یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسا با موهای کوتاه شده

1392/4/7 18:14
نویسنده : بابا و مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پارسا دیروز رفت ارایشگاه برای کوتاه کردن موهاشماچ باباش می گفت خیلی ساکت و اروم مثل یه اقای محترم نشسته بود تا نوبتش بشه فرشتهوقتیم نوبتش شد خیلی اروم نشست تا موهاش کوتاه بشه یاسمن هم رفته بوداما فقط برای تماشا چون گفته می خواد موهاش و بلند کنهمژهراستی پسر خوشگلم چند روزه دیگه شیر نمی خوره ماچخدا را شکر راحت از شیر جدا شدقلب

اینجا یاسمن خانم داره ادا در میاره یه نگاهم به پاهای پارسا بندازید این پسر همش میره سراغ دمپایها ی بزرگتر از خودش تازه یه لنگشم می پوشهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمانه مامان پارسا جون
7 تیر 92 18:21



ممنونم خاله جونم
سمیه
7 تیر 92 23:13
مبارکه
چه عــــــــــجـــــــــب یه بار این محمدپارسا درست نشسته تا ازش عکس بگیرن -بر خلاف یاسمن که همیشه تو عکسا ژست می گیره- همیشه تو عکسا در حال دویدن و تکون خوردن و شیطنت بود
ماشالله


ممنونم عزیزم الانم همینه عزیزم برای اینکه یه جا وایسته بهش گفتم مامان ببین رو دستم جو جو وایستاده تا نگام کرد تو یه چشم بهم زدن این لحظه ها را شکار کردم البته بعد از هفت هشت تا عکس این چند تا درست از اب در اومد
♥متین من♥
8 تیر 92 1:25
پارسا جون کوتاهی مو مبارکه عزیزم خیلی خوشکل شدی ماشالا
ممنونم که به پسرم رای دادی خیلی لطفکردی امیدوارم بتونم جبران کنم من لینک تون میکنم و سر فرصت به وبت سر میزنم همه پست هات میخونم تا بیشتر باهاتون اشنا بشم و شروع یک دوستی خوب باشه میدونی که در حال حاضر دارم تبلیغ میکنم واسه پسرم برای مسابقه در فرصت مناسب میام پیشتون می بوسمتون از راه دور بوووووووووووس

ممنونم خاله جون ایشالاه جزئ برنده ها باشید منم لینگتون کردم خاله جون
مامان موژان جون
8 تیر 92 1:26
ای جان چه ناناز شده
عزیزم بهت تبریک میگم از شیر انداختن کار بزرگی انشالله سلامت باشی قربونت


ممنونم خاله مهربونم
مامان پریسا
8 تیر 92 9:49
این جوری هم خوشکله. مبارک باشه عزیزم.


ممنونم عزیزم
مامان عرفان
8 تیر 92 10:22
مبارك باشه آقا پارسا


ممنونم خاله جونم
مامان عرفان
8 تیر 92 10:23
آفرين ياسمن جون كار خوبي ميكني موهات را بلند كن بياد برسه تا كمرت .

بله خاله جون به مامانم گفتم می خوام موهام و بلند کنم ببافم
مامان عرفان
8 تیر 92 10:23
آقا پارسا شما هم مثل عرفاني پا تو كفش بزرگتر ها ميكني ؟؟؟؟


ای خاله یه کیفی داره تازه از نوع یه کفشیش
مامان عرفان
8 تیر 92 10:24
ياسمن جون شما كه رفتي تماشا كردي ياد گرفتي چطور موهاي پارسا را بزني ؟



نمی دونی خاله جون چه ارایشگری شدم موهای داداشم و یکسره دارم کوتاه می کنم
مامان درسا
8 تیر 92 13:38
مبارکه چه ناز شدی جیگر طلا.



ممنونم خاله جون
مامان مانلی
8 تیر 92 19:03
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم

البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید

دوستتون دارم
چشم عزیزم من که رای دادم اما با یه خط دیگه چشم همین الان رفتم رای بدم

مامان آوا
9 تیر 92 6:28
سلام خانمی خیلی خوشحالم از آشناییتون.پیروز باشید.


ممنونم عزیزم منم خوشحال شدم از اشنایتون و ارزوی سلامتی براتون دارم
hedieh
9 تیر 92 14:46
خدا حفظشون کنه واستون

ممنونم عزیزم


☆ یاسمین ☆
9 تیر 92 17:30
مبارکه عزیزم
مامانی ترو خدا موهای یاسمن جونو کوتاه نکن


فدات بشم ممنونم چشم عزیز دلم
مامان عرفان
10 تیر 92 8:08
به به خاله گل سرت هم مثل خودت قشنگه


ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
10 تیر 92 10:11
مباركه . چقدر آقا شدي با اين موهاي خوشگل عزيزم.


ممنونم خاله مهربونم
اتنا مامان نگین
10 تیر 92 11:32
خوشگلترتر تر شدی خاله مبارک باشه


ممنونم خاله مهربون