یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و محمدپارسا شیطون

1392/5/3 15:16
نویسنده : بابا و مامان
582 بازدید
اشتراک گذاری

تو اشپزخونه  مشغول بودم که دیدم صدای بچه ها نمیاد رفتم دیدم تعجب رختخوابها را اوردند پایین خوابیدند یاسمن خانم داره قصه می گه مثلا پارسا بخوابهخواب این پارسا شیطون هم داره نخهای متکا را می کنه دونه دونه خلال می کنه یاسمن هم تند تند می گه سوباسا گوش کن سایا  الان  میاد دعوامی کنه ناراحت میشه ها والنسی منتظرمونه بدوالان بابا کاکرو میاد قهقههقهقههمن و که دیدند یاسمن نگاه می کرد به دوربین ساکت بود اما این پسر شیطون به کارش ادامه میداد هر چی می گفتم نکن مامان می گفت نه لالا یعنی برو ما لالا کنیم

اینم از تاثیر فیلمهای امروزی که مامان میشه سایا بابا میشه کاکروقهقههخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان کمیل و کیان
3 مرداد 92 15:27
وااااااااااااااااای چه دخمل نازی خیلی خیلی نازی خاله جون خیلیم دوستدارم


ممنونم خاله جونم لطف دارید
مامان کمیل و کیان
3 مرداد 92 15:30
ای پارسای شیطونفداتشم یلسمن جون که در حال خوابیدنم بازم ژست میگیری واسه مامانی .


خدا نکنه ممنونم عزیزم که همیشه جزئ اولینهای که پیشمون میاید


مامان کمیل و کیان
3 مرداد 92 15:30
سوباسا کاکرو

ممنونم خاله جون که پیشمون اومدید


مامان اهورا
3 مرداد 92 19:05
ای جووونم عجب از دست این بچه ها سوبا جووون مواظب این فرشته ها خیلی باش دوستتون دارم


ممنونم عزیزم
مامان بردیا
3 مرداد 92 19:14

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:

اومدم عزیزم
خاله کمیل و کیان
3 مرداد 92 23:40
خصوصی


چیزی خصوصی نبود که
خاله کمیل و کیان
3 مرداد 92 23:40
مامانی وبلاگمو حذف کردم

وای چرا هستی که سر کارم گذاشتی خاله شیطون


خاله کمیل و کیان
4 مرداد 92 0:34
خصوصی


خاله من الان اونجا بودم
☂ marjan ☂
4 مرداد 92 9:01
ســـــــــلام مامانی فرشته ها!
وای انقده دلم براتون تنگیده بودددددددد!
ای جونم به این فرشته ها!
قربون این شیطونیاشون!
من عاش اون عکس اولی یاسمن شدم!
راستی!من با یه دل نوشته که خودم نوشتمش به روزم!خوشحال میشم بیاین


به به همینطور دلم ما خدا را شکر که خوبید همین الان عزیزم اومدم
سمیه
4 مرداد 92 12:55
پارسای بلا


ممنونم که اومدید خاله جونم
مامان حنانه زهرا
4 مرداد 92 15:44
خواهش میکنم لینک شدی عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان آوا
4 مرداد 92 17:09
خدایی کیفی کردن .بزار خوش باشن مامانی .


عزیزم اون که شما دیدید اولش بود بهدش دیگه اونجا جای سوزن انداختن نبود بیچاره شدم تا اونجا را جمع کنم به قول شما گذاشتم خوش باشند
معصومه زن عموی بردیا
4 مرداد 92 17:21
عزیز دلم چه خبره تو اتاق
ببین کارت رو زیاد کردنا ولی می ارزه حتما ارزشش رو داره واسه چند دقیقه خوشی بچه هات یکم اذیت بشی و کار کنی مامان خانوم ممونم که اومدی پیش ما از اون ابراز لطفت ممنونم


ممنونم عزیزم ممنون از لطفتون
مامان ساجده
4 مرداد 92 18:58
واااااااااای چقد خندیدم به سایا الان میاد وبدو کاکرو میاد
بچه ها هر وقت صداشون نمیاد حتما" یه خرابکاری دارن انجام میدن
عکس اولی دخمریتونم ماه مااااااااااااه


ممنونم مامانی مهربون
مامان بردیا
4 مرداد 92 19:27

خیلی باحالن این گلاتون


ممنونم عزیزم
مامان هستی شرین زبون
5 مرداد 92 2:36
عزیزم چه تفریحات سالمی...


ممنونم که پیشمون اومدید
مامان عرفان
5 مرداد 92 11:08
سلام عزيزم . دلم برات خيلي تنگ شده بود . ببين چند روز نبودم چه خبرها شده اينجا . واي . عزيزم تولدت هم مبارك . ببخش .


ممنونم لطف دارید
مامان ملينا
5 مرداد 92 15:33
چقدر باحالن اين شيطونكاي وروجك.مي بوسمتون هزار تا


ممنونم خاله جون
بابابزرگ ارسطو
6 مرداد 92 0:18
ممنون كه سر ميزنيد
ماشاالله به هر دو بچه هاي خوب و ناز
ياسمن جون و محمد پارسا جون عزيز


ممنونم پدر بزرگ مهربان که پیشمون اومدید


مامان محمد و ساقی
6 مرداد 92 23:16
آخی چه باحالن این خواهر و برادر.عاشق این عکس یاسمن جون هستم

ممنونم خاله جون
☆ یاسمین ☆
7 مرداد 92 0:46
ای جانم.هزار تا بوس برای فرشته های باحال و دوست داشتنی


ممنونم عزیز دلم
مسیحا
8 مرداد 92 10:50
چه خوشکلای شیطونی عاشق عکس اولی شدم


ممنون خاله جون که پیشمون اومدید
سارا مامان محمدرضا
8 مرداد 92 11:54
چه بچه های نازی دارید. خدا حفظشون کنه. ممنون که به ما سر زدید. من با اجازه لینکتون کردم. شمام دوست داشتید لینکمون کنید خوشحال میشیم.


خوشحال شدم از اشنایتون عزیزم چشم با افتخار لینگ شدید
سارا مامان محمدرضا
8 مرداد 92 12:02
چه بچه های نازی دارید. ماشالله. خدا حفظشون کنه. ممنون که به ما سر زدید. من با اجازه لینکتون کردم. شمام اگه دوست داشتید لینکمون کنید خوشحال میشیم.


ممنونم و همچنین عزیزم لینگتون کردم
مامان امیرعلی گلی
9 مرداد 92 2:55
واقعآ خیلی بامزه اند این دخمل و پسرت خدا حفظشون کنه انشالله
خصوصی داری عزیزم


چشم دیدم مامانی رمز نبود برام بزارید میام حتما می خونم
مامان طاها
12 مرداد 92 15:41
یاسی جون عاشق چشماتم.
اینو میدونی؟


ممنون خاله جونم ممنون از محبتتون