یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

وروجکای خرابکار...

1393/5/27 14:22
نویسنده : بابا و مامان
373 بازدید
اشتراک گذاری

در حال مشورت برا تهیه معجون مورد نظرخندونک

پارسا در حال چشیدن معجونخندونک وقتی گفتم مامان جان نخوری گفت( باته هواتم  هست)خندونک

وقتی بهش گفتم که را این کار و می کنی زود باش قابلمه من و بده کارش دارم گفت (بلو اودا پله ابلمس مداحم  مانتو) برو اونجا پر قابلمست مزاحمه ما نشوتعجبخنده

اینجا می گفت (بلو کالات و بتون بته دیده) برو کارات و بکن بسه دیگهقه قهه

اینم کشک بیچارست که این بلا را سرش اوردن  اب و ارد و کمی زعفران  یکم ابغورهکچل

اینجا هم سرفراز از تهیه معجون  مورد نظرکچلخنده

همین الانم رفتم اتاق دیدم مشغول تماشای تلویزیونند و بالا سرشون و اینطوری اماده کردن وقتی گفتم اینجا چه خبره گفتن مهمونی داریم کچلخنده

 

سلام دوستان عزیزم بوسروز و روزگارتون خوش و سلامتمحبت طبق معمول وقتی مشغول کارای خونه بودم وقتی رفتم اشپزخونه دیدم این دو تا وروجک دارن یه کارای می کنندتعجب بله بازم هوس معجون درست کردن زده بود به سرشونکچلتوضیحات لازم را تو عکسها براتون گذاشتمبوسمحبت

پسندها (13)

نظرات (26)

مامان هانا و آریا
27 مرداد 93 17:16
ای خداااا...چه بامزه حرف میزنه ...جیگرتو خاله بیچاره مهموناتون قراره معجونی بخورناااا خدا حفظتون کنه شیطونکای شیرین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان امیرحسین
27 مرداد 93 20:51
بازم خرابکاری از دست شما دوتا وروجک مامان چکار کنه منم دلم از این معجون خواست این دفعه طرز تهیه معجون را ازشون بگیر
مامانی کسرا
27 مرداد 93 23:52
عزیز خاله، الهی چقدر بامزه ان این دوتااا ماشالله خدا فظشون کنهماشالله ماشالله .... چقدر بشقاب ردیف کردن! نذری دارن انگار
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم
مامان و آیلین
28 مرداد 93 0:00
سلام عزیزم خرابکاری وروجک هات هم شیرینه انشااله همیشه تنشون سالم باشه
مامان زینب
28 مرداد 93 17:24
قربونتون برم من.کیف میکنم این کارتون میبینم.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
h.e
28 مرداد 93 23:41
______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپمممممممممممممم
مامان روژینا
29 مرداد 93 8:57
عزیییییییییییییزمآخی دلم واسه شیطونیهاشون تنگ شده بودچه مشورتی هم میکنن با همجیگرشونو
مامانی ماهان جون
29 مرداد 93 10:29
سلاااااام عزیزم صبحت خوش و رنگی منگی...خودت و بچه ها خوب و خوشین؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ممنون از مهربونیتون خدا را شکر
مامانی ماهان جون
29 مرداد 93 10:30
ای قربونتون برم وروجکها عاخه این چه معجونیه آبغوره و کشک و آرد و...
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه
مامانی ماهان جون
29 مرداد 93 10:32
ای وااااااااای الهی که من مهمون سفرتون بشم یاسمن و محمد پارسای عزیززززززززم،چه سفره بلند و بالاییم چیدین ،دمتون گرررررررررم
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه خاله جون
مامانی ماهان جون
29 مرداد 93 10:33
ولی آفرین به صبر و حوصلت مامان خانومی که این همه وسایلو خراب کردن شما واستادین عکس میگیرین
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم کار از کار گذشته میشه کاری کرد عایا
مامان مینا
29 مرداد 93 10:42
عزیزممم فضولکا
مامان طاها
29 مرداد 93 16:33
ای جونم خراب کاریهای این دو تا وروجک که هنوز ادامه داره؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جونخوش اومدید
مامان ناهید
29 مرداد 93 18:42
سلام عزیزم خوبید؟ فدای بچه های گل وناز نازیتون بشم با اون معجون درست کردنشون
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم خدا نکنه ممنونم از محبتتون
مامان ناهید
29 مرداد 93 18:43
چه خوب هم درست کردن خوشم اومد با احتیاط عمل کردن که هیچ جارو کثیف نکردن
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اینا بس که اشپزی کردن و بس که از این قبیل معجونا درست کردن دیگه ماهر شدن حسابی
مامان ناهید
29 مرداد 93 18:43
چه مهمانداران خوب ومهمانوازی
مامان ناهید
29 مرداد 93 18:45
عزیزم خوش باشید وخوشحال
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان ناهید عزیز و مهربون
فائزه
29 مرداد 93 20:06
سلام عزیزم چه نازن خدا حفظشون کنه به وبلاگ گل پسرا هم سر بزنید خوشحال میشم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیز دلم
َشقایق افشار
30 مرداد 93 10:42
هاهاها عالی بود
مامان آرش و آیناز
30 مرداد 93 11:58
بازم معجون؟؟؟؟؟ اخی فقط با معجون ز مهموناشون پذیرایی میکنن
♥پرنیان♥مامان متین
1 شهریور 93 1:25
مهمونی رو ببین ایول ب دوتاییتون شیطونکا...خوب اتیش میسوزونین همیشه شاد و پر انرژی باشین الهی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان حدیثه سادات
1 شهریور 93 6:47
اوا خوب مامانی مزاحمشون نشو مهمون دارن بیچاره ها میخوان معجون درست کنن شما برو اونجا قابلمه بردار
مامان عرفان
1 شهریور 93 8:32
اي واي كه چقدر خنده ام ميگيره از دست كارهاي اين آبجي و داداش . برو قابلمه ي ديگه بردار و به كارهات برس مامان . خخخخ هههه اي واي مردم از خنده
مامان بردیا شیطون
2 شهریور 93 13:05
مامانی این دو تا حسابی سرت رو گرم کردن خدا حفظشون کنه حالا معجون خوشمزه بود از این به بعد از معجونشون بده بخورن تا اشپزیشون خوب بشه
مامان ز✿ـرا
2 شهریور 93 13:34
بازم معجون چه پذیرایی بشه
ستارگان آسمان من
10 شهریور 93 4:13
خدا قوت عزیزم