یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مریضی یاسمن و...

1393/5/21 13:11
نویسنده : بابا و مامان
408 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم چشماش پره اشکه و بغض کردهغمگین

سلام دوستان عزیزمبوس این چند روز که کمتر اومدم درگیر کارام بودم  قصد داشتم صبح بیام که  صبح یاسمن از خواب که بلند شد  حالت  تهوع داشت غمگیناونم دو سه بار تهوع کردغمگین دوست نداشت بره دکتر تا راضی شد ببرمش دکتر براش سروم نوشت و دختر قشنگم حاضر شد اون و بزنه با اینکه چشماش پر اشکه گریهاما قبول کرد بزنه خدا را شکر الان حالش خوبه ما نفهمیدیم این مریضی برا چی بود که اومده بود خدا را شکر که الان خوبه خوبه بغل راستی اون کتاب نقاشی که بغلشه از دارو خونه خریده که راجب شخصیت مورد علاقش توت فرنگیهزیبا یاسمن و که بردیم دکتر محمد پارسا همش می گفت (منم ملیدم ببین تلفه می کنم ) منم مریضم ببین سرفه می کنم الکی صدا از خودش در میورد می گفت( منم مدله ادیم ملیدم مدله ادیم برام دا بندادید ) منم مریضم مثل ابجیم برام جا بندازیدخندونک سرورم و که دست یاسمن دید گفت( منم می کام)به زور راضی شد بره بیرون اینم از دیروز ما که خیلی بد   بهمون گذشت امیدوارم نی نی های نازمون همیشه سالم و سلامت باشندبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (18)

ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
21 مرداد 93 13:23
آخی الهی فداتشم ایشالله دیگه چشات پراز اشک نشه جز از سر شوق عزیز دلم ایشالله خوب میشه عزیزم فدای این شیرین زبون پارسابشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان و بابا
21 مرداد 93 13:33
سلام من حديث جونم عسل مامان و بابام من چهار ماه ام يعني امروز چهار ماهمو تموم كردم و رفتم 5 ماهه من تازه وبلاگ باز كردم خوشحال ميشم كه بهم سر بزنيد بياييد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیز دلم
مامان مینا
21 مرداد 93 14:09
عزیزم بلا به دور باشه ایشالا هیچوقت دیگه مریض نشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان بی تاب
21 مرداد 93 14:13
فدددددددددداااااااااااااااااااات شم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
مینا
21 مرداد 93 15:27
اخي عزيزم! واقعا مريض شدن بچه ها خيلي بده! خوشحالم كه زودي خوب شده... اميدوارم هميشه سالم باشن وروجك هات...
بابا و مامان
پاسخ
محبت دارید ممنونم عزیز دلم
رزا
21 مرداد 93 17:55
انشالله زود زود خوب شی و دیگه مریض نشی گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان امیرحسین
21 مرداد 93 21:24
وای چقدر بد وقتی کوچولوها مریض میشن .مامانی از عوارض اون واکسنها نیست ایشالله بلا به دوره و زود زود خوب میشه ای جانم با شیرین زبونیهای پارسا جونی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم نه عزیزم سوال که کردیم گفتند ربطی به واکسن نداره نمی دونم
مامان آینازوآرش
21 مرداد 93 22:54
عزیزمممممممم ایشالا بلا بدور باشه گلم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت دارید عزیزم
مامان درسا
22 مرداد 93 0:10
الهی خاله فدای اون چشمای قشنگت.نبینم تو چشات اشک باشه عسلم.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم از مهربونیت خدا نگهدار درسای عزیزم باشه
مامانی کسرا
22 مرداد 93 1:41
الهي بلا به دور، انشالله كه ديگه اتفاقي نيافته واسه اين خوشگل خانم ما خدا حفظش كنه شما هم نگران نباش ماماني عزيز خدا رو شكر كه بهتر شده! صدقه بده كه بخير و خوشي بگذره
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم عزیز دلم
عشق یعنی
22 مرداد 93 10:31
عزییییییییییییزم چه نگاه معصومانه ای داره این گل دخترتون آفرین که قبول کرده اوده دکتر و اذیت نکرده این شاله همیشه صحیح و سالم باشه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
فریده
22 مرداد 93 12:36
آخی نازی ، چقدر گناه داره . یه صدقه تپل بنداز . یادت نره هاااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
22 مرداد 93 12:45
سلام گلم خوبی؟ یاسمین چطوره؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا را شکر خوبه ممنونم خاله جونم که جویای حالم هستید
مامان هدیه
22 مرداد 93 15:44
عزیزم خاله قربونت بره نبینم مریض باشی مامان خانمی ممنون که بهم لطف داری و به وبم سرمی زنید خیلی دوستون دارم و خدا کوچولوهاتون براتون نگه داره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
23 مرداد 93 1:19
عزیزم خیلی ناراحت شدم منم درگیر پسرم بودم مریض بود وحشتناک راستی رمز چیه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزموای الاهی
مامان عرفان
23 مرداد 93 8:49
ايشالا كه ديگه هيچوقت مريض نشه گل دخترمون .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان
23 مرداد 93 19:29
واسه چی مریض شده عروسم؟ الان بهتری یاسمن خوشگلم.قربون چشمهای اشکیش.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان جون ما که نفهمیدیم چی شد الان خدا را شکر خوبه
مامان ز✿ـرا
24 مرداد 93 15:53
ای جانم به چشمای نازت.اشکاتو نبینم گلمبازم خوبه راضی شد و حالش زود خوب شداز دست این پارسا گلی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم