یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/5 15:15
نویسنده : بابا و مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

الان که می نویسم بچه ها با بابا شون خوابند خوابمنم باز بی خوابی زده به سرم البته من ظهر نمی خوابم امروزم باز شهرمون حسابی بارون میاد و سرده بچه ها را بیرون نبردیم پارسا یکسره در و نشون میده میگه باباجی بریم و من حواسشو پرت می کنم اما تا چشمش به در میافته یا صدای تو سالن میشنوه میدوه به طرف در الانم با زحمت خوابوندمش یاسمن خانمم که امروز حساب دیوارای خونه را رسیده نقاشی کنده کاری وای چه بلاهای که سر دیوارا نیورده من اشپز خونه بودم صدام کرد مامان بیا یه عالمه نقاشی کشیدم منم فکر کردم تو دفترش کشیده وقتی رفتم وای سرم گیج رفتآخ اما مجبور بودم ارامش نشون بدملبخند بعد از کلی تعریف که از تو داشتم میسوختمعصبانی ازش خواستم این کارا را تو دفترش بکنه تا قشنگتر بشه و اونم گفت باشه حواسم نبود رو دیوار اینجا کشیدم منم چی بگم پارسا عجیب نگاه میکرد فکر کنم اونم نقشه های تو سرش دارهمتفکرمتفکراینم قسمتی ازنقاشی یا سمن خانمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امير علي و امير حسين
6 آذر 91 12:47
با همدیگه همدردیم عزیزم. منم دیوارهام دفتر نقاشی شدن. براتون لینک دادم


ممنونم
یاسمین
7 آذر 91 14:45
سلام.امیدوارم بتونی با صبوری از پَسِشون بربیای
من همیشه روی در و دیوار اتاق یاسمین کاغذ بزرگ می چسبوندم تا هم دیوار کثیف نشه هم لذت ببره.ولی حالا دیگه خودش می فهمه باید تو دفترش بکشه.چون این آخریا وقتی نقاشی روی کاغذ رو دیوار میکشید میگفتم تو دفترت قشنگتر میکشی و زیاد علاقه نشون نمیدادم کم کم این عادتشو ترک کرد


ممنون از راهنمای قشنگتون