یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تنهائی

1392/2/17 3:43
نویسنده : بابا و مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 3:30 دقیقه است گلهای نازم خوابیدند خواباما خواب به چشمهای من نمیاد ا فکرم مشغوله چند بار سعی کردم بخوابم اما فایده نداره شایدم یه کمی ترس الکیاسترساظطراب بی خودی خدا می دونه چقد خسته ام اماامروز روز خوبی بود تقریبا ارامش زا فقط قسمت بدش نبود نادره که ایشالاه فردا بر می گرده لبخندخدا را شکر یه موضوعی فکرم و مشغوله خودش کرده بود که تقریبا حل شده خدایا شکرتلبخند

اینقدر بیرون هوا مطبوعه و نسیم دل انگیزی میادکه احساس لذت بخشی به ادم دست میدهمژه من که پنجره را باز کردم کنار پنجره دارم حیاط مجتمع را تماشا می کنم همه خوابند خوابفکر کنم فقط من و گربه ها بیداریم نیشخندیه گربه این رو به رو نشسته زل زده  بودتو چشمام فکر کردم برم دوربین بیارم عکس ازش بندازم اومدم دیدم رفته بازندهنیشخنداهنگ جدید وبلاگمون را دوست دارم اما یاسمن خانم نمیزاره بمونه اجازه داده دوروز باشه و اهنگ قبلی را می خواد منم اطاعت امر کردمبازندهامروز روز زیبا و قشنگیه خدایا شکرتبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

☆ یاسمین ☆
17 اردیبهشت 92 17:17
الهی که همه روزهای زندگیت زیبا و قشنگ باشهالبته درکنار فرشته های قشنگت



خانومی اون موضوعی که گفتی حل شد یا نه؟

ممنونم بله عزیزم
مامان محمد و ساقی
17 اردیبهشت 92 19:21
ایشالله همیشه ذهنت مشغول فکرهای خوب و قشنگ باشه عزیزم.آهنگ وبت قشنگه


ممنونم عزیزم لطف دارید اما یاسمن نمیزاره باشه
الیسا
19 اردیبهشت 92 15:11
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آپم خاله جونم


اومدم عزیزم