یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عروسکم

1392/6/11 15:23
نویسنده : بابا و مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بازم به اصرار یاسمن رفتیم پارک اما خدا را شکر  اوضاع خوب بود من بچه مریض ندیدم

شاخه ای که دست یاسمن می بینید باباش بهش دادهابرو اخه بچه ها را دید دارند شاخه به دست تو اون قسمت پشت که تو عکس پیداست بازی می کنند یاسمنم اصرار کرد بابا منم می خوام من دلم نمی خواست بهش بدهناراحت امانادر می گفت بچه است بچه های دیگه را دیده اینم می خواد با نارضایتی قبول کردم عصبانیشاخه به اون بزرگی را نمی تونست ضبط و ربط کنه  به هرحال همینطور که داشت بازی می کرد یه پسر بچه اومد تو یه چشم بهم زدن بایه لیوان اب گفت روت اب بپاشمتعجب تا یاسمن عکس العملی نشون بده سر تا پاش و خیس کرد و جیغ و داد یاسمن گریهنمی دونستم حرص بخورم به کار اون بچه نگرانیا به عکس العمل یاسمن بخندمخنده خلاصه نادر رفت از ماشین لباس اورد براش عوض کردم  اما جالب بود مادر بچه اصلا به روی خودشم نیورد خنثیتو قسمت بازی همون بچه اومده بود بدو بدو رفته به نادر گفته عمومن دخترت و خیس کردم تعجبقهقههراستی این بچه ها عالمی دارند تا یکساعت قبلش از دستش دلخور بودم اما اونموقع دوست داشتم بوسش کنم که اینقده بامزست رفته بود به یاسمن هم گفته بود  دختر معذرت می خوام به همین سادگیخنده چی بگم بچه ها خیلی پاکند دنیای پاکشون و سادگی دلشون  دوست داشتنی ترشون می کنهقلب

راستی تو عکس پارسا نیست به خاطر اینکه اصلا دوست نداشت عکس بگیره اگر می خواستم یواشکی بگیرم فرار می کرد وعکسها را خراب کرده قابل گذاشتن نیستقلب   بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آتيلا جون و مامان شيما
11 شهریور 92 16:47
آخي چ با نمك...
قربونتون بشم كه هر وقت ميرين پارك با ي اتفاق جالب و دست اول بر ميگردين....
بر قرار باشيد...
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


خدا نکنه ممنونم خاله مهربون
مامان حنانه زهرا
11 شهریور 92 17:23
جووووووووووووووووووووونم
چه عروسک ملوسی


ممنونم خاله جون
maman taraneh
11 شهریور 92 21:11
روز به روز ناز تر و شیرین تر
دنیای بچها پاکترین و ساد ترین دنیای ادمهاست


ممنونم خاله جون
مامان ترنم
12 شهریور 92 8:41
چقدر دنياي اين بچه‌ها پاك و بي آلايش هست. چه ساده معذرت خواهي كرده. حالا ياسمن اونو بخشيد يا نه؟؟

بله عزیزم یاسمن خیلی خوشحال بود تازه با پسره دوست شده بود با هم بازی می کردند وقتی پسره داشت می رفت همچین با غصه نگاش می کرد می گفت مامان پسره حواسش نبوده شیطون گولش زده بوده

مامان شیدا
12 شهریور 92 15:57
نازگل منو ببین ...ماشاءالله چه خانومی شده ...


ممنونم خاله جون مهربون
مامان پریسا
12 شهریور 92 23:44
دست دوست گلم درد نکنه که همیشه به فکر تفریح فرشته کوچولوهاشه...


لطف دارید عزیز دلم
مامان آترین
13 شهریور 92 1:29
عزیـــــــــــــــــــــــــــزم



ممنونم خاله جون
مامان موژان جون
13 شهریور 92 11:39
الهی نازی عزیزم چرا شما خیسش نکردی اب میگرفتی میریختی روش
ناراحت نباش عزیزم دخمل منم نمیتونه از خودش دفاع کنه هر چی بهش میگیم اصلا قبول نمیکنه
قربونش برم با اون ژشستش


خدا نکنه خاله جون بله عزیزم یاسمن هم از خودش هیچوقت نمی تونه از خودش دفاع نمی کنه
مهرنوش
13 شهریور 92 15:09
پارسای شیطون! دوست نداره عکسش پخش شه!!!


فکر کنم همینه خاله جون
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:17
امان از دست بچه های الان!
شیطون بلان!
چه صبری داری مامانی!
من جای شما بودم خیلی عصبانی میشدم!
قربون این پارسا نازنازی که دوس نداره عکس بگیره!!!
عاشق این عکس آخری یاسمین شدم!
آهنگ وبتون عالیهههههه

خصوصی دارین

ممنونم عزیزم چشم رفتم ببینم
maman taraneh
15 شهریور 92 16:37
یاسمین جون
ای زیباترین گل هستی روزت مبارک


ممنونم خاله مهربونم
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:16
چه بامزه خودشم گفته دخترتو خیس کردمقربون یاسمنم برم من با این ژستاش


خدا نکنه ممنونم خاله جون شرمنده این همه محبت و مهربونیتون