یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تولدانه

1391/12/11 22:15
نویسنده : بابا و مامان
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز قشنگترین روز زندگیمان را جشن گرفتیملبخند وای جای همه دوستان خالی خیلی خوش گذشت یعنی به همه خوش گذشت لبخندو همه چیز به موقع و به جا انجام شد فقط تنها مشگلی که بود شارجه دوربین من خالی شده بود ناراحتو متاسفانه سیماش و بچه ها نمی دونم چه کار کرده بودند و نتونستم زیاد عکس بگیرم با گوشی چند تا عکس گرفتم که امروز خیلی خسته شدم کلافهسر فرصت میام همش و می زارم دیشب تا 5:30 صبح بیدار بودم و بعد از نماز خوابیدم و صبح ساعت 8 بیدار شدم الان هم از خستگی خوابم نمیاد تازه اگر بخوام نمی تونم بخوابم یاسمن خانم بیدار شده همین جا نشسته و داره تند و تند اتفاقات امروز و برام مرور می کنه لبخندخدا را شکر هر سال جشنمون بهتر از سال بعد برگزار می شه و امسال هم بهتر از سال پیش   بود میام سر فرصت درباره شادی بچه هاو کارای امروزشون می نویسم ماچ خدایا شکرتلبخند ماچ     بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان درسا
11 اسفند 91 22:22
مامانی خسته نباشی.


ممنون عزیزم
یاسمین
11 اسفند 91 23:45
خیلی خوشحالم که از برگزاری جشن راضی هستی.خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته.خسته نباشی مامانی
عیبی نداره که شارژ دوربین خالی شده،امیدوارم خودتون همیشه پر انرژی و شارژ باشید


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
12 اسفند 91 7:20
سلام مامانی گل
خسته نباشی
یه بار دیگه تولد دخملی رو تبریک میگم
الان عکسشو تو متولدین امروز دیدم و گفتم خوبه که یه بار دیگه بیام برای عرض تبریک
من هم منتظر عکسهای تولد هستم


ممنون خاله جون
مامان حسنا
12 اسفند 91 8:51
یاسمن جونم تولد مبارک مامانی من منتظر عکسا هستم


ممنون خاله جونم
مامان اهورا
12 اسفند 91 9:24
وای عزیزم اللهی همیشه شاد باشید تولد هم مبارکتون باشه امیدوارم هر لحظه در جشن و شادی باشید مامانی شما هم خسته نباشید


ممنونم خاله جون
fariba
12 اسفند 91 11:59
امیدوارم هر روزتون شاد باشه و ب جشن و خوشی بگذره.منتظر عکسها ی تولد هستیم.مامانی زودتر عکسارو بیار.بوس.بوس


ممنونم عزیز دلم چشم حتما
لاله
12 اسفند 91 12:29
یاسمین جون
تولدت مبارک عزیزم
دست مامانی درد نکنه

ایشالا همیشه شاد باشین

ممنونم خاله جونم لطف دارید
مامان محمدپارسا
12 اسفند 91 13:13
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت خاله جونییییییییییی



ممنونم خاله جون مهربون
مامان حسنا
12 اسفند 91 14:59
خاله جون من آپممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میای پیشمون؟؟؟


اومدم عزیزم
مامان سونیا
12 اسفند 91 16:52
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}




ممنونم خاله جون
علامه کوچولو
12 اسفند 91 17:03
سلااااااااام
خداقوت عزیزم
تولد فرشته کوچولوتون هم مبارک
به امید سالهای خوش بزرگسالیشون


ممنونم خاله جونم
آتيلا جون و مامان شيما
12 اسفند 91 19:42
هووووووووررررررررراااااااااااا...
تولد مبارك چشم قشنگ خاله...
الهي صدو بيست ساله بشي عسيس دلم...
دست مامان و باباي مهربون درد نكنه كه برات جشن تولد مطمئنا ب اين خوشگلي گرفتن...
چون مامانيت از چند ماه پيش واسه تولد تداركات ميديد و تو زحمت بود...
دستشون درد نكنه...
ايشاا... هميشه تو جشن و شادي و خستگي بعد جشن ماماني...
خدا پارسا جان ياسمن خانوم خوشگل و آقاي پدر رو برات سالم و سلامت سالهاي سال كنار هم ب خوبي و خوشي نگهداره...
بوووووووووووووووووووووس...

ممنونم خاله مهربونم هزار تا بوس برای خاله جون و اتیلای نازم



مامان محمد و ساقی
12 اسفند 91 23:33
خصوصی


ممنونم عزیزم
مامان اتنا
13 اسفند 91 0:48
سلام مامانی خوبید؟وبتون رو تا حدی خوندم با اجازه .از دوستای وبلاگ مین جون هستم .اگه مایل بودی پیشه ما هم بیا؟فرشته های نازی دارید .شاد وسلامت باشن.


حتما عزیزم با اجازه لینگتون کردم
مامان اتنا
13 اسفند 91 0:49
تولد گل دختر نازتون مبارک.ایشالله همیشه سایتون بالای سرشون باشه .


لطف دارید خاله جون
مامان محمد معین
13 اسفند 91 1:09
مبارک باشه مامانی
تا باشه جشن و دلخوشی و این جور خستگیها باشه
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته منتظر عکسای جشنتون هستم


ممنونم خاله جون عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 اسفند 91 1:43
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

با آرزوی بهترین ها
ممنونم عزیز دلم

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 اسفند 91 1:43
تولدت مبارک عزیزم منتظر عکسات هستیم


ممنونم عزیزم چشم حتما
مامانی درسا
13 اسفند 91 3:20
مبارررررررک باشه انشاالله به سلامتی ...... خوشجالم همه چیز خوب بوده منتظر عکساش هستم هر چند کم گرفتی ولی همون چند تا هم بذار ....... مبارک باشه همیشه شاد باشین


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
15 اسفند 91 15:02
مبارک باشه عزیزم. ایشالله جشن عروسیش


ممنونم ایشالاه عروسی نازی خانم