یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

1 روز قبل از تولد

1391/12/11 1:10
نویسنده : بابا و مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

امروزاز صبح مشغول کارام بودم بلاخره کارا به نصف رسید الان هم وقت استراحتلبخند اومدم یه سری بزنم و برم سراغ کارا فکر کنم تا صبح کار داشته باشم کارای اصلی انجام شده اما هنوز یه دنیا کار است همون صبح تموم بشه از ساعت 3 مهمونا میان تا هر وقت دلشون خواستنیشخند امسال تنبلی کردم کارام دیر تموم میشه البته دست تنهام و کسی کمکم نیست و این باعث دیر کردن امسال شدهناراحت عکسهای تولد و بزودی براتون می زارم خوش باشیدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

FARIBA
11 اسفند 91 3:15
عزیزم شاید هم کار من درست نباشه... چون حس کردم داره بهم وابسته میشه.میخوام زودتر جداش کنم.خیلی اعصابم بهم ریخته.اصلا خوابم نمیبره.دارم زجر میکشم.امیدوارم کارم درست باشه

حتما درسته چون مامان عزیزش اینطور صلاح دونسته
مامان محمد و ساقی
11 اسفند 91 20:19
خسته نباشی عزیزم


ممنونم عزیزدلم
مامان اتنا
13 اسفند 91 0:51
خسته نباشی عزیزم تا باشه از این خستگی ها مگه نه؟


ممنونم خاله عزیزم
مامان پریسا
15 اسفند 91 15:00
خسته نباشی گلم. کاش پیشت بودم و اون روز ها که اینقد کار داشتی بهت کمک میکردم.


ممنوننم مهربونم