یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

از شیطونیهای این دو تا وروجک

1391/10/25 1:15
نویسنده : بابا و مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم الان که می نویسم بچه ها خوابیدند خوابامروز صبح مشغول کارهای خونه بودم با خیال راحتمژه از اینکه این دوتا وروجک دارند فیلم می بینند وقتی اومدم اتاق و دیدمشون چه شکلی شدند باورم نمی شدتعجب این دونا شیطون با همکاری هم رفتند سراغ یخچال و ماست و اوردند وبی سرو صداساکت مالیدند روی کله هم دیگهآخالبته اوضاع یاسمن بدتر بود وقتی اوضاع را اینطور دیدم عصبانیتازه فهمیدم چرا داشتند با هم می خندیدند لبخندچه کار می تونستم بکنم بردمشون حمام وقتی اومدند بعد نهار خوابشون برد تازه شبم ساعت 10/5 خوابیدند که از اتفاقات بسیار نادر تو خونه ماست که این دو تا اینقدر زود بخوابند  والان تو خواب نازندماچماچ ارزو میکنم همه کوچولوهای ناز خواب خوش ببینند ماچماچماچ                      بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باباحسين
25 دی 91 11:18
قربونشون برم چه اشكالي داره ماست بازي كردن چقدر هم لذت بردن


پس اگه شما میفرمایید خوبه حتما خوبه دیگه ممنون که اومدید
آتيلا جون و مامان شيما
25 دی 91 19:18
اي جااااان
ماماني شما كار داري پس با اين ووروجك ها
كاش عكسشونو مينداختي
خيلي دلم ميخواد اون چهره ي ماستيشونو ميديدم
بوووووووس ماستي واسه وروجك هاي خاله


ممنونم خاله جون بله عزیزم کاش دوربین بود


لیلا
26 دی 91 12:08
دارم فکر می کنم اگه من بودم چه کار می کردم. شاید دعوا. ولی گناه دارن بچه ها.


عزیزم منم اول خیلی دعواشون می کردم اما دیگه کاریشون ندارم فقط بهشون اخم می کنم همین الان پارسا خوابه حواسم هست که یاسمن داره یه کارای می کنه فکر کنم داره اب بازی می کنه اما چه کار میشه کرد برم سراغش تا خونه را پر اب نکرده


زهرا
26 دی 91 16:48
سلام خاله جونی
چقد این تا کوچولو نانازن
چند سالشونه؟؟؟؟؟
دوقلون؟
خداحفظشون کنه

ممنونم که اومدید پیشمون عزیزم پارسا یکسال و نیمهشه یاسمن سه سال و 10 ماهشه





پگاه مامان آرشیدا
28 دی 91 2:00
سلام خدا حفظشون کنه و کاملا میتونم تصورشون کنم که چه برقی تو چشماشون بوده وقتی دیدیشون الهی که همیشه سلامت باشند و شیطنت کنند ، از طرف من ببوسشون


ممنون عزیزم ارشیدای خوشگلم و ببوسید