یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجرای غم انگیز

1392/1/29 10:45
نویسنده : بابا و مامان
573 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان نادر یه ماجرای غم انگیزی ناراحترا تعریف کرد که بهتر دیدم بیام اینجا  بیان کنم که بیشتر مواظب کوچولوهامون باشیم در ادامه مطلب بخوانید ماجرا راگریه

در یکی از مهد کودکها تولد یکی از بچه ها بوده بعد از پایان مراسم به بچه ها ساندویج میدند و دو روز بعد یکی از بچه ها دل درد می کنه ناراحتگریهپدر و مادر بچه می برنش بیمارستان و چیزی تشخیص داده نمیشه بچه را بعد ازچند  روز منتقل می کنند تهران در بیمارستان تهران تشخیص میدند مسمومیت به گوشته و مادر بچه یاداوری می کنه چند روز پیش تو مهد ساندویچ کا لباس خوردندناراحت و بعد از ازمایشات مکرر مشخص می شه این مسمومیت از کالباس بوده و چراسوال این بچه این طور شده و بچه های دیگه سالمند متوجه می شند این بچه سرما خوردگی داشته به همین دلیل بدنش ضعیف بوده و میکروب وارد بدنش شده و باعث بیماریش شده و بعد از چند روز طفلک  از بین میره مادر بیچاره حالا وضع روحی بدی دارهناراحت چی بگم چقد ر از سوی پزشکان تاکید میشه کالباس نخورید سوسیس نخورید اما کسی توجه نمی کنه و بی محابا  خرید می کنند سوالخدا به پدر و مادرش رحم کنه تو را خدا اگه جزئ برنامه غذاییتون سوسیس و کالباسه حذفش کنید به اشنایان هم اطلاع بدید این سموم خطرناک را وارد بدن بچه ها نکنیم پفک چیپس و ...امروز سه روزه این بچه پر کشیدهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

یاسمین
26 فروردین 92 17:05
وای خانومی از خوندن مطلبت بدنم سرد شدخدا به مامان و باباش صبر بده
خدا رو شکر خیلی وقته که سوسیس و کالباس و حذف کردیم.
ممنون از اطلاع رسانیت
مواظب فرشته های نازت باش


خواهش می کنم وظیفه بود ممنونم چشم
مامان محمد و ساقی
26 فروردین 92 17:51
ای وای خیلی ناراحت شدم.بدنم یخ شد.خدا به روز کسی نیارهخدا به مادرش صبر بده.
عجب مهدی بوده که تو اجازه دادن بچه ها کالباس بخورن.


ای عزیزم الان کجا قانون و رعایت می کنند
مامان محمد و ساقی
26 فروردین 92 17:52
راستی پست من کامل شد.همون رمز قبلی ولی دوباره برات میذارم





ممنونم لطف می کنید حتما میام

سمیه
26 فروردین 92 18:02
ای وای


اره عزیزم خیلی غم انگیزه
مامان علي خوشتيپ
26 فروردین 92 19:35
الهي بميرم
واي مادرش چي ميكشه؟
واقعا كي مقصره؟
ميشه اين محصولات رو هم سالم تهيه كرد.يا اگه واقعا بده چرا توليد ميكنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دپرس بودم اينم خوندم بدتر شدم


ببخشید عزیزم قصدم اطلاع رسانی بود تا بیشتر مواظب کو چولو هامون باشیم
مامان محمد معین
26 فروردین 92 22:36
خدا خودش به پدر و مادر این بچه صبر بده و بلا رو از همه دور کنه
تنها سوسیس و کالباس نیست خیلی از مواد غذایی که الان با تکنولوژی جدید تولید میشن برای بدن ضرر دارن ولی کیه اهمیت بده به این چیزا, همه به فکر اینن که سود بیشتری ببرند
خدا خودش به همه رحم کنه
واقعا غم خیلی بزرگیه


بله عزیزم خدا بهشون صبر بده
مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 1:12
بمیرم واسه مادرش چی میکشه من که از خوندنش حالم بد شد چه برسه مادرش که عزیزش بوده واااای تصورش هم سخته خدا به روز کسی نیاره
ممنون بابت اطلاع رسانیت.ما زیاد کالباس مصرف میکنیم


وای تو را خدا بذارید کنار
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
27 فروردین 92 1:40
واااای مو به تنم سیخ شد وحشتناکه فکرشم عذاب آوره خدا رحم کنه به بچه هامون


بله عزیزم منم فکرم از دیروز مشغوله همش به مامان بیچارش فکر می کنم
علامه كوچولو
27 فروردین 92 9:07
سلام عزيزم
متاثر شدم..........
خدا به مامانش صبر بده
به خاطر اين طور مسائله كه اصلا دوست ندارم محمدباقر رو مهد بذارم ادم كلي تو تغذيه فكري و جسمي بچه ش زحمت ميكشه بعد همه رو تو يه لحظه به باد ميدن

بله عزیزم خونه می تونه بهترین جایگاه و محل برای اموزش بچه باشه اگر شرایطش فراهم باشه
مامان پریسا
27 فروردین 92 9:24
واییییییی چه وحشتناکککک

خدایا پدر و مادرش چه حالی دارن

خدا بهشون صبر بده. جگر گوششونو چطور از دست دادن

خدا رو شکر مصرف این مواد در خونه ی ما کمه. سعی میکنم اصلا حذفش کنم


خواهش می کنم کلا حذف کنید برای سلامتی پریسای نازمم شده این کار را بکنید
مامان پریسا
27 فروردین 92 9:25
فکر میکنم لازمه که گاهی این جریانات ناراحت کننده رو بخونیم تا متوجه باشیم و یادمون نره که در اطرافمون چی میگذره


بله عزیزم
مامان حسنا
27 فروردین 92 12:52
چه بدحالا کی بوده شما از کجا خبر دارید؟






قبل از عید از یکی از اشنایان شنیدم






مامان موژان جون
27 فروردین 92 16:57
سلام من تازه با وب شما اشنا شدم از مطلبی که خوندم خیلی ناراحت شدم خدا به خانوادش صبر بده


ممنونم که اومدید خدا صبرشون بده
فاطمه
27 فروردین 92 17:12
وبتون حرف نداره خوش حال میشم سری به منم بزنی راستی ممنون از اطلاع رسانیتون
ممنونم عزیزم اما کو ادرس

مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 23:00
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ

اومدم عزیزم
rasta
27 فروردین 92 23:17
واااای خدا.........
بد از این همه مدت امدم وبلاگت اولین پستی که دیدم این بود!!!
قلبم ریخت!!!
نمیدونم چی بگم .....
زبونم بند وماده......
خدا به مادر و پدرش صبر بده.....


بله عزیزم منم خیلی غمگین شدم
مامانی درسا
28 فروردین 92 3:58
وای عزیزم مامانش چی میکشه ....... ماکه اصلا" استفاده نمیکنیم همه میگن بچه رو زیادی داری پاستوریزه میکنی ......بیا اینم نتیجه ش ........


بله عزیزم شما توجه نکنید ما مادراباید مواظب بجه هامون باشیم خودمون با سلیقه خودمون بچه ها را نگه داری کنیم
آتيلا جون و مامان شيما
28 فروردین 92 9:21
خيلي ماجراي ناراحت كننده اي بود ...
مقصر شركت كالباس سازي نيست...
اول از همه اطلاعات كم و پايين بودن سطح سواد در خانواده ها كه اگه مهد اين كارو ميكنه شماي مادر نذار...
دوم بي مسئوليتي مهد ها و ... كه كم از اين بلا ها سر طفل معصومهاي مردم نياوردن...
بگذريم................................
بيشتر از اين ها، رفتار پدر خانواده واقعا وحشتناك بود...
ي مادر رو به اميد برگشتن عزيزش ميفرستي خونه و بعد ميسپاريش دست دكترها كه اعضاش رو اهدا كنن.....!؟
بدون ي نگاه آخر...
بدون بو كشيدن تن بچه اش...
مياد ميبينه بچه اش ديگه نيست....
رفته....
مگه اون فقط بچه ي تويه كه واسه خودت تصميم ميگيري ....!؟
همچين مردي رو بايد جزغاله كرد...
خيلي ناراحت شدم...
خدا به خانوم صبر بده كه حالا ديگه نه بچه داره و نه كسي كه سرشو بزاره رو شونش گريه كنه...
كسي كه بشه سنگ صبورش...
كسي كه بشه اميدش تو جايي كه با ي دنيا اميد ميفرستش و وقتي برميگرده ميبينه اميدش رو كشتن....
خدا صبر بده...


چی بگم عزیزمهربون با احساسم
الیسا
28 فروردین 92 10:47
خدااااااااای من .... چقدددددررر غم انگیزززززز .... تمام بدنم یخ زد ... ممنون بابت تذکرت عزیزم ...

ولی چیزی که هست تو همه جای دنیاااا فست فودها طرفداراهای زیادی رو داره و همه جای دنیا هم مصرف می شه ... کشور ما جزو کشورهایی هست که هیچ نظارتی روی مواد غذایی بخصوص فست فودها نداره ...به حال خودمون متاسفم ...

برای اون خانواده هم طلب صبر دارم و از خدا هم می خوام هیچ خانواده ای سختی و ناراحتی بچه اش رو نبینه .

باازم ممنون بابت تذکرررر ....

وظیفه ای بود که سعی کردم تا حد امکان کاری که ازم بر میاد انجام بدم
مامان طاها
29 فروردین 92 16:44
خدا به مامان و باباش صبر بده.
چقدر خوبه که ما از این اتفاقات درس بگیریم.


همینطوره عزیزم
مامان زهرا
30 فروردین 92 5:24
خدا بهشون صبر بده باورشم تلخه


بله عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
3 اردیبهشت 92 13:31
مرسی گلم بابت رای


خواهش می کنم عزیزم