یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و محمد پارسای عزیزم

1391/10/6 16:10
نویسنده : بابا و مامان
199 بازدید
اشتراک گذاری

الان که می نویسم بابای خوابهخواباما این دو تا شیطونه من بیدارند یاسمن خانم الان مامان شده داره با پارسا بازی می کنه اونم چه مامانی پارسا هم  بچه خوبیه برا مامانش و داره اروم باهاش بازی میکنه فرشتهو  هر دو سه دقیقه یه بار سرش و میاره تو اتاق و میگه (للام)سلام از دیروز همش این و تکرار می کنه اولین بار که شنیدم کلی ذوق کردم هر بارم که می گه می خوام بوسه بارونش کنمماچماچ اخه این اولین کلمه مودبانهای که یاد گرفتهقلبامروز روز سردیه اما مگه میشد این پارسای شیطون را از جلوی پنجره اورد تو یکسره داد میزد گریهبا گریه اوردمش نمی دونم چرا اینقد عصبی شده از عصبانیت سرش و می کوبه دیوار تا حرف خودش و به کرسی بشونه منم امروز به گریه هاش توجه نکردم گفتم بزار یاد نگیره با گریه کاراش و پیش ببره یه دفعه سرش و چنان کوبید به دیوار که خودشم از درد ش ساکت نمی شدگریهبه زور ساکتش کردم و خوابوندمش دیروزم خورد زمین و لبش خون اومد اما طفلی زود ساکت شد وای اگه یاسمن بود مگه میشد جلوش و گرفت به شدت از خون می ترسهاسترس و خدا نکنه یه خراشی برداره مگه ساکت میشهگریهاین روزا یاسمن ماهها را می شماره و بی صبرانه منتظر اسفنده که بیادو خانم تولدش و برگزار کنه و تازه یه لیسم از مهمونا داده و کیکش که حتما می خواد کفشدوزکی باشه لباساش و بقیه چیزا که جای خود داره عزیزم سعی میکنم اون طوری که دلت می خواد برات تولدت بگیرم   دوستتان دارم دختر نازم و پسر قشنگمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
6 دی 91 18:07
دخترا همیشه اینطورین.کافیه یه جاشون خط بیفته.پسرها شیرترن
چه خوبه که با هم بازی می کنن.
للام مارو به پسملی برسونید


ممنونم خاله جون
مای چاپ
6 دی 91 18:21
سلام. مسابقه عکس با موضوع عکس نوزاد ،نوپا، کودک هست. گفتم شاید دوست داشته باشین کوچولو هاتون رو شرکت بدین. جایزه هم داره

http://www.mychap.com


ممنونم

مامان محمد معین
6 دی 91 23:37
وای از این عصابانیت بچه ها, پسر منم نسبت به قبل خیلی عصبی تر شده موندم چی کار کنم که این عادت از سرش بیفته