یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

نامه یاسمن جون به مامانش

1391/12/15 23:52
نویسنده : بابا و مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

این تصویری که می بینید نامه دختر خوشگلم به مامانشهماچ چند لحظه پیش یاسمن با یه پاکت نامه اومد پیشم مژهکه روش یه چیزای نوشته بود وقتی گفتم چیه مامان گفت مامان جون برات نامه نوشتم وقتی بازش کردم دیدم یه ورق کوچولو توش بود که با خط خودش برام نوشته بود گفتم مامان جون بخونش گفت مامان برات نوشتم مامان جون من خیلی دوست دارم و درش و چسبم زده بود اورده بودالبته بگم که نامه من و دوسه بار ازم گرفتخنده و وقتی گفتم چرا ازم می گیری گفت اخه نامه منه خندهتازه توش برات هدیه هم گذاشتم و قتی نگاه کردم دیدم مارک لباسهلبخندماچماچماچقلبقلببغلو اینم عکس العمل من بعد از این ماجرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمد و ساقی
16 اسفند 91 0:04
ای جوووووووووووووووووووووووونم عزیزم.چه دختر مهربونی.مثل منه.کوچیک بودم به هر کی کادو میدادم پس میگرفتم


خوب پس مبارکه
مامانی کسرا
16 اسفند 91 9:42
عزیز دلم .
چه دخمل مهربونی
خداواستون نگهش داره


ممنون عزیزم
مامان محمد معین
16 اسفند 91 19:55
چه دنیای قشنگی دارن این بچه ها
نازی عزیزم



ممنون خاله جون
از اینکه اومدید پیشمون
فریبا مامان جوجه کوچولو
17 اسفند 91 0:01
ای جونم.من ک بیخود عاشق دختر نیستم.چقدر دخترا بامحبتن.خوش ب حالت مامانی

عزیزم ایشالاه خدا به وقتش یه دختر نازو خوشگل بهت بده اونوقت بشه یارو غمخوار مامان مهربونش

مامانی درسا
17 اسفند 91 4:14
جونمی قند عسل مامانی اشکم در اومد قربون دل مهربونش ......


ممنون خاله مهربونم
یاسمین
17 اسفند 91 11:11
الـــــــــهی،قربونت برم خاله که انقد ماهی.هزار تا بوس واسه این کارت
مامانی از این بهتر،دیگه چی میخوای


ممنون خاله مهربونم
مامان اهورا
17 اسفند 91 15:29
ای جانم خدا حفظش کنه حتما بوسه بارونش کردی مامانش


ممنون عزیزم همینطوره
مامان پریسا
18 اسفند 91 20:38
عزیزم بهترین هدیه ی دنیا به دستت رسیده


همینطوره مامانی جون
مامان طاها
18 اسفند 91 23:55
ای جونم خدا برات نگهش داره.


ممنونم عزیزم
Mom *3
20 اسفند 91 10:28
حالا کجاشو دیدی. بذار یه کم باسواد بشه. یه بایگانی از نامه ها باید تهیه کنی.


ایشالاه