یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز

1391/12/7 0:20
نویسنده : بابا و مامان
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز بعداظهر نادر به همراه مادر و خواهرش رفتند تهران برای چکاب قلب مادرش منم به همراه بچه ها رفتیم خونه خواهر کوچیکه پارسا خواب بودخوابمنم گذاشتمش پیش خاله و رفتم برا خرید لباس برای خودم و پارسا وای چه قیمتهای برا خودم که نتونستم لباسی انتخاب کنم که باب میلم باشه اما برای پارسای عزیزم یه لباس قشنگ گرفتمبغلماچکه خیلی بهش میاد مبارکت باشه عزیزمماچتو مغازه بودم که خاله زنگ زد که بیا که پارسا از وقتی رفتی بیدار شده و یکسره گریه می کنه گریهباور کردنی نبو دواقعا نمی دونستم پارسا هم اینقده عاطفیه و بهم وابستگی داره اخه خیلی نشون نمی دادوقتی زنگ و زدم دیدم وای صدای گریشگریه تا کوچه میاد تا من و دیدگریش بیشتر شدگریه گریه بغلش که کردم اروم شدلبخندو لبخند می زد و محکم چسبیده بود بهم نمی دونید چه بارونی میومد خدا را شکر هوا کاملا پاک و پاکیزه شده بخاطر فرود نعمت خداوندی خدایا شکرت به خاطر افرینش این همه زیبایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
8 اسفند 91 2:01
مبارک باشه عزیزم.

پس چی فکر کردی خانمی؟تنهاتنها میری خرید هااا


ممنونم
علامه كوچولو
8 اسفند 91 9:51
سلاااااااااااااااااام
آره مادر قيمتها رو نگوو كه سرسام آوره بخدا
مگه پارسا الان چند سالشه كه انتظار نداشتي دلش تنگ شه؟


عزیزم پارسا 1 سال و 8 ماهشه اما همیشه مثل مردها بر خورد می کرده اما این دفعه همش گریه می کرد
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 20:38
مبارکش باشه


ممنونم
یاسمین
9 اسفند 91 12:12
مامانی پس کامنت من کو؟


اومدم توضیح بدم
آتيلا جون و مامان شيما
9 اسفند 91 19:55
سلام مادر خانومي
دست گلت درد نكنه ...
مباركت باشه كوچولوي خاله...
مامان ب اين مهربوني خب حق داره ماماني طااقت دوريت رو نداشته باشه...
ميبوسمتون عزيزم...


ممنونم عزیزم شما لطف دارید