یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیزین زبونیهای یاسمن و محمدپارسا

1392/5/8 16:44
نویسنده : بابا و مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم  قلب نماز روزهاتون قبولقلباین  روزها داریم با شیرین زبونیهای یاسمن جون و پارسا خوش می گذرونیم خدا یا شکرت یاسمن خانم که وقتی حرف می زنه مثل یه زن 80 سا لست دیروز افطار شامی کباب درست کردم خوشمزهسر سفره که نشسته بودیم منتظر اذان یه دفعه یاسمن یه نگاه به باباش کردمنتظر و گفت هیچ کس حق نداره به مامانم بگه غذات خوب نیست باید همه بگن دستت درد نکنه عصبانینادر بیچاره همینطور موند تعجبسوالمنم یه نگاه بهش کردم ونیشخندنادر گفت بابا کسی چیزی نگفته ما همه می دونیم مامان زحمت کشیده غذا خوشمزست یاسمن گفت گفتم که یاد اوری کرده باشمتعجبخدای من چیزی بهش نگفته بودم این و به باباشم گفتم بعدشم گفتم مگه بده داره پیش بینی می کنه هوای مامانش و دارهنیشخنداز خود راضی نادر هم اینطوری نگاه من می کردمتفکرعینک   دیروز هم  می گفت مامان نوک انگشتام و پام درد می کنه گفتم مامان اخه چرا می گفت اخه من زنم دیگه همش باید بگم دست و پام درد می کنه قهقههنتونستم جلوی خندم و بگیرم گفت مامان چرا می خندی همه خانمها میگن دست و پامون درد می کنه گفتم مامان من که نگفتم سوالمی دونید چی جواب داد گریهچرا وقتی بابا میاد میگی ای کمرم ای دست و پام تعجبخندهمن بیچارهناراحت موندم از دست این شیطون بلا باور کنید اینطور نیست که می گه کلافهحالا جای شکرش باقی باباش خونه نبودنیشخندپارسای شیطون بلا بغلهم که نگو تمام حرفها و حرکات یاسمن و تکرار می کنه علاوه بر اون در بسیاری از مواقع استاد و معلم یاسمن تو خرابکاریهشیطانوقتی هم بهش اعتراض کنی برا اینکه حرفش و به کرسی بشونه گریه می کنه گریهتا عقب نشینی کنیبازنده واگه توجه نکنی به نفعش باشه کوتاه میاد امروز ازش پرسیدم مامان و چند تا دوست داری می گفت دو تا بابا د دوتا ادی دوتاقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الناز سیندرلا
8 مرداد 92 20:31
سلام عزیزززززززززززم
اخ قربونشون بشممممممممم من چقد نازن تو عکس
بله که شیرین زبونی میکنن
خدا برای مامان بابانگهشون داره
یاعلی


ممنونم عزیز دلم خاله مهربونم
ساراکوچولو
8 مرداد 92 21:53
مرسی گلم


وظیفه بود عزیزم
مامان محمد معین
8 مرداد 92 23:47
خوش به حالت مامانی طرفدار داری تو خونه اساسی
راست میگه دیگه هیشکی حق اعتراض به مامان به این گلی رو نداره


ممنونم عزیزم لطف دارید ایشالاه محمد معین ونم بزرگ میشه بیشتر از بیش طرفدار مامان مهربون میشه میشه
☆ یاسمین ☆
9 مرداد 92 0:00
ای جونم به شیرین زبونای ناز خالهباریکلا به یاسمن گلم که هوای مامان نازشو دارهخداییش راست میگه،زن دیگه باید از درد دست و پاش شکایت کنهخاله جون طرفداری میکنی دیگه ضد حال نزن دیگه
جیگر استاد شیطنتو برم من که خیلـــــــــــــــی باحاله و همتونو دوتا دوست داره.فدای خندت عزیزم


همین بگو خاله جون خدا نکنه ممنونم از لطفت خاله جونم
مامان کمیل و کیان
9 مرداد 92 2:02
خدا حفظشون کنه بچه های این زمونه غیر قابل پیش بینی و بسیار باهوشن


ممنونم خاله جون چه عجب خوشحالم که اومدید دلمون براتون تنگ شده بود
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 2:58
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چقد بامزه مردم ازخنده
زنا دست وپاشون درد میکنه
چه شیرین زبون.به جای من یه گاز محکم نه ببخشید یه بوس آبدار از لباش بگیرین

ممنون خاله جون که پیشمون اومدید چشم
مامان آرینا موفرفری
9 مرداد 92 4:01
فداتون بشم


خدا نکنه ممنونم خاله جون
مامان اهورا
9 مرداد 92 10:57
ای جووونم اللهی زنده باشن افرین به یاسمن که هوای مامان خوبش رو داره


ممنونم مامان مهربون
اتنا مامان نگین
9 مرداد 92 15:30
ای جونم با این شیرین زبونی هاشون


ممنونم خاله جونم
خاله کمیل و کیان
9 مرداد 92 18:32
عزیزم خصوصی


ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم حالتون خوبه من سراغ خواهرتون رفتم برا احوالپرسی وقتی فهمیدم خوبید خیالم راحت شد ایشالاه همیشه سلامت باشید
نازنین
9 مرداد 92 19:24
سلام خاله جونی،وبلاگ نیکو رو آپ کردم.
خوشحال میشم بیاید و ببینید.


اومدم عزیزم
مامان ساجده
9 مرداد 92 20:13

چه شیطونای شیرین زبونی
چه بامزه یاسمن خانوم گفته هیچ کس حق نداره به ما مانم بگه غذات خوب نیست
آخه من زنم دیگه همش باید بگم نوک انگشتام و پام درد می کنه
ماشالا خدا باتون حفظشون کنه دو تا شیطون شیرین زبونتونو

ممنونم خاله جونم از لطفتون
خاله کمیل و کیان
10 مرداد 92 2:35
الهی فدای زبون شیرینتون بشم من پاهات درد میکنهمامان به این گلی داری بعد میخوای کسی اعتراض کنه خیلی باهوشی عزیزممممممممممممممممم


خدا نکنه خاله جون ممنونم از لطفتون و خوشحالم که اومدید
مامان موژان جون
10 مرداد 92 12:08
اخی عزیزم چقدر این دخملی باهوشه ناناز من


ممنونم عزیز دلم
مامان کمیل و کیان
10 مرداد 92 16:04
قربون لبخند نازتو اون دستای کوچولوت برم که ژست میگیری عزیزمممممممممممممممممممممممم


ممنونم خاله جون مهربونم
مهرنوش
12 مرداد 92 13:56
ای یاسمن شیطون بلای شیرین زبون!
ای پارسای بامزه و دوست داشتنی!


ممنونم خاله جون مهربون
مامان مهسا
14 مرداد 92 11:05
از وبلاگ قشنگتون خیلی خوشم اومد بازم سر بزنید ممنون میشم


چشم حتما ممنونم که اومدید
بابابزرگ ارسطو
17 مرداد 92 11:07
هميشه شيرين زبان و سالم و شاد باشن ياسمن جون و محمد پارسا جون


ممنونم پدر بزرگ مهربون