یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

به یادیک دوست

1392/2/5 10:05
نویسنده : بابا و مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

قدر سکوتم رادر بهار نگاهت دریاب که به اندازه سکوتم به یادتم

                                                   

                                                                          

 

خدای مادر بودن هم عالمی داره لبخندهمین چند لحظه پیش با صدای پارسا گریهبیدار شدم و بعد از خوابوندنشخواب دیگه خوابم نیومد اومدم اینجا یاد یه دوستی افتادم نا خوداگاه خواستم براش بنویسم چیزی خاطرم بهتر از متن بالا نیومد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
5 اردیبهشت 92 13:57
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید







عزیزم من قبلا به نازی پسر رای دادم
مامان بی تاب
5 اردیبهشت 92 18:58
سلام بیا زود به وبم یه مسابقه داریم با دو جایزه


اومدم مامانی
الیسا
6 اردیبهشت 92 12:33
خوش بحال دوستی که تو اینقدر به یادی .

کنارت همواره دست مهربان دوستانت خوشی لحظه ها و یاد خاطرات زیبایت باشد .

نوگلانت را ببوس جای من .


ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان ترنم
7 اردیبهشت 92 8:00
چقدر زيباست اون لحظه‌اي كه يك دوست اينطوري به ياد آدم بيفته و اينقدر اين دوستي قشنگ باشه كه به خاطر آدم بياد و يه پست بزاره.
خوش به حال اون دوست كه همچين كسي رو كنارش داره و خوش به حال شما با اين قلب مهربونتون.


ممنونم عزیز دلم دوست عزیزو مهربونم
☆ یاسمین ☆
7 اردیبهشت 92 12:49
مامانی گل،معلومه علاوه بر اینکه مامان با احساسی هستی،دوست خوب و قابلی هم هستی که بیاد دوستتون،مطلب مینویسی.زنده باشی خانومی
فرشته های نازتو ببوس


لطف داری دوست خوب و عزیزم
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 21:06
مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است .
مامانی خوب پیشاپیش روزت مبارک

ممنونم عزیز دلم