یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن عزیزم امروز

1391/12/21 1:55
نویسنده : بابا و مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خوشگل مامان حسابی گل کاشته ماچبا داداشش بازی می کرد که حواسش و از من پرت کنه تا من کارام و انجام بدم اخه امروز مشغول کارای باقی مونده از عید بودم می گفت مامان جون من با داداشم بازی می کنم تو  به کارات برس بگذریم پارسا شیطون کم گول می خوردو می ا و مد حقش و از من می گرفت لبخندبیچاره یاسمنم چند بار از دستش کتک خوردعصبانیاینروزا مگه یاسمن جرات داره بیاد بغلم شروع  می کنه به کتک زدنش و اگه نرفت پایین حالاست که جیغ و داد راه بندازه گریهتا من مجبور بشم یاسمن و بفرستم پایین و بغلش کنمبغل بعدش سعی می کنه تا اونجا که می تونه خودش و برام لوس کنه اولش یه مامانیه کش دار می گه مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه بعد لپای مامان و می کنه بعد صورتش و به لبام می چسبونه ماچبعد یه دفعه  با قلدری می گه بده بده و مشغول خوردن میشه طفلی یاسمن فقط نظاره گر امروز پارسا خواب بود خواببه یاسمن گفتم مامان جون بیا بغلمبغل بخواب کلی ذوق کرد اومدبغلم وای چقد ناز شده بود چهرش مثل بچگیاش شیرین و دوست داشتنی شده بودماچقلب تو بغلمم هم راحت خوابش برد خواببا خودم عهد کردم همیشه اوقاتی که پارسا خوابه حسابی بغلش کنم تا ناز گلم دلش شاد شه خوشگل مامان دوست دارم یه عالمهماچقلبخدایا شکرت به خاطر گلهای قشنگی که بهمون دادی شکرت خدا                بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

fariba
21 اسفند 91 20:17
دلم برای یاسمن جون سوخت.این پارسای شیطون هم از حالا شروع کرده ب زور گفتن.مرد دیگه!‏ این دخمل و پسمل چه دنیایی دارن باهم.


بابابزرگ ارسطو
22 اسفند 91 8:20
كار فوق العاده خوبي است نوازش دادن بچه بزرگتر هنگامي كه كوچولوي كوچك خوابه


ممنونم از اینکه بهمون سر زدید
نی نی قتو
23 اسفند 91 9:56
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html
یاسمین
23 اسفند 91 10:05
سلام مامانی،ممنون از هدیه زیبا و به یاد موندنیت
آفرین به یاسمن خانوم که حسابی حواسش به مامانیش هستکلاً پسرا قلدر و مامانین،نمی شه کاریش کرد.فکر خیلی خوبی کردی،اینجوری یاسمن هم خیالش آسوده میشه


خواهش می کنم قابل نداشت
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:22
آفرین عزیزم
کار خیلی خوبی کردی.دلم برای بچه های اول میسوزه.از همنون کوچیکی فداکاری رو یا میگیرن


همینطوره عزیزم
rasta
26 اسفند 91 20:38
وای ، فدات شم یاسمن جون که انقدر ماهی
یاد بچگی های خودم و آیدین میوفتم ، من و داداش کوچیکم همش ۱ سال باهم تفاوت داریم، دقیقا همین اتفاقاتی که بین یاسمن و پارسا میوفته بین من و آیدین هم افتاده بود،
فقط مامانی ی چیزی بگم که سعی کنین به دخترتون خیلی محبت کنین ، چون دخترا بدون این که به زبون بیارن تشنه ی محبت مادرن...
خیلی دوست دارم که منم ی دخملی مثل یاسمن جون داشته باشم


امیدوارم به تمام ارزوهای دلت برسی عزیزم