یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تولدم مبارک

1392/5/1 14:13
نویسنده : بابا و مامان
366 بازدید
اشتراک گذاری

 1مردادبرا من یه جورای مهمه می گید چرا سوالالان می گم خجالتخجالتامردادتولدمهنیشخندخجالتبعد ازازدواج با نادر فهمیدم که یه اتفاق جالب افتاده من متولد 1 مرداد  هستمو نادر متولد2مردادهورا  اینهاز خود راضی  به این می گن تفاهم نیشخندحالا خودم ویه کم تحویل بگیرماز خود راضی نیشخندتولدم مبارکخجالت

چشمکتولدم مبارکچشمک 


قهقههخجالت

هورا تولدددددددددددددددددددددددددددهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

فردا تولد یکی از دوستای خوبمه که خیلی دوسشون دارم از صمیم قلب تولدشو تبریک میگم ایشالله همیشه

زنده باشی مامان خوب الهی همیشه  سایتون بالا سر فرشته هایفرشتهفرشته نازتون باشه

با تمام عشق خود به همراه قاصدک های احساس

پیام تولد را  به اسمان خوشبختی میفرستم تا به عزیزترینم بگویند  تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارکهوراهوراقلبتشویقتشویقتشویقتشویقماچماچ

 

مامان مهربون و خاله  عزیز ومهربون کمیل عزیزم  و کیان جون تو وبلاگش پست تولد گذاشته بودند که یکدنیا ممنونم عزیزم خیلی برام با ارزش بود عزیزم امیدوارم بتونم لطفتون را جبرن کنم و ممنونم عزیز دلم دوستتون دارم زیادقلبقلبقلبماچماچماچ

وهمینطور ممنونم از دوستان گلم ماچکه برامون کامنت گذاشتندبرای پست تولدها

قلبقلبقلبماچماچماچ

 

این هدیه خوشگلم از طرف دوست عزیزم مامان مهربون یاسمین  جون دستت درد نکنه عزیزم خیلی زیبا بود
قلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان محمد معین
30 تیر 92 13:49
مبارکه عزیزم انشالا صد و بیست سال دیگه کنار هم روز تولدتون رو جشن بگیرین کنار فرشته های نازت
این گلها هم تقدیم به شما به مناسبت تولدتون


ممنونم عزیزم
مامان کمیل و کیان
30 تیر 92 14:36
مامانی رمز لطفا


اومدم
مامان کمیل و کیان
30 تیر 92 20:13
وای عزیزم از صمیم قلب میگم تولدت مبارک تولد همسر مهربونتونم پیشاپیش مبارک ایشالله سالهای سال پیش هم باشید یه هدیه کوچولو


ممنونم عزیزم شرمنده محبتتون هستم دوستت.ن دارم زیاد و ممنونم
بابایی و مامانی
30 تیر 92 20:25
مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه .............. به ما هم سر بزنید


ممنونم چشم حتما
ایران هنر
30 تیر 92 21:00
سلام اگه به داشتن کیفهای سنتی با طرحهای مدرن و رنگهای خاص علاقه دارید به سایت ما سر بزنید www.irhonar.ir
مامان موژان
30 تیر 92 22:22
وای عزیزم تولدت مبارک انشالله 120ساله شی کنار همسری تفاهمتونم عشقه عزیزم


ممنونم از لطفتون عزیزم
مامان درسا
31 تیر 92 3:40
عزیزم تولدت مبارک.تولد همسر مهربونت هم مبارک.ایشالا 120 ساله شید و سایه تون همیشه بالا سر بچه های گلت باشه.برایتان دنیا دنیا شادی آرزومندم.


ممنونم عزیزم ممنون از محبتتون
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 3:45
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک


ممنونم عزیزم
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 3:46
تولد همسرتون هم مبارک


لطف دارید عزیزم
مامان ساجده
31 تیر 92 5:02
روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونیا

مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم



www.sajigol.blogfa.com

وای ممنونم عزیزم لطف کردید
مهرنوش
31 تیر 92 9:35
مامانی تولدتون مبارک. ایشالا زنده باشید و سالیان سال در کنار هم و گلای قشنگتون به شادی و خوشی زندگی کنید...


ممنونم عزیز دلم
مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 14:13
مامان جونی تولدت مبارک ایشالله همیشه زنده باشی




ممنونم عزیز دلم شرمنده محبتهاتونم


مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 14:15
مامانی خصوصی


چشم عزیزم




مامان ياسمين
31 تیر 92 14:50
تولدتون مبارك گلهاي ناز


ممنونم خاله جونم تولد یاسمن 12 اسفنده پارسا 5 تیر
مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 14:53
تولد شماست من نمیدونم چرا انقد خوشحالم .مامانی تولدت مبارک


ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان ياسمين
31 تیر 92 14:53
تولدتون مبارك ماماني و بابايي گلهاي ناز ياسمن و پارسا، صد سال عمر با عزت در كنار هم با خوشي و سلامتي داشته باشيد انشاء ا...


ممنونم عزیز دلم
مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 14:53
خصوصی


چشم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
31 تیر 92 17:31
تولدت مبااااااااااااااااااااارك
البته فردا
الهي 120 ساله بشي

لطف دارید ممنونم عزیزم

آتيلا جون و مامان شيما
31 تیر 92 22:15
عزيزم تولدت مبارك...
صد و بيست ساله شي ايشاا...
خوشبخت و شاد زندگي كني....
كنار همه اونهايي كه دوسشون داري...



لطف دارید ممنون محبتتون عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
1 مرداد 92 1:00
تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه دلت شاد باشه و لبت خندان


ممنونم عزیزم
مامان هستی شرین زبون
1 مرداد 92 1:11
تولدتون مبارک. ایشالا شما 1000 ساله شید هر دو تون..
جیگر اگه کمه , دوست داری بیشتر عمر منی بگوآآآآآ



ممنونم عزیز دلم
معصومه زن عموی بردیا
1 مرداد 92 2:40
مبارکه خانوم


ممنونم عزیز دلم
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 11:58
وای مامانی گل،تولدتون مبارک.تولد همسری گرامی هم مبارک.ایشاله 120 سال عمر با عزت داشته باشید و سایتون بالای سر فرشته های نازت باشه و خوشبختیتون مستدام
شرمنده که دیر اومدم


ممنونم عزیزم شما دقیقا روز تولد اومدید ممنونم از محبتتون
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 12:28
دوست عزیزم ناقابله
http://www.niniweblog.com/upl/ferferii/13745662310.jpg?36


وای عزیزم خیلی قشنگه شرمنده محبتتون دوستت دارم و ممنونم عزیزم رفتم بزارم تو پست تولد
مامان بردیا
1 مرداد 92 13:35
تولدت هزاران بار مبارك دوست گلم


ممنونم از محبتتون عزیزم
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 14:58



ممنونم عزیزم
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:10
چه جالب واقعا هم چه تفاهمی


ایییییییییییینه ممنون
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:11
تولدت مبارک دوستم ایشالله همیشه سلامت باشید.


ممنونم از لطفتون عزیز دلم
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:11
بابت دیروز شرمنده که نت قطع شد و نشد جواب بدم.بعدش هم دیگه کار پیش اومد


مشگلی نیست عزیزم منم متوجه شدم
مسیحا
1 مرداد 92 23:52
تبریک ویژه ما رو هم پذیرا باشید انشالله زندگی سرشار از شادی و سلامتی در کنار کوچولوهاتون داشته باشید


ممنونم عزیز دلم
مامانی درسا
2 مرداد 92 3:21
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارک دوست عزیزم انشاالله در پناه حق همیشه سلامت و شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد در کنار همسر مهربونت و این دو تا جیگر من زندگی کنی 500 سبد شقایق و با یه عالمه بوس تقدیم به دوست عزیزم ..... بهترینها رو برات آرزو دارم ...... 120 ساله شی گلم


ممنونم عزیز دلم ممنون از محبتتون
مامان امیرعلی گلی
2 مرداد 92 3:29
تولد شما و همسرتون مبارک
انشالله سالها در کنار هم تولدتونو جشن بگیرید


ممنونم عزیزم لطف دارید
الناز سیندرلا
2 مرداد 92 23:17
عزیزم شاید یکم دیر شده اما از ته قلبم با تموم وجودم تولدشما و همسری مهربونتون رو تبریک میگم انشالله 120ساله شین و کنارهم زندگی خوش وشیرینی داشته باشین عزیزم


لطف دارید عزیزم ممنونم
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 92 12:39
سلام گلم
هديمون رو كمي دير اورديم...شرمنده
http://upload7.ir/images/32245266631946705865.jpg

http://upload7.ir/images/72661569534704957736.jpg




ممنونم از محبتتون عزیزم خیلی زیبا بود
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 92 23:13
سلاااااااااااااااااااااااام
ببخشید دیر اومدم
تولدتون مبارک باشه
ایشالله 120 ساله بشین


خواهش می کنم ممنونم از مهربونیتون