یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسا و یاسمن

1391/12/3 16:10
نویسنده : بابا و مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با امروز 8 روز دیگه تا تولدیاسمن مونده و یاسمن هر روز می پرسه کی تولدمه لباس یاسمن امادست لبخنداما هنوز برا پارسا کاری نکردمناراحت خودم که هیچ اصلا یادم نمی افته لبخند دیروز قصد کردم کمی از وسایلش و اماده کنم اما همانطور که تو پست قبلی گفتم یاسمن و بردیم دکتر دیر شد خدا را شکر یاسمنم خوبه امروز یه اتفاق بامزه ای افتاد تو اتاق بودم دیدم یاسمن داره با داد و فریاد میادگریه گفتم چی شده گفت مامان پارسا من و می زنه دیدم پارسا با مگس کش افتاده دنبال یاسمن و با زبون خودش و دادو فریاد داره می دوه دنبالش بیچاره یاسمن با اینکه دو سه بار جا خالی داده بوددستش و کمرش قرمز شده بود و هنوز عصبانیت پارسا فرو کش نکرده بودعصبانی اومدم از دستش بگیرم یکیم نثار من کرد وای دستم سوخت بیچاره یاسمن خلاصه به هر حربه ای بود از دستش در اوردم بعدش با ما قهر کردقهر و رفت یه گوشه خوابید همون جاهم خوابش برده و هنوز بیدار نشدهخواب یاسمنم همینجا همچنان بیداره و مشغول خاله خاله بازی با خودشبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی خوشتیپ
5 اسفند 91 8:47
سلام عزیزم.ممنونم بابت تبریک تولد
پیشاپیش تولد یاسمن جون مبارک...پس بگو چرا اینقدر جذابه.اسفندیه دیگه
من فکر میکردم شما تو لینکای من هستید...اگه موافقید با تبادل لینک خبرم کنید


حتما عزیزم لینگتون کردم
مامان علی خوشتیپ
5 اسفند 91 8:48
خیلی اسپند برای بچه های نازت دود کن


ممنونمم خاله جون
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 20:41
ای پارسای شیطون
بمیرم الهی یاسمن دردش گرفته بود.خیلی باحال نوشتی


خدا نکنه خاله جون