یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام

1392/5/29 12:26
نویسنده : بابا و مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلبماچ ما برگشتیم دلم برا همتون تنگ شده بود گریهایشالاه که همتون خوش و خوب و سلامت باشید ممنونم از دوستان گلم که بهمون سر زدند و فراموشمو ن نکردند همتون و دوست دارمماچقلب وقتی اومدم ومهربونیاتون را دیدم دلم بیشتر براتون پر کشیدگریه حتما همه کامنتها را تایید می کنم در اولین فرصت و پیش همتون میام با کلی عکس و خاطره بر گشتیم و حتما میام براتون می نویسم الان اومدم بگم ممنونم و بهترین و مهربانترین دوستان عزیزم به وجود همتون می بالم و یکدنیا دوستتون دارمقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمدصدرا
29 مرداد 92 14:08
سلام خانمی
به سلامتی. مسافرت خوش گذشت؟ خوشگلای خاله چطورن؟ ان شاالله همیشه به خوشی و سلامتی

ممنونم ممنون خاله جون خوبه خوبند
مهرنوش
29 مرداد 92 15:36
سلام مامانی. خوش اومدید. رسیدن به خیر. امیدوارم حسابی بتون خوش گذشته باشه


ممنونم عزیزم جاتون خالی بود
مامان محمد معین
30 مرداد 92 2:33
رسیدن به خیر عزیزم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
خدا رو شکر


ممنونم عزیز دلم
مامان موژان جون
30 مرداد 92 11:01
سلام عزیزم خوش امدی اومدم برات کامنت بزارم دیدم اومدی چه بهتر خیلی دلم برات تنگ شده بود دوست عزیز


ممنونم عزیز دلم که به فکرمون بودید خوشحالم از داشتن دوستای گلی مثل شما منم دلم براتون تنگ بود دوستتون دارم
سیاره
30 مرداد 92 11:10
ایشالله خدا برات حفظشون کنه


ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 14:16
وااااای مامانی خیلی خوشحالم که اومدی بابا دلمون یه ذره شده بود

ممنونم عزیزم
مریم
30 مرداد 92 14:23
سلام
رسید به خیر
امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه


سلام و ممنونم عزیزم
مامان
30 مرداد 92 18:01
سلام به به رسیدن به خیر انشالله که حسابی بهتون خوش گذشته


بله ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
30 مرداد 92 20:32



ممنونم عزیزم
مامان عرفان
31 مرداد 92 12:09
سلام عزيزم خوبي ؟ ممنون الان خوبم . شما چطورين ؟‌برگشتيد ؟‌ خوشحالم برگشيتيد دلم براتون تنگ شده بود . ايشالا هميشه خوش باشين

ممنونم ایشالاه همیشه سلامت باشیدخدا را شکر

☆ یاسمین ☆
31 مرداد 92 12:22
همچنین گلم


سلامت باشیی عزیزم
مامان امیرعلی گلی
3 شهریور 92 17:38
خصوصی

خسته نباشی عزیزم ممنونم از لطفتون مامان خصوصیتون و دیدید