یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از خاله جون مهربون

1393/2/31 2:06
نویسنده : بابا و مامان
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم بوسهمونطور که می بینیدقالب  وبلاگمون عوض شده این و مدیون محبت خاله جون مهربون هستیم که خیلی زیبا و هنرمندانه قالب وبلاگمون را درست کردند خاله جون خیلی خیلی ممنونم امیدوارم بتونم محبتهاتون را جبران کنم دوستتون داریمبوسبوسمحبتمحبت

پ.ن. روی عکس گل که کلیک کنید وارد وبلاگ قشنگشون میشیدبوسمحبت

پسندها (8)

نظرات (10)

رزا
30 اردیبهشت 93 18:03
وای چه خونه تکونی حسابیی عالی شده افرین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم دست خاله جون درد نکنه
مامان ز✿ـرا
30 اردیبهشت 93 18:25
مبارکه یاسمن جون و پارسا جونم باشهخیلی خیلی خوشگل شده.دست خاله مهربون درد نکنه با ایده های زیبایی که میدن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرحسین
30 اردیبهشت 93 19:00
قالبتون خیلی قشنگ شده مبارکتون باشه. دست خاله مهربون هم درد نکنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
30 اردیبهشت 93 19:21
دست خاله مهربون درد نکنه خیلی قشنگ شده مبارک باشه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم دستشون درد نکنه لطف دارید
مامان ثمین سادات
31 اردیبهشت 93 4:13
عزیزم خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم رفتم ببینم
مامان روژینا
31 اردیبهشت 93 11:01
به به چه قالب خوشملی چه باسلیقهمبارکه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم دست خاله جون درد نکنه
مهدیا
31 اردیبهشت 93 13:46
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم دوست عزیزم
خاله ی مهربون
31 اردیبهشت 93 13:48
سلام عزیزم بخدا این همه تشکر لازم نیست ممنونم از لطف بی نهایت شما
بابا و مامان
پاسخ
خاله جون ببخشید اصلا نمی دونم چطور زحمتتون را جبران کنم ببخشید ناقابله دوستتون دارم خیلی زیاد
مامان و بابا
31 اردیبهشت 93 17:45
به به قالب جدید مبارک راستش خیلی وقت بود به نت سر نمی زدم امروز بعد از مدتها اومدم و دیدم که همه چیز عوض شده خیلی دلم براتون تنگ شده بود وبلاگتم خیلی قشنگ و خوشگل شده عزیزم اینکه دیر به دیر میام دلیلش بی وفایی نیست کلا یه کم سرم شلوغ تر شده ولی همیشه به یادتون هستم همین روزا سعی میکنم پست جدید بزارم گلم از روی خوشگلای خودم پارسا و یاسمن ببوس
بابا و مامان
پاسخ
بهبه سلام عزیز دلمن بلاخره اومدی پیشمون دلم براتون خیلی تنگ شده بود خدا را شکر که حالتون خوبه منتظر پست جدیدتون هستم عزیزم