یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

چه شب است یارب امشب....

1392/1/7 10:09
نویسنده : بابا و مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام بهش فکر نکنم نمیشه بارها تلاش کردم از ذهنم پاکش کنم نشد کلافهسعی کردم کمتر بهش فکر کنم بازم نشد امروز عجیب ذهنم و مشغول کردهخیال باطلشاید...خواب هم یه موقع های میشه بلای جون مثل خوابی که د یشب  دیدم باعث مشغولیت فکری بیشترامروز من شد و شب بیداری تا این وقت شب متفکرچی بگم ایشالاه خیر باشهبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد معین
6 فروردین 92 11:48
عزیزم انشالا که خیر باشه
صدقه بده و دعا کن که اگه خدای نکرده خواب بدی بوده به خیر تعبیر بشه



ممنونم عزیزدلم چشم


عزیزم تو وبلاگتون نمیشه نظر گذاشت قالبه قشنگیه اما نمیشه وارد قسمتهای نظراتش شد
مامان محمد معین
6 فروردین 92 13:01
عزیزم ببخشید اومدی گپ من متوجه نشدم
نمی دونم عزیز شاید ایراد از نی نی وبلاگ باشه چون منم الان به سختی برات نظر گذاشتم
اگه باز درست نشد ممنون میشم بهم بگی
مرسی از لطفت عزیزم


عزیزم خدا را شکر مشگل حل شده
مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:48
سلام عزیزم
ایشاالله خیر باشه


ممنونم عزیز دلم
مامان درسا
7 فروردین 92 2:15
ایشالا.


لطف دارید ممنونم
یاسمین
7 فروردین 92 14:27
مامانی زیاد فکر و خیال بد نکن،چون هر جور فکر کنی همون می شه.پس فکرای خوب، خوب کن.صدقه بده تا رفع بلا بشه.گلای نازتو ببوس


ممنونم عزیزم چشم
الیسا
8 فروردین 92 1:03
با تبریک هزاران باره سال نو ... سالی سرشار از همه خوشی های دنیا را برای همتان آرزو دارم ...

می بوسم روی ماه خودت و فرشته هایت را .


ممنون عزیز دلم
مامان علي خوشتيپ
8 فروردین 92 2:28
سلام عزيزم
دقيقا ميفهمم چي ميگي
ايشاالله خيره.مواظب خودتو باشيد.صدقه بده.خودتو با كارهايي كه دوست داري سرگرم كن

راستي خواب زن چپه


ممنونم از راهنماییتون عزیزم و ممنون که بهمون سر زدیدخاله مهربون


مامان اهورا
9 فروردین 92 11:04
سلام عزیزم بد به دلت راه نده خیر هست حتما راستی اپم بیا پیشم


ممنونم اومدم عزیزم