یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

روزگار...

1392/1/22 3:37
نویسنده : بابا و مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خودت کمک کن تمام سعیم و می کنم اما باز... امیدم به توست ای دستگیر تمام درماندگان امشبم از اون شباست به قول شاعر         

 

چه شب است یارب امشب که زپی سحر ندارد

                                        

                                                                 من و این همه دعاها که یکی اثر ندارد

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
22 فروردین 92 16:25
هم موسم بهار طرب خیز بگذرد
هم فصل ناملایم پاییز بگذرد
گر ناملایمی به تو رو کرد از قضا
خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد


ممنونم خیلی قشنگ بود
منا مامان الینا
23 فروردین 92 2:41
سلام عزیزم خوبی ؟
سال نو را با تاخیر بهت تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی را داشته باشی پر از شادی و سلامتی و خاطرات خوب

نمیدونم چرا هی واست نظر میذارم ام اانگار نمیاد میخواستم بپرسم از چیزی ناراحت شدی دوستم؟
منم رمز میتونم داشته باشم؟



ممنونم اومدم برات توضیح بدم عزیزم
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 18:51
ایشالله خدا پشت و پناهت باشه عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
24 فروردین 92 13:02
خدا نکنه عزیزم. چرا فکر میکنی اثر نداره. ایشالله اثر داره ولی به وقتش.


ممنونم ایشالاه
عاطفه مامان الای
1 اردیبهشت 92 1:39
مامانی چرا الای منو لینک نکردی خوبین کوچلوه چطورن؟به من سر نمیزنی منتظرتم الی رو لینک کن


عزیزم من لینگتون کردم ممنونم خوبند اومدم