یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دسته گل جدید این دو تا وروجک

1392/7/15 17:00
نویسنده : بابا و مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب فکر نمی کردم دیگه قبل از رفتن پست جدید بزارم اما این دو تا شیطون کاری کردند که مجبور شدم بیام بنویسم  نگران حالا چی شدهسوال امروز خانم همسایه اومده بود خونمون داشتیم با هم صحبت می کردیم یه دفعه احساس کردم صدای این دو تا شیطون نمیاد رفتم ببینم چه خبره وقتی رفتم پذیرای طبق معمول تا من و دیدند فرار کردندتعجب هر چی نگاه کردم چیزی نبودتعجببا خودم گفتم یعنی چرا فرار کردندسوال که یه دفعه چشمتون روز بد نبینهعصبانی چشمم افتاد به روی فرشها وایآخ پر دونه انگور بود و پر از نارنگی که بیشترشون له شده بودگریه وای این فرشها یکماه نیست شسته شدهگریهصداشون کردم یاسمن از ترسش زود اومداسترس بهش گفتم مامان چرا این کارو کردید سوالگفت اخه مامان داداش هاپو شده بود من داشتم جلوش غذا  پرت می کردم اونم می خوردتعجبتعجبکلافهخانم همسایه از خنده روده بر شده بودقهقههقهقههپارسا هم فکر کرد کار خوبی کردند اونم اونجا را نشون من می داد و تند تند می گفت مامان من هاپوبا چه بدبختی جمعشون کردم بعد تمام فرش و فرچه زدم با شامپو فرش اون موقع این طوری بودمعصبانیاما بعدابه کارشون که فکر می کردم خندم می گرفت خندهراستی اون وسطها پارسا دو سه تا لقد نثارم کرد کاملا طلبکارانهاز خود راضی          بای بای

قلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان بردیا
15 مهر 92 17:12



هههههههههههههههههههههه
مامانی کسرا
15 مهر 92 18:11
نمیدونم به کاراشون بخندم یا حرص بخورم
اما باز خوبه که خیلی خرابکاری نکردن و قابل جبرانه
ببویشووووون


ممنونم خاله جون
خاله کمیل و کیان
15 مهر 92 18:36
واااااااااای چقد شیطون شدین عجب صحنه ای روبرو شدی مامانی من میبودم کلی میخندیدم


منم بعدا خندیدم ام اون موقع کم مونده بود گریه کنم
مامان نرگس
15 مهر 92 22:02
چه شیطونایی هستن


وروجکین خاله جون که فقط خرابکاری بلدند
مامان آوا
15 مهر 92 22:04
فرشته های ناز روزتون مبارک خاله جونیا


ممنونم خاله جون
مامان پارساجونی
16 مهر 92 0:39
شیطونای خاله روزتون مبارک
کارتونم خیلی بامزه بود راستی میاین امام رضا برای ماما دعا کنینا یادتون نره امام رضا دعایه شما فرشته های ناز رو زودتر اجابت میکنه


ممنونم خاله جونم چشم حتماخاله جون مهربون
مامان درسا
16 مهر 92 0:50
عاشق شیطنتاشونم.


لطف داری خاله ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان آرش و آیناز
16 مهر 92 1:15
آخی عزیزم
مامانی اگه من بودم که چنان جیغی میزدم از نوع بنفششششششششش


مامان اینقد از این جیغها بارها زدم فایدهای نداره
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 2:11
عجب وروجکائی شدنااااا
مامانی رفتین مشهد حتما حتما واسه ما هم دعا کنید.
روز جهانی کودک مبارک.


چشم حتما ممنونم خاله جونم
مامانی درسا
16 مهر 92 7:54
ای جوون خوب مامانی چکار کنن داشتن بازی هاپویی میکردن دیگه ....... من فداشون چقده شما ماهید عزیزانم میبوسمتون هوارتا


ممنونم عزیز دلم که پیشمون اومدید خدا نکنه عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان ترنم
16 مهر 92 8:43
اگه من بودم كه اين شكلي مي‌شدم. اما چون بيرون گود بودم و خودم نمي‌خواستم اين خرابكاري رو تميز كنم با خوندنش اين شكلي شدم.




بله عزیزم منم کلافه بودم اما بعدش خندم گرفته بود
مامان گلشيد
16 مهر 92 9:13


بازم خوبه زود رسيدين كه مجبور نباشين كل فرش رو بشورين

دارين ميرين مشهد خواهر من و خيلي دعا كنين التماس دعا


همینطوره مامان جون چشم حتما عزیزم
مامان هستی شرین زبون
16 مهر 92 9:28
عزیزم چه گل اند این زوج, فک کن اگه یه دونه بودن این قدر خلاقیت نشون نمی دادنا...
برا من دوباره رمز بذار ببینم به سلامتی کجا ؟؟؟
.
آپم گلم با عکس های تولد...
اومدم مامان جون و ممنونم

مامان
16 مهر 92 11:14
سلام خانمی پستتون رو نخوندم ولی از کامنتها فهمیدم دارید میرید مشهد التماس دعا دارم فراوان از امام رضا بخواید ما رو هم بطلبه بریم پابوسش
سفر بی خطر خوش بگذره


ممنونم عزیز دلم
مامان
16 مهر 92 11:16
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنون خاله جون
مهرنوش
16 مهر 92 13:23
ای شیطونکا! خسته نباشی مامانی!


ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
16 مهر 92 14:23

اون لگد رو عشقه


ههههههههههههههههههههههه
مامان آترین
16 مهر 92 15:58
وای شیطون بلاها
خدا حفظتون کنه


ممنونم خاله جون
مامان امیرعلی گلی
16 مهر 92 17:01

عزیزمن هر دو شون
هر وقت میام یه دل سیر به شیرین کاریاشون میخندم
خاله فداتون چقده بامزه اید


خدا نکنه ممنونم که پیشمون میاید خاله جون
مامان عرفان
17 مهر 92 9:50
ببخش كه دارم ميخندم اما ديگه نتونستم جلوي جنده ام را بگيرم .

خواهش می کنم اینه دیگه
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 10:41
وای خدا چه قصه هایی دارن این دو تا وروج با هم


بله خاله دست گل امروزم ون از همه اونای دیگه بدتره اما مامان دیگه اعصاب نداره اونم بنویسه باشه بعد که برگشتیم
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:15
ای خدا این پارسا چه شیطونه تصور لقدا ش کلی کیفورم کرده




ممنوم خاله جون که طرفدارمی


آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:16
مامانش به دل نگیر پارسا میخواسته بگه دستت درد نکنه که فرشو تمیز میکنی ،نمایشی کرده

لابد اینجور هم یجور تشکر کردنه

آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 11:16
یه بار دیگه روزتون مبارک شیطونهاااااااااااااااااااااااا


ممنون خاله جون
الناز
17 مهر 92 22:05
وای عجب وروجکایییییییییییییییییییییییییی
ای شیطونا
پارسا


ممنونم خاله جونم
مامان محمدصدرا
24 مهر 92 10:06
هزارماشاالله هم به این دو تا کوچولوی ناز و شیطون هم به مامانشون. ان شاالله خدا بهت هم قدرت هم توان بده. دست راستت روی سر من تا یه کمی تحمل منم زیاد بشه
همیشه شاد باشید. عید بر شما و خانواده محترم مبارک


ممنونم عزیز دلم شما لطف دارید مامان عزیزو مهربون
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 23:07

امان از این بچه های شیطون
هر وقتی ساکت هستن یعنی یه کاری انجام دادن
از همه جالب تر اون هاپو شدن پارساست که خیلی هم خوشش اومده بود
لگد هم خوردی؟


بله خرابکاریاشون یه طرف لگدای این پسره هم یه طرف
مامان نازنین زهرا و یاسمین
4 آبان 92 14:25
وای که روده بر شدم حالا اگدها رو چرا زد؟
نمی دونم والاه لابد خودشون و محق می دونه