یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سال نو مبارک

1391/12/19 11:44
نویسنده : بابا و مامان
245 بازدید
اشتراک گذاری

11 ماه گذشت...

 

                   بعضیها دلشون شکست...

 

بعضیها دل شکوندن...


                         خیلیا عاشق شدن...

 

وخیلیاتنها...

 

                           خیلیا از بینمون رفتن...خیلیا بینمون اومدن...

 

گریه کردیم و خندیدیم...

 

زندگی برخلاف ارزوهامون گذشت...تقریبا 12 روز مونده.12روز از همه اون خاطره ها!ارزو دارم نوروزی که پیش رو دارید اغاز روزهائی باشدکه ارزو دارید.قلب

 

 

 

 


                                     قلب      سال نو مبارک    قلب 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پریسا
18 اسفند 91 20:35
سلام گلم خوبید؟ چه زود عید و آوردید

عید شما هم مبارک عزیزم.


ممنونم عید شما هم پر از شادی و خرمی و سلامتی و مبارکی باشه عزیزم
مسیحا
18 اسفند 91 20:52
پیشاپیش سال نو مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک


ممنونم عزیزم همینطور برای شما و خانواده محترمتون
مامان محمد معین
18 اسفند 91 20:58
عزیزم انشالا سال جدید سرشار از خوشی و سلامتی باشه براتون
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم


ممنونم مهربونم همینطور سالی پر بار و سرشار از شادی و سلامتی و خرمی برای شماو خانواده محترمتون
مامان درسا
18 اسفند 91 22:16
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک.امیدوارم سال جدید براتون پر از شادی و سلامتی باشه.


ممنون عزیزم همینطور برای شما دوست عزیز وخانواده محترمتون
مامان طاها
18 اسفند 91 23:48
آمین برای دعای قشنگت.


امین
مامان طاها
18 اسفند 91 23:49
وااااااااای.
وبتون خیلی سنگین شده برای من که به زور باز میشه.
باید هفت هشت دقیقه ایی صبر کنم تا وبتون بالا بیاد.


چه تفاهمی می دونید وب شما هم دیر باز میشه
مامان طاها
18 اسفند 91 23:50
بچه های گلتو از طرف من ببوس.
دوستتون دارم.


لطف داریدعزیزم ما هم خیلی دوستون داریم
علامه كوچولو
19 اسفند 91 8:26
واقعا.....................روزها بي اجازه از خنده و غم هامون ميگذرند
براي شما هم انشاءالله شروعي پر خير و بركت باشه


و همینطور برای شمادوست عزیزم سالی سرشار از سلامتی و خرمی


مامان اهورا
19 اسفند 91 12:01
سلام مامانی متن قشنگی نوشتید ارزو میکنم روزهای خوبی در پیش داشته باشید گلهای نازتون رو ببوسید از طرف من


ممنونم عزیزم
نگارین(عروس دلشکسته)
19 اسفند 91 15:28
سلام عزیزم
امیدوارم سال جدید پر از لحظات شاد باشه براتون


ممنونم عزیز دلم اومدم برا رمز
بهار مامانه برسام
20 اسفند 91 0:43
سال نوی شما هم مبارک
امیدوارم سال 1392 واسه شما و خانواده ی محترمتون سالی سرشار از عشق و محبت و مهربونی و سلامتی و شادی و سر بلندی باشه و در کل سال 92 سال همه ی خوبی ها و شادی ها و خوشی ها و سلامتی ها یکجا با هم باشه و سالی باشه بدون غم و غضه و دوری و حسرت
انشاالله

ممنونم عزیزم همینطور سالی سرشار از شادی و سلامتی برای شما دوست عزیز ممنونم که بهمون سر زدید کاش ادرستون بود
مامانی درسا
20 اسفند 91 2:53
انشاالله که روزای آتی و سال آینده به کامتون باشه ...... ببوس این دوتا عروسکو


لطف دارید ارزو می کنم سالی پر از شادی و شادکامی داشته باشید
یاسمین
23 اسفند 91 10:07
منم روزای خوبی رو براتون آرزومندم


لطف دارید
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:22



ممنونم از لطفتون