا


ممنونم عزیزم لطف داری خاله جون
مامان عرفان
23 مهر 92 8:55
الهي چه خوشگل و خوش تيپ شده اين دخمله ما . الهي فدات بشم . ماماني برا دخملمون اسپند دود كن .


خدا نکنه ممنونم از محبتتون
مامان عرفان
23 مهر 92 8:58
عزيزم ايشالا هميشه خوش باشيد


ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
23 مهر 92 8:59
زيارت قبول . عكسهاي حرم هم خيلي قشنگ شدن . ميگم انگار مشهد يكم آروم بود ؟؟؟


ممنونم بله به نسبت خیلی خوب بود اما اینجا رواقهای پایینه حرمه اما بالا هم خیلی شلوغ نبود
سمیه
23 مهر 92 9:12
ای جانم
زیارتتون قبول باشه
اون چن روز هوا یخ بود شبای حرم


ممنونم عزیزم بله خیلی سرد بود
ماماني كسرا
23 مهر 92 9:28
عزيزم خدا رو شكر خوش گذشته
مرسي واسمون دعا كردي
حاجت روا شين فسقلياي خاله الهي امين


ممنونم خاله جون
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 92 13:09
سلااااااااااام
رسیدن به خیر
زیارت قبول...انشاالله سفر مکه برید دسته جمعی
عکسا خیلی خوشگل بود
منو کشته این دخترت با این فیگوراش


ممنونم خاله جونم
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 92 13:10
راستی هی یادم میره بگم...یاسمن جون یه جورایی شبیه زن داداش کوچیکمه

اه پس همزاد یاسمن و پیداش کردیم پس دیدنی این همزاد


اتنا مامان نگین
23 مهر 92 13:17
سلام عزیزم زیارتتون قبول با اینکه تازه اومدم ولی باز هوایی شدم.


ممنونم همینطوره عزیزم وقتی بر می گردی بازم دلت می خواد بری ایشالاه به زودی قسمت شه
مامان موژان جون
23 مهر 92 13:28
الهی فدای این شیطونا بشم من که اتیش سوزوندن
انشالله به مامانی خوش گذشته دیگه
وای عزیزم معلومه خیلی خلوت بود خوش به حالتون حتما خیلی راحت هم زیارت کردین بازم خوش به حالتون

ممنونم عزیز دلم جاتون خالی بود خیلی خوب بود
مامان محمد معین
23 مهر 92 13:42
زیارت قبول عزیزم
وای با دیدن عکسای حرم دوباره هوس زیارت کردم
عکساتون هم خیلی قشنگن
همیشه خوش باشین عزیزم


ممنونم عزیزم ایشالاه قسمت بشه به زودی
مهرنوش
23 مهر 92 15:22
خیلی عکسای قشنگی بود. ایشالا همیشه خوش باشین. زیارتتون قبول. ایشالا مکه برید. عیدتونم پیشاپیش مبارک.


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:49
وااااااااااااااااای شرمنده عقب موندمکلی پست گذاشتید عقب موندم سر فرصت میام پیشتون


ممنونم عزیز دلم
مامان امیرعلی گلی
23 مهر 92 22:49
خوشکل جونیا دلم واستون خیلی تنگ شده بود
حسابی خوش گذروندیدها
هتلو هم که کن فیکون کردید
چه عکسایه نازی هم که گرفتید مارو هم بردید به حرم ممنون ازتون
همیشه خوش باشید


ممنون خاله جون مانم به یاد همه بودو براشون دعا کرد
مامان عرفان
23 مهر 92 23:25
عید قربان مبارک


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
مامان پارساجونی
24 مهر 92 0:45
زیارت قبول خوشگلای خاله انشالله بزودی دوباره بیاین مشهد ولی ایندفعه ما ببینیمتون


ممنون خاله جون ایشالاه این دفعه حتما
زهره
24 مهر 92 3:11
زيارت قبول عزيزم...سفر خوش گذشت...اميدوارم واسمون دعا كرده باشيد...الهي همه عكسا زيبا بودن...مخصوصا عكساي ياسمن عزيزم و محمد پارسا جون داخل حرم...


ممنونم عزیم یاد همه دوستان عزیزم بودم عزیز دلم
مامان آرینا مو فرفری
24 مهر 92 3:19
خوشحالم بهتون خوش گذشته



شما لطف دارید ممنونم
مامان آرینا مو فرفری
24 مهر 92 3:19
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک



ممنونم عزیز دلم عید شما هم مبارک عزیزم
آبجی حنانه
24 مهر 92 8:59
سلام
رسیدن بخیر
زیارت قبول


ممنونم عزیز دلم
مامان درسا
24 مهر 92 16:09
به به چه عکسای قشنگی. یاسمن جون این ژستای خوشگلو از کجا یاد گرفتی؟


ممنون عزیزم خاله خودم کشف می کنم
معصومه
24 مهر 92 22:49
اگه ارتباط من با دوستام قط بشه از بی لیاقتی منه حتما شک ندارم.من سعی میکنم این افتخار رو حفظ کنم...............عزیزم بچه هات رو خدا و امام رضا برات حفظ کنن ان شالله ببوسشون


خدا نکنه عزیزم این چه حرفیه خدا دوستت داره داره امتحان می کنه ایشالاه به زودی به ارزوی دل مهربونت می رسی
مامان ریحانه جون
25 مهر 92 1:07
سلام زیارتتون قبول.. با این عکس ها من رو یاد خاطرات حرم انداختین...


ممنون عزیزم ایشالاه قسمت شه بازم مشرف شید
معصومه
25 مهر 92 9:15
من به بزرگی خدا ایمان درم اما انتظار اون خیلی کمتر از من بوده اونهمه عجول بوده حالا من که پنج ساله منتظرم باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن دوستت دارم


انتظار شما هم انشالاه به پایان می رسه عزیزم نگران نباش منم خیلی دوستتون دارم عزیزم
مامان پریسا
25 مهر 92 17:23
خوش به سعادت شما. حتما خیلی خوش گذشته


بله عزیزم ممنون جاتون خالی
مامان طاها
29 مهر 92 14:24
زیارت قبول.
عکسها خیلی قشنگ بودند.
ان شا الله سفر بعدی حج.


ممنونم عزیز دلم
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 23:14
چه ژستایی میگیره یاسمن جون.خدا حفظش کنه
عکسها خیلی خوشگلن مخصوصا" عکسهای حرم


ممنون خاله جون