یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پسر قشنگم ...

1393/4/14 13:34
نویسنده : بابا و مامان
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلمبوس ارزوی سلامتی براتون دارم محبت این چند وقته مشغول کارام  هستم تا ایشالاه مهمونیامون را این هفته بدیم به خاطر همین کمتر میام و می رمغمگین ایشالاه وقتم که بیشتر شد حتما پیش همتون میام ممنونم از دوستان عزیزم که فراموشمون نمی کنند و میان پیشمون حتما محبتهاتون را جبران می کنمبوس این روزا نمی دونم به خاطر چیه بد جوری استرس دارمترسو و این سخت اذیتم می کنه بدبوالبته جریاناتی که داشتیم تو این هفته بی تقصییر نیست عمل چشم خواهر عزیزمبوس  استرس  کارهای عقب افتادم  و ... نمی دونم بقول یکی از دوستان با لا حول ولا قوه الله العلی العظیم تقریبا به خودم ارامش می دم وقتی با خواهرم در این مورد صحبت می کردم می گفت همه چیزا را که بسپاری بخدا خودش کمکت می کنه و من یاد خودم می افتم که به همه همین نصیحت و می کنم اما خدایا چقد من غافلم از وجود  مهربونت که تو تمام گرفتاریها همدم و همراهمون هستیمحبت امیدوارم ارامش در تمام لحظه های زندگیتون همراهتون باشه سعی می کنم به زودی اپ کنم مامان ناهید عزیزم حتما حتماخواستتون را انجام می دوم ممنونم و بازم تشکر می کنم از مهربونیتون دستتون دارم خیلی خیلی زیاد بوسمحبت

پ.ن. این عکسها را همین حالا از پارسا گرفتم وایسته اینجا  این روزا همش می گه بگو صندلی بگو موتور بگو و ...جوابهای بی ربطی می گه  و می خنده الانم می گفت ( مامان بدو پدو) اصلا نمی فهمیدم  چی میگه بعدا فهمیدم می گه بگو پتو منم گفتم پتو می گه (عمت و بتش لو عمت)خنده  می خواسته بگه پتو را بکش رو عمت البته اینم یاسمن ترجمه کرد  خندهخنده راستی اون لباسه که تنشه به زور  گریه کرد تنش اخه خیلی کوچیک شده اما نمی دونم چرا اینقد دوستش دارهبوسمحبت

پسندها (15)

نظرات (34)

مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
14 تیر 93 13:58
سلام عزیزم ماشالا به گل پسری ودخمل خانومی ببخشید کم میام پیشتون اما همیشه در قلبم حضور دارین خانمی خسته نباشین
بابا و مامان
پاسخ
قربون محبتت عزیزم
خاله ی مهربون
14 تیر 93 15:08
سلام عزیزم.دعا میکنم بیشتر بیاین و دلتونم از استرس خالی بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
14 تیر 93 18:30
خواهش میکنم گلم.بووووووووووووووووووووووووووس
مامان خانومی
14 تیر 93 22:02
سلام عزیزم خوبی؟ ممنونم بخاطر لطفت به منو و پسرم منم دوستت دارم عزیزم حسابی خوش گذشته ها بهتون مواظب خودت و کوچولوهاتو و شوهرت باش
بابا و مامان
پاسخ
سلام مامان خانمی گلم ممنونم چشم لطف کردید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 تیر 93 2:34
سلام گلم انشالله طاعات وعبادات شما هم قبول فدای دل مهربونتون بشم که چقدر عرفانیه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه قربونت بشم لطف داری عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 تیر 93 2:34
انشالله مهمانیهاتون قبول باشه مارا هم دعا کنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون محتاجیم به دعا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 تیر 93 2:36
عزیزم ممنون که درخواستمو پذیرفتید یه دنیا ممنون انشالله خدا بچه های گلت رو نگه داره وهمیشه سالم باشید وهیچ مشکلی درزندگیتون پیش نیاد امین انشالله که خواهرتون هم به زودی سلامتیشونو بدست میاره
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیز دلم ممنونم از محبتتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 تیر 93 2:37
فدای پارسا جونم بشم با اون عکسهای خوشگلش فاطمه هم گاهی وقتها میره سروقت لباسهای کوچکیش ومی پوشه چقدر هم ذوق می کنه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه الاهی پس همه بچه ها عاشق این کار هستند
فریده
15 تیر 93 7:43
آرامش !!!!چرا همیشه درونمون پر از استرسه ، انگار جزئی از وجودمون شده . خدا خودش بهمون ارامش بده .
بابا و مامان
پاسخ
انشالاه عزیزم
مامان
15 تیر 93 19:29
نماز و روزه هات قبول مامانی... جونم پارسا شیطووون.... بووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
و همینطور نماز روزهای شما مامان گل
مامانی کسرا
15 تیر 93 22:37
"پتو رو بکش رو عمت" ، خیلی خندیدم خدا حفظش کنه انشالله به حق این ماه عزیز خداوند به قلب تون آرامش بده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزمهمیشه دلت شاد و لبت خندون باشه عزیز دلم
مامان روژینا
16 تیر 93 8:28
ما هم دلمون خیلی براتون تنگ شده دوستممخصوصا واسه جیگرای خاله ایشالا مشکل خواهرتم زودی حل بشه دوستم امیدوارم همیشه در کنارخانواده سلامت و شاد باشی فدات شم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:28
سلام دوست خوبم و یاسمین و پارسا خوشگلم،خوب و خوشینبه به به مهمونی افطار خدا قبول کنه عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ما خوبیم اگر بذارند
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:29
وای مگه چشم خواهرتون چی شده بود؟؟؟ایشالله بزودی خوب میشه گلم شمام اینقد نگران نباش
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم به دنبال یه عصبانیت که اونم از دست پسرای شیطونش بوده یکی از مویرگهای چشمم پاره میشه و بعدم قرینه چشمش اسیب دید و تا حالا دو بار عمل کرده خدا را شکر الان بهتره
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:30
ای جانم چه عکسهای با کیفیت زیبایی،،دست عکاسش درد نکنهالبته پسملی خوشگل بوده که عکسها ناز شدن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:31
راستی خانوم خانومما من از رمز قفل طبقه بالا جا افتادماااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
ایسان جونم اومدم
مهناز مامان عسل
16 تیر 93 8:39
سلام عزیزم. انشاالله که چشم خواهرتون زودتر خوب میشه و مهمونیهاتون زود تموم میشه و دیگه شماهم استرس ندارین.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون انشالاه
مامان امیرحسین
16 تیر 93 9:42
سلام.الهی چه بامزه لباس کوتاه شده را پوشیده من فکر میکردم امیرحسین فقط اینکارست نگو همه ی بچه ها عین همدیگند خانومی خواهر گلتون بهتره،ایشالله که خدا به حرمت این ماه پر برکت همیشه سختیها را ازمون دور کرده ومیکنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بهتره دعا کنید ایشالاه سلامتی کاملش و بدست بیاره
مامان عرفان
16 تیر 93 9:45
مثل هميشه عكسهاي عااااااااااااااااااااااااااالي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامانی عزیز و مهربون
فریده
16 تیر 93 13:54
من رمز ندارم .
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان زهرا
16 تیر 93 18:18
سلام عزیزم به ما هم رمز میدی
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم اومدم گلم
مامان ز✿ـرا
16 تیر 93 19:03
گل پسرمون ماشاله بزرگ شده هاایشاله با توکل به خدا کارات خوب پیش بره و کاراتون ختم به خیر بشه.برای خواهرتون هم آرزوی سلامتی دارم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم انشالاه زندگیتون پر باشه از ارامش و شادی
آبجیــــــــــ حنانــــه
17 تیر 93 0:00
مامان جون خصوصی رو چک کنید ..
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی مهربون
17 تیر 93 2:20
سلام عزیزم این کد لوگو وبلاگه فقط دخترونس عکس یه قلبه سلام مامان جون من هیچ کدی نگرفتم
مامانی مهربون
17 تیر 93 2:25
سلام عزیزم خواهش می کنم این کد را هم همراه با اون کد گل رز بذار این کد اسم پسرت هستش اگه این کد را بذاری میگه محمد پارسا زندگیمی بارش محمد پارسا زندگیمی
مامانی مهربون
17 تیر 93 2:53
سلام گلم باشه دوباره برات می فرستم یا اگکرم باز نشد بهت آدرس سایتشو میدم تا بری کدشو دریافت کنی
مامانی مهربون
17 تیر 93 2:59
عزیزم کد رو قبول نمی کنه پس برو همون اسم هایی رو که بهت گفتم مثلا بزن هدایت به بالا خرس برات میاره
.ارشیا
17 تیر 93 3:28
سلام خوب هستی خیلی وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به وبلاگ ارشیا زبل بیای و نظر بدی
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم که اومدید اما دوست خوبم کو ادرس
مامان بردیا شیطون
17 تیر 93 11:01
خدایا به من ایمانی عطا کن که نگران روزیم نباشم درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد . . .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم که همیشه برامون از این قبیل متنهای زیبا می زارید
مامان بردیا شیطون
17 تیر 93 11:02
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
18 تیر 93 8:55
کو رممممممممممممممممممز
بابا و مامان
پاسخ
براتون گذاشتم خاله جونم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
18 تیر 93 17:27
ایشالله هیچوقت استرس نداشته باشی و دلت یه آرامش خاصی باشه درونش میشه به منم رمز بدی خانومی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیزماومدم عزیزم
مامان ترنم
20 تیر 93 10:23
ماماني مهربون . شما خودت منبع آرامشي ، پس چرا استرس داري؟ به خود خدا كخ بسپاري همه چيز حله.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
20 تیر 93 10:25
رمز پست قبلي رو مي‌خواستم. البته با عرض شرمندگي كه دير شده.
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم گلم براتون گذاشتم