یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و سری دوم شکلکهای که...

1392/4/12 13:28
نویسنده : بابا و مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

             

  

                                

                                         

                                   

 

                

 

این شکلکها را یاسمن از وبلاگهای مختلف برداشته البته این یه سری از شکلکهاست که همه متحرکند اما اینجا متحرکش و نتونستم بیارم با عرض پوزش از کسانی که وبلاگشون مورد دس....یاسمن قرار گرفتهخجالتنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مسيحا
12 تیر 92 15:09
سلام خاله من تو مسابقه ني ني وبلاگ شركت كردم ، بيا عكسمو ببين اگه دوست داشتي كد 310 را به 20008080200 اس ام اس كن ، هركي موبايل داره ميتونه بفرسته ، ممنون خاله


باشه عزیزم
مهرنوش
12 تیر 92 15:15
چه کلکسیونی جمع کرده یاسمن خانم! دختر خوش سلیقه و خوشگل.


هنوز این یه قسمتی شه خاله جون
سمیه
12 تیر 92 15:36
نازی!
یاد یه خاطره ای افتادم . یه روز خونه دوستم بودم توی کامپیوترش دنبال یه چیزی می گشتم -با اجازه خودش- بعد یه فولدر دیدم بازش کردم توش پر مرد عنکبوتی و تن تن و بت من و چیزای عجق وحق بود ... یهو رادین -پسر کوچیکش- اومد توی اتاق و یه نگا انداخت به مانیتور و بعد دستشو زد به کمرش و با قلدری و با اون صدای کلفتش گفت: خــــــالــــــته!!! چرا رفتی تو چیزای خصوصی من؟!ها؟!
زبونم بند اومد مث کسی که مچشو سر دزدی گرفته باشن شده بودم!

چه جالب وای تصور اون حالتتون عزیزم ههههههههههههههههههه
اتنا مامان نگین
12 تیر 92 15:48
افرین دخملی خلاق


ممنون خاله جونم
مامان اهورا
12 تیر 92 23:21
ای جووونم چه دختر خوشملی ببوسینش از طرف من


لطف دارید خاله جونم
مامان محمد و ساقی
13 تیر 92 11:36
سلام عزیزم
وقتی نبودیم سه تا کامنت برام گذاشته بودید.تاییدشون کردم.جواب هم دادم.
از لطف و مهربونیت ممنونم
از اینکه سراغم رو گرفتی خیلی خوشحال شدم
خدا فرشته های گلتو برات حفظ کنه
خصوصی گلم


ممنونم عزیز دلم
مامان محمد و ساقی
13 تیر 92 11:39
ای جان یاسمن جون آفرین که تو این سن کمت این کارها رو یاد گرفتی
ماشالله هم خوشگله و هم باهوش

لطف دارید خاله جونم خوشحالم که باز نظراتتون را تو وبلاگم می بینم


مامان آوا
13 تیر 92 17:06
دستت طلا خاله جون


ممنون خاله مهربونم از تشویقتون
مامان آرینا مو فرفری
14 تیر 92 15:48
آفرین به یاسمن جون خوشگل و باسلیقه.نگات منو کشته


ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
15 تیر 92 13:03
واي قربون اون نگاه خوشگلت خاله. چقدر تو نازي آخه


ممنونم خاله مهربونم
مامان درسا
15 تیر 92 19:38
آفرین به شما یاسمن جونم چقدر باسلیقه انتخاب کردی خانم.


لطف دارید خاله جونم
☆ یاسمین ☆
16 تیر 92 14:58
چه خوش سلیقست


ممنون راست راستی اگه بشنوه دیگه به هیچ وبلاگی رحم نمی کنه
مامان پریسا
18 تیر 92 8:13
افرین به دخملی زرنگ و البته مامان مهربونش


لطف دارید عزیزم