یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دوستای گلم به امید دیدار...

1393/3/29 1:29
نویسنده : بابا و مامان
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و مهربونمبوس امیدوارم روزهای خوش و خرمی را در کنار خانواده های گلتون داشته باشیدمحبت این چند روزه در گیر کارای خونه بودم  و هستم زیباشنبه می ریم مسافرت  ایشالاه زیارت امام رضاجشن نائب زیاره همه هستمبوسمحبت فکر کنم 5 تیر هم اونجا باشیم  تولد محمد پارسا بوسو ایشالاه اونجا براش تولد می گیریم  پسر قشنگم این روزا همش داره درباره تولدش  و کادوی تولدش حرف می زنه میگه (مامان تبلدم بته همه بلام ماتین دیبونه بتلن منم توال تم بلم بدردم ادی لم می بلم مامانم می بلم بابالم می بلم همل و می بلم )بوسمحبت(مامان تولدم بشه همه برام ماشین دیونه بخرن  منم سوار بشم برم بگردم آبجی رم می برم مامانم می برم بابارم می برم همه رو می برم ) تازه یه حرف جالبی می زنه می گه( بلا من تبلد تله پتای بدیر)(برا من تولد کله پسته ای بگیر)تعجبخندونکحالا پیدا کنید پرتغال فروش راخنده خلاصه منم تصمیم گرفتم پست تولد پسر گلم و زودتر بزارم و تولد تمام بچه های ناز و گل تیر ماهی را تبریک می گم همینطور تشکر می کنم از مامان گل محمد ساجد عزیزم که تولد پارسا را یکماه زودتر بهمون تبریک گفتند بوسمحبتفردا پست تولد پارسا را می زارم دوستتون دارم و ارزوی سلامتی برای تک تک خانواده های گلتون دارم راستی اهنگ وبلاگمون را هم موقتا عوض می کنم تا بریم و برگردیم اهنگ تولد داریم بعدم که برگشتیم قابل توجه ایسان جونم که ما تعصب خاصی به اهنگ وبمون داریم و باز هم خواهیم گذاشتخندونک دوستتون دارم و به یاد همتون هستم دلم براتون تنگ میشه اگه تونستم و شد از اونجا  بهتون سر می زنم  بوسمحبتبای بای

پسندها (10)

نظرات (18)

مامان روژینا
29 خرداد 93 8:27
وای عزیز دلم ایشالا به سلامتی برید و برگردیدسلام منم به آقامون برسوندلم لک زده واسه دیدن گنبد طلاشراستی تولد قند عسلمون هم پیشاپیش مبارک باشهایشالا سالهای سال زیر سایه مامان و بابا خوشبخت و شاد و سلامت باشهمنتظرتونیم با کلی عکس از جیگرای خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف دارید عزیزم حتما ممنون از محبتتون خاله جونم ایشالاه دوستت داریم خاله جون
مامان عرفان
29 خرداد 93 8:48
ايشالا بهتون خوش بگذره و سفر خوبي داشته باشين .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
29 خرداد 93 8:48
التمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونمچشم عزیز دلم
مامانی اریان
29 خرداد 93 10:20
پیش پیش تولدت مبارک کوچولوی شیرین زبون سفر به سلامت مارو یادتون نره منتظر گزارش شیطونیای این دوتا وروجکیم خخخخخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم خاله جونم
مامان نگار
29 خرداد 93 11:09
خوش به سعادتتون .تو رو خدا برای ما هم دعا کنید و توفیق زیارت بخواهید .منم خیلی دلم زیارت آقا رو می خواد. خوبه که پست تولد گل پسری رو زودتر گداشتی . ایشالا سفرتون بی خطر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاه به زودی قسمت شما بشه بله اخه اونروز من اینجا نیستم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
29 خرداد 93 15:19
خوش بگذره گلم ایشالله زیارتتون قبول باشه مارو هم از دعایه خیرتون بی نصیب نزارین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
مهدا
29 خرداد 93 16:10
سلام عزیزم به شدت التماس دعا تولد گل پسرتون پیشا پیش مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم چشم عزیزم ممنونم از محبتتون
مامان امیرحسین
29 خرداد 93 21:58
سلام خانومی .ایشالله به سلامتی برید و برگردید.التماس دعا داریم فراووووون.یاد ما هم باش برای ما هم دعا کنید که به زودی قسمتمون بشه.تولد شازده کوچولو هم مبارک.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشم عزیزم محتاجیم به دعا ممنونم از لطفتون
مامان پریسا
30 خرداد 93 10:30
به سلامتی دوست عزیزم. التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محتاجیم به دعا
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:21
ای جااااااااااانم عزیززززززززززم..زیارتتون قبول ،التماس دعاااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ایشالاه قسمت شما
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:22
ای قربون این شیرین زبونیت بشم محمد پارسااااااااااااااااا جونم این مدل حرف زدنت قشنگترین قسمت کل نینی وبلاگه به خدا
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون مهربونم
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:24
تولد کله پسته ایت رو برم خاله جوووونی.. چه خوشمزه میشه تولد با این عنوان خخخخخخخخخخخمامانی ول کن پرتغال فروشو دنبال عاغای پسته فروش از نوع کله قوچی باش
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم که اومدنت تو اینجا همیشه همراه با شادی و مهربونیه دوستت دارم
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:25
ای قربون تعصب آهنگیت بشم مننننننننن.. این آهنگتم نازه مث خودت و دردونه هات
بابا و مامان
پاسخ
دوست دارم من ممنونم فدای مهربونیت
مامان بردیا شیطون
31 خرداد 93 13:28
ایشالا به سلامتی و خوشی..... زییارتتون هم قبول باشه..... پیشاپیش.. ما یه هفته اونجا بودیم کلی خوش گذشت.... واسه همه دعا کردیم...شما هم التماس دعا بازم تولد شازده پسر مبارک باشه فداااااااااااااااااااااااااااااااش....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم زیارتتون قبول همیشه سالم و سلامت باشید
مامان آرش و آیناز
31 خرداد 93 16:01
عزیزم سفر یس خطر وایشالا که خوش بگذره تولد پارسا جونم مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید ممنونم
مامان ز✿ـرا
31 خرداد 93 17:18
عزیزم،ایشاله به سلامتی.ما رو هم دعا کنید تولد گل پسرتو بهتون تبریک میگم.ایشاله سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنیدسفر بی خطر، خوش بگذره دوست خوبم اینم یه ماشین دیونه http://www.silvitablanco.com.ar/transporte/race/autorace2.gif
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
خاله ی مهربون
2 تیر 93 17:13
سلام عزیزم پیشاپیش زیارت قبووووووووووووووووول.تولدت کوچولو مبااااااااااااااااااااارک باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
فریده
4 تیر 93 8:27
یکی نیست به من بگه ، اول پست هایی که نخوندی رو بخون بعداً نظر بذار .