یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

هم خوب هم بد

1392/2/14 0:55
نویسنده : بابا و مامان
172 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم امروز یه جورای خوب و یه جورای بد بود خوب بود چون نادر از 5شنبه پیشمونهلبخند و یکشنبه بر می گردهناراحتبچه ها هم خیلی خوشحالند مخصوصا یاسمن خانم لبخند

حالا چرا بد اول اینکه پارسا جونم کمی سرما خوردهناراحت که امروز بردیمش دکتر گفتند اول سرما خوردگیه اما خدا را شکر حال عمومیش بد نیست الان هم با یاسمن خوابند خوابدومین خبر بد اینکه امروز صبح نادر خم شد چیزی رااز زمین برداره و خم شدن همان و گرفتن کمر نادر همان دادش در اومدگریه فوری دستش و گرفتم بردمش کنار البته باورم نمیشد اینقدر موضوع کش دار بشه طفلی تا شب درد داشت که به اصرار من رفتیم دکترکه یه سه چهارتا امپول نوازشش کردند که رفته رفته  خدا را شکربهتر شدلبخندو اعتراف کرد یکبارم تو نمایشگاه که داشته کمک همکاراش می کرده تو چیدن غرفه این بلا سرش اومده اما اون موقع زود خوب شده اما این بار حسابی اذیت شدناراحتهمش با خودم می گم کاش نمایشگاه بود این بلا سرش نمی ومد همش تقصیر منه نگران نمیدونم ایشالاه فردا که بیدار شد حالش بهتر شده باشه   قلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
14 اردیبهشت 92 11:52
بهش بگو هر وقت می خواد خم شه چیزی رو برداره اول بشینه رو دو پا اون وسیله رو بگیره دستش بعد بلند شه اینجور دیگه عضلات کمرش نمی گیره


ممنونم چشم
مامان حسنا
14 اردیبهشت 92 16:35
عزیزم دیگه مارو دوس نداری؟؟
چرا پیشمون نمیای


نه عزیز دلم شما دوست عزیز می ببخشید کوتاهی من و یکمی گرفتار بودم پست می زاشتم و کمتر سراغ دوستام میرم همین الان تو وبلاگتون بودم یه لحظه رفتم بیرون وقتی دوباره وارد شدم کامنتتون را دیدم راست راستی دل به دل راه داره من تو اونجا شما هم اینجا تو وبلاگمون دارم میرم کوتاهیم و جبران کنم دوستتون دارم زیاد
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:46
سلام عزیزم.ایشالله بلا دورباشه
وای این گرفتگی کمر رو خوندم چند وقت پیش داشتم.فکر کن دو هفته تمام درد کشیدم تا رفتم دکتر و آمپول زدم تا باز شد
اگه بدونی من چطوری کمرم گرفت؟


ممنون ایشالاه حالتون بهتر شده باشه
عاطفه مامان الای
15 اردیبهشت 92 11:12
گلم درست شد وبلاگ لوکس بلاگ رو میگم برو اگه ایراد داشت به من بگو تو وبلاگ دخترم ...این وبلاگ تازه درست شده با گذشت زمان خیلی مطالب میزارم که خیلی به دردمون میخوره وتو این برهه از زمان برتمون لازمه که این مطالب رو بدونیم ومطالعه کنیم...


بله حتما به دردمون می خوره عزیزم ممنون از مطالب زیبای که گذاشتید
اتنا مامان نگین
15 اردیبهشت 92 13:24
بلا به دور ایشالله همشون سلامت باشن وخوب بشن .


ممنون عزیز دلم