یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دوستان گلم...

1393/9/4 14:20
نویسنده : بابا و مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دوستان گلممحبت وای خدا این چند روزه چقد بد گذشتغمگین م ر دم از بی نتی نتمون قطع بود و مدتش تموم شده بود همین حالا اومدم الکی نمی دونستم وصله وای دیدم وصل شده کلی ذوق زده شدم جشنجشندست نادر درد نکنه محبتکه حسابی سور پرایز شدم  به زودی میام کامنتای پر مهرتون و تایید می کنم  با اینکه نبودیم دوستان گلبوس زیادی اومدن پیشمون به زودی میام با عکسهای جدید دوستتون دارم خیلی زیادمحبتمحبتبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان کیانا و صدرا
4 آذر 93 18:19
سلام بر دوست عزیزماتفاقا منم یکی دوبار اومدم دیدم آپ نیستین و فکر کردم شاید دیرتر به روز میشینبچه ها جون چطورن؟امید که سلامت و شاد باشن.شب خوب و خوشی داشته باشید و فردایی باشکوه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که می اومدید پیشمون بله خوبند عزیز دلم ممنونم و همینطور شما دوست گلم
آقا زاده
4 آذر 93 18:27
ذوق زدگیتو دوس دارم
مامان و باباي محمدباقر
5 آذر 93 12:38
سلام... هر چي گشتم لينك وبم تو دوستات پيدا نكردم... يعني با من دوست نيستي؟!
بابا و مامان
پاسخ
سلام نفر سیزدهم از پایین شما هستی چرا فکر کردی من لینگت نکردم
مامان ناهید
7 آذر 93 2:30
عزیزم نت منم یه روز قطع بود داشتم دیونه می شدم خدارا شکر که هستید منم 2 روز دیگه نتم قطع میشه باید برم وصل کنم اگه مشکلی پیش نیاد
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه که مشگلی پیش نمیاد عزیزم