یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

برای دوستان عزیزم

1392/6/9 13:01
نویسنده : بابا و مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

دوستان عزیزم سلام همراهان عزیز وهمیشه گیم خیلی دوستتون دارم قلبچون وقتی توبی نهایت زندگی هم قرار می گیرمناراحت همراهی وهمدلیتون ارامش بخش روحم بوده و هستلبخندنمی دونم بازم یه جورای حس بدی سراغم اومده که دست خودم هم نیست به همین خاطر تصمیم گرفتم یکی دوروز از اینجا هم دور شم دلم برا نوشته های قشنگتون تنگ میشه تا ببینم چطور میشه فکر کردم برم سراغ جمع و جور کردن کارام تا شاید روحیه خستم اروم شه اگرم اومدم توانی هم بود اخر شب اگه شد  میام برا جواب دادن به کامنتهای پر مهرتون و سر زدن به دوستان عزیزم قلباگه شد وحوصله ای مونده بود البته همیشه برا دوستان گلم وقت دارم اما ...دیروز بی خودی به نادر پرخاش کردم اینقد مهربونه قلبکه خیلی سعی کرد ارومم کنه اما من کوتاه نیومدم هر چی گفت بریم بیرون گفتم نه من حوصله ندارم با اینکه هر روز بیرون بودیم  از دیروز حوصله ندارم گفتم امروز حالم بهتر میشه اما نه نمی دونم برم خودمومشغول کارا خونه کنم  شاید حالم بهتر شد به قول یکی از دوستان خوشی زده زیر دلم سعی می کنم زود بر گردم برام دعا کنید دوستتون دارم خیلی زیاد تا بی نهایتقلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

sahar
9 شهریور 92 12:22
سلام اینو بخونید:



البته من ننوشتما یکی برام فرستاده



ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس



http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


شاید امتحانش کردم ممنونم




آتيلا جون و مامان شيما
9 شهریور 92 16:08
ماماني نبينم غصه دلتو بگيره...
قربونت بشم...
اينها همون پستي و بلند هاي زندگيه...
همون دست انداز هاي كوچيك و بزرگ كه گاهي وقتها هر چند سخت و دلگير موجبات راهي بهتر و درست تر و فراهم ميآرن...
همين اتفاقاتي كه ي بهونه و ي تلنگر واسه ديدن خوبيهاي دور و اطرافت ميشه...
منتظرت هستيم...


خدا نکنه عزیزم درسته عزیزم مثل همیشه حرفهای قشنگتون ارامش دهنده روح وجانم بود ممنونم از این همه مهربونی دوستت دارم عزیزم
دختردلشکسته
9 شهریور 92 19:00



ممنونم عزیزم فدای مهربونیت
مامان ساجده
9 شهریور 92 21:34
سلام انشالا دوستم زودتر حالت خوب بشه ولی هر وقت حالت بد میشه از لحاظ روحی به هم میریزی تنوع فوق العاده حالتو خوب میکنه مثلا" بری با یکی از دوستات که باهاش راحتی ودوستش داری درد دل کنی واز خودت براش بگی و ازین حرفا منم خیلی اینجوری میشم ولی تنوع خیلی حالمو خوب میکنه ببخشیدا قصد نصیحت ندارما یه حرف خواهرونس

ممنونم عزیز دلم از راهنمای قشنگت درسته همین کار ومی کنم

مامان ترنم
10 شهریور 92 9:34
عزيزم نبينم ناراحت باشي. آخه عزيزم با وجود اين بچه‌هاي گل و همچين همسر مهربوني ،‌ديگه غصه نبايد توي دلت بياد كه. البته گاهي آدم بي حوصله مي‌شه. خوب فكريه چند روزي به خودت بيشتر برس. بيشتر براي خودت وقت بزار مطمئن باش حالت بهتر مي‌شه.

عزیزم ممنون از راهنماییتون چشم
مامان عرفان
10 شهریور 92 13:03
سلام عزيزم بازم كه ميبينم خوشي زده زير دلت ؟؟؟ خوبه كه خودت هم حرفم را قبول كردي و در مطالبت نوشتي . دختر پاشو . هي به خودت تلقين نكن . به خودت بگو من كلي هم خوشحالم . برو از آقاي همسريت هم كه ناراحتش كردي معذرت خواهي كن و به بچه هاي نازت برس .


چشم عزیزم معذرت خواهی کردم می دونید تازه به علت بزرگ ناراحتی این روزهام پی بردم تویه پست برا دوستای گلم می نویسم
مامان موژان جون
10 شهریور 92 13:10
وای عزیزم منم بعضی موقع ها حوصله هیچ کاری رو ندارم می خوام بیام وب بنویسم ولی حوصله نوشتن هم ندارم نمیدونم برای چی


همینطوره اما عزیزم تازه متوجه شدم علت ناراحتی من تو این روزها بخصوص این روزها چیه تویه پست براتون حتما درد و دل می کنم
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 15:19
اشکالی نداره عزیزم.براخیلی این جور دلگیریا پیش میاد فقط نذار ادامه داربشه گلم. مواظب بچه های نازنیتم باش خیلی دوست داریم عزیزم


ممنونم مامان مهربون ما هم خیلی دوستتون داریم
مامان ملينا
10 شهریور 92 17:01
الهي نبينم باز دلتون غمگين بشه. ماماني به اين دو فرشته ناز فقط نگاه كن خدا وكيلي دلت هم باز ميشه هم آروم


ممنونم عزیزم چشم ممنون از لطفتون
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:32
ایشالله الان حالت خوب باشه عزیزم.
تمام پستهایی که نخونده بودم و دیدم و برات کامنت گذاشتم.ببخش دیر اومدم
رمز پست بالایی رو هم ندارم.آهنگ وبلاگت خیلی خوشگله


ممنونم عزیز دلم از حضور گرمتون عزیزم رمز براتون گذاشتم
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:14
فدای مامان مهربون


خدانکنه ممنون از این همه لطف و مهربونی