یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و محمد پارسا

1392/4/19 13:01
نویسنده : بابا و مامان
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم ماچدیروز نادر یه دفعه ای ماموریت براش پیش اومد رفت تهران بچه ها هم عادت دارند ساعت 7 به بعد برند بیرون منم بردمشون پارک حسابی بهشون خوش گذشتلبخند  چیزی که برام جالب بود نشستن پارسا پیشم بود وقتی یاسمن داشت بازی می کرد به پارسا می گفتم مامان برو بازی می گفت نه مامان بابا منظورش حدس می زنم این بود که من با بابا میرم بابا نیست منتظر بود باباش بیاد ببردش ماچیاسمن طبق معمول اونجا هم دو سه تا دوست پیدا کرده بود قلبراضی نمی شدند بیان به زور اوردمشون وقت بر گشتن هم یه 30000 تومنی خرج کردیم برا اسباب بازیشوننیشخند قلاب ماهیگیری گرفتند هر کدوم یکی از این عروسکی هاش  5000 تومن این شد 10000 بعد هر کدوم یه موبایل ورداشتند6000تومن وبعدشم یاسمن خانم یه الفبا خواست 14000تازه بازم می خواستند به زور اوردمشون بعدشم خوراکی خریدنشون خلاصه 40000 تومن با خوراکیها  شد تا اومدیم خونه نیشخند

عکس بالا هدیه های که خاله از کربلا براشون اورده بودقلب اون عکس پایینی هم اسباب بازیهای که دیروز گرفتند موبایلشون تو ماشین جا مونده تو یکی از عکسها موبایل پارسا دستشهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان موژان جون
19 تیر 92 12:25
قربون جفتشون


ممنونم خاله جون خدا نکنه عزیزم
☆ یاسمین ☆
19 تیر 92 13:05
چه پارک رفتن پر خرجی بودهمبارکشون باشه خیلی قشنگن


ممنونم خاله جون
مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 14:14
فدای دو تاشون و تیپ خوشملشون


خدا نکنه ممنونم خاله مهربونم
مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 14:33
مامانی رمزی که دادین میزنم باز نمیشه


اومدم عزیزم
مامان هستی شرین زبون
19 تیر 92 17:12
عزیزم چه خریدای کردین, مبارکتون باشه....


ممنونم خاله جونم
مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 21:08
مامانی اگه مشکلی ندارید و امکانش هست لطفا رمز بالاخره
کاش
شاید
کامنتی از دوست که دلم و سوزوند
خبر خوب اگه دوستداریدبدید


چشم اومدم کاش و شاید و رمزش و برداشتم
سمیه
19 تیر 92 21:40
چه خاله خوش سلیقه ای واقعا خوشگلن


لطف دارید ممنونم
مامان آوا
20 تیر 92 0:41
ماهیگیری خوش گذشت بچه ها حالا چند تا ماهی گرفتیندست مامانی هم درد نکنه


ممنونم خاله جون
مامان عرفان
20 تیر 92 8:54
عزيزم برات نوشتم به خدا من آمدم ولي هر كاري كردم نتونستم ارتباط برقرار كنم باهات . من هيچ وقت از دست تو ناراحت نميشم عزيزم . اصلا دليلي بر ناراحتي نميبينم . تو هميشه به من لطف داشتي و داري . عزيزم هيچوقت راجع به من اينطور فكر نكن . از ته دل دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم به قرآن .
من به داشتن تو افتخار ميكنم و آرزوم اينه كه با خانوم خانومي مثل تو از نزديك دوست باشم . عزيز دلمي


مشگلی نیست عزیزم از این اتفاقها می افته من فکر کردم شاید ناراحت شده باشید لطف دارید عزیزم منم دوستتون دارم خوشحالم که باهاتون اشنا شدم
مامان عرفان
20 تیر 92 8:57
عزيزم دوست داشتم باهم در گپ باشيم ولي انگار شانس من خيلي خرابه . عزيزم تو را خدا از دستم ناراحت نشو . ارتباط برقرار نشد . اگه از من ناراحت بشي دق ميكنم ها .


خدا نکنه عزیزم عیبی نداره
مامان عرفان - نگار
20 تیر 92 11:43
عزيز دلم خصوصي




رفتم عزیزم
وای ببخشید من یادم نبود که شما سر کار می ریددرسته درک می کنم منم خوشحالم که دوستای گلی مثل شما دارم
مامان رونیا
20 تیر 92 11:48
خصوصی داری

ممنون چشم رفتم عزیزم


مامان محمد معین
20 تیر 92 12:52
به به چه اسباب بازیهای خوشگلی
دست خاله جون هم درد نکنه سوغاتیاش خیلی قشنگن
همیشه خوش باشین جیگرا


ممنون خاله گل و مهربونم
♥متین من♥
20 تیر 92 16:40
عزیزم مامانی چقدر به فکر این دو تا بچه ی خوب ودوس داشتنی هست
کلی چیزهای خوب واسشون خریده مبارکه


ممنونم عزیز دلم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
21 تیر 92 0:54
مبارکه
من دلم ماهی میخواد


ممنون خاله جون چشم بزرگه را برا شما می زارم کنار
مامانی درسا
21 تیر 92 2:03
مبارکشون باشه هم سوغاتی ها و هم هدیه هاشون ..... مامانی دیدی بچه های امروزی چقده توقع شون بالاس ....... ولی چه میشه کرد دلمون نمیاد دیگه مقصر خودمونیم


بله عزیزم همینطوره منم دلم نمیاد نخرم می دونم اشتباهه اما چه میشه کرد
ماماني كسرا
21 تیر 92 11:28

مباركشون باشه


ممنونم خاله جونم
معصومه
21 تیر 92 12:27
عزیزم مبارکتون باشه اصلا پیش ما نمیاییدا من شما رو لینک کردم اما شما سر نمیزنید


ببخشید عزیزم چشم حتما میام پیشتون وممنونم خاله جونم
اتنا مامان نگین
21 تیر 92 14:51
مبارکه خاله جونیا .دست مامانی هم درد نکنه.


ممنونم عزیزم
مهرنوش
22 تیر 92 10:29
مبارکشون باشه هدیه های خاله و خریدهای مامانی.


از لطفتون ممنون خاله جون
مامان درسا
22 تیر 92 16:38
به به حسابی خوش به حالشون شده.


ممنون خاله جون بله دیگه