یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدا حافظی ...

1393/2/30 15:25
نویسنده : بابا و مامان
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم بوسامیدوارم   در کنار خانواده های گلتون شاد و سلامت باشیدمحبت من که جویای حال همه دوستان هستم حداقل سه چهار روز یه بار پیش همتون میام حالتون و می پرسم بجز تعداد گلی از دوستام بقیه انگار ما را فراموش کردن تازه جواب کامنتامم نمی دنگریه خلاصه بعد از یه مدت دیگه  دلم واینستد گفتم یه گلگی چیزی هی روزگار نکنه ما هم شامل ضرب المثله نو که اومد به بازار کهنه میشه دل ازارگریه شدیم دیگه دارم کم کم تصمیم می گیرم اینجا را به تعطیلی بکشونمگریه هر چند برام خیلی خیلی سخته گریهگریه  نمی دونم شایدم این کار و کردم و مطالب وبم را جای دیگه ای انتقال دادم یا سی دیش و بگیرم و دیگه اینجا نیام بقیش باشه یه جای دیگه   قهرمعذرت می خوام از دوستان عزیزم که میان پیشمون و ما را شرمنده می کنندخجالت خواهش می کنم ببخشید که این مطلب و نوشتم  اخه خیلی دلم می گیره پیش دوستان گلم می رم اما جواب کامنتامم نمی دن فقط تایید میشه و دیگه خدا نگهدار گریهاخه می دونید می گن اگر دید و بازدید جوابی نداشت و صاحب خونه تحویلت نگیره دیگه یعنی نیا اینجا چی بگم چقد دلم واسه روزای گذشته تنگ شده.... واسه اون روزایی که تند تند پست میذاشتم میامدم میدیم دوستام برام پیام گذاشتند منم  زود زود  می رفتم پیششون و جواب کامنتای پر محبتشون را می دادم  درد و دل می کردیم می خندیدیم  گریه می کردیم...و...و...از بعضیها ناراحتم که هم لینگ هستیم بارها و بارها پیششون رفتم اما دریغ از یه نگاهکی...گریهالان حالت برزخی دارم گریهقهرقهر نمیدونم شاید بازم اومدم پیشتون شایدم دیگه خدا نگهدار و همینجا رفتم که رفتم  امیدوارم سالم و سلامت باشید بای بای

 

 

پسندها (8)

نظرات (24)

مامان روژینا
28 اردیبهشت 93 13:33
نه فدات شم نکنی این کاروباباتازه ما باهم دوست شده بودیماین کار و کنی من یاسمن گلی و پارسای نازم رو چه طور ببینمبابا دلمون گرفت مامانی خودم قول میدم زود به زود بیام پیشت گلم
بابا و مامان
پاسخ
نه خدا نکنه چشم به خاطر دوستای گلی مثل شما چشم
رزا
28 اردیبهشت 93 14:07
نه تو رو خدا من باتو مثل خواهرم وقتی با هات حرف میزنم انگار رو به رومی میخوام انشالله به زودی خبر مامان شدنم برات بنویسم و نینی مو با وروجکای تو دوست کنم کجا میخوای بری .. منکه خوب نیستم ولی به خاطر دوستای خوبت بمون لطفا یا شایدم به خاطر امثال من که با حرفات ارامش میگیرن
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم چشم
مــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــ
28 اردیبهشت 93 14:40
ای وااااااااااااااااااااای دوست گلم چرا میخوای بری منکه دوست دارم میخوای تنهام بزاری نمیگی دلم برات تنگ میشه اینکارو نکن عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم چشم
خاله ی مهربون
28 اردیبهشت 93 14:53
سلام فدات اگه منظورت منم که نبودم هر وقت هم بیام همه محبتها رو تا جایی که تونستم جبران کردم راستی اگه برید دلمون میگیره ها
بابا و مامان
پاسخ
نه عزیزم خدا نکنه منظورم به شما نیست به اون دوستای بی معرفتیه که هر روز پیششونم و اما یه جواب کامنتم نمیدم اما جاهای دیگه ...بگذریم
خاله ی مهربون
28 اردیبهشت 93 14:57
منم دوستتون دارم عشققققققققققققققققققققم
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 15:11
وای عزیزم نه...کجا میری.... منم مثل شما میرم به وبای دیگه سر میزنم اصلا نمیاد جواب کامنت رو بدن ناراحت نشو منم تصمیم گرفتم فقط برم وب کسایی که جواب کامنتام رو میدن.... نرو....اگه خواستی وبت رو عوض کنی حتما بهم ادرس جدید رو بده.... حیفه ادم دوستای خوبی مثل شما رو از دست بده
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم خیلی محبت دارید چشم دوستت دارم و ممنونم
مامان گلها
28 اردیبهشت 93 15:40
سلام عزیزم ما که شما رو فراموش نمی کنیم از ارتباط باهاتون هم خیلی خوشحال میشیم. پس خواهشا" نرو اگه رفتی جای دیگه آدرس بدین حتما" بهتون سر بزنیم گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
28 اردیبهشت 93 16:43
سلام عزیزم اخه چراخوب به اون دوستانی که جواب نمیدن سر نزن اما ماکه جواب میدیم و کلی هم دوست داریم چه گناهی داریمخواهش میکنم خداحافظی نکن خواهر جونی
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم که اینقد لطف داری به خاطر دوستان گلی مثل شما چشم
مامانی کسرا
28 اردیبهشت 93 17:47
ای خدااااا قربون این دل مهربون شما من برم که اینقدر زود دلگیرمیشی. خدا منُ بکشه نبینیم شما رو ناراحت و غمگین، خدا باعث و بانیشُ نبخشه(من که جزء اون دوستان نیستم؟هستم؟!!!) دیگه حرف رفتن نزدن که دلخور میشم ، اگه بری منم وبلاگ کسرا رو میبندم دیگه نمینویسم گفته باشم! به جان خودم اگه دروغ بگم اینروزا همه یکم درگیرن من خودم بعد از مدتها امروز اومدم یه سر به وبلاگ کسرا زدم! نه که کار مهمی داشته باشم ها،نه! اما خیلی ذهنم درگیره، بقیه ام حتما همینطور. به دل نگیر عزیز دلم، ماها اگه از هم ناراحت شیم که دیگه هیچی... کجا ببریم این دلای پر دردمونُ؟؟؟؟!!!! واسه کی درد و دل کنیم بمون من خودم تنهایی هواتُ دارم! قول میدم ما هنوز می خوایم با هم کتاب چاپ کنیم یادت رفت!!! به جان شما من فقط شبای قصه های علی کوچولو شما رو واسه کسرا تعریف میکنم یه چند روز به خودت استراحت بده اما بیا و بمون اینجا بدون شما صفا نداره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم محبت دوستان گلی مثل شما شرمندم کرد ببخشید که ناراحتتون کرد دوستت دارم و ممنونم از مهربونیت عزیزم
سمیه
28 اردیبهشت 93 18:54
به دل نگیر عزیزم من خودم ده روزی به وبلاگ خودمم سر نزدم از دست روزگار ... بیا بنویس اینجا خیلی ها هنوز میان دیدنت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم چشم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
28 اردیبهشت 93 19:03
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست ! حسی است ؛ که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود … . . . اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است من دریا را تقدیمت میکنم . . . . . . مـــوهـــایـــم .. که یـکدسـت .. هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد ! بـــــاز هــــم .. بـــــا عـشق .. می نویـسم : دوستـــت دارم … . . . گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !! نظرِ دِلـــــــم بود … .
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم که همیشه به ما لطف داری عزیزم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 93 19:48
سلام عزیزم تورو خدا مارو ببخشید من سر کار میرم و توی محل کارم هم اینتر نت نبود اما چند بار سرزدم بخدا موقعیتش پیش نیومد نظربذارم وگرنه چه دوستی بامعرفت تر از شما تورو بخدا خداحافظی نکنید ما تازه شما دوستای خوبو پیدا کردیم با افتخار هم لینک شدید پیش ما باشید مامان و بابای مهربون
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیز دلم محبتهای شما دوستان شرمندمون کرده چشم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 93 19:50
هزار ماشالاه به این کوچولوهای ناز و خوشگل بابا و مامان مهربون و با معرفت کوچولوهای نازتون رو کلی از طرف ما ماچ مالی کنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 93 19:53
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
معصومه
28 اردیبهشت 93 20:02
عزیزم امیدوارم که منظورت به من نباشه بخدا همینجوریش من کمر درد دارم و زیاد پای نت نمیام و پست های رمز دار حوصلمو خراب میکنه هی نمیتونم برم رمزو بردارم بیام بزنم پست وا شه و بعد برای نظر گذاشتن دوباره برم رمزو بیارم برای نظر بذارم در هر حال من عاشق تو و بچه هاتم و مدام بهت سر میزنم شاید بدون کامنت اما میام
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیز دلم ببخشید که ناراحتت کردم دوستت دارم یه دنیا منظورم شما نبودی عزیز دلم برات نوشتم
مامان محمدحسین
28 اردیبهشت 93 22:56
عزیز دلم... بخدا رو حساب بی معرفتی نذار...من همه مطالبت رو میخونم ...مخصوصا شیرین زبونی های گل پسر نازت .... ولی این بچه ها مگه میذارن جواب بدیم...پسر منکه همش میخواد تایپ کنه....دیگه این حرفا نزنیا خاله جون... دلمون برات خیلی خیلی تنگ میشه...
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم خدا نکنه دوستت دارم
مامان درسا
29 اردیبهشت 93 1:14
مامانی این کارو نکن.به خاطر یه سری آدم بقیه رو ناراحت نکن.
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم چشم
مامان آرزو ** بابا سعید
29 اردیبهشت 93 9:54
همیشه دوستتون داریم ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
فریده
29 اردیبهشت 93 14:05
نعععععععععععععععععععععععععععععععععع ، نرو ، خداحافظی نکن ، دلمون برات تنگ می شه ، دلمون واسه محمد پارسا و یاسمین جون تنگ می شه . این پست رو بردار . من دوستون دارم ، همیشه می آم پیشتون . من جواب همه کامنت ها رو می دم ، بعضی مواقع کارم زیاد می شه نمی تونم تند تند بیام و پیام بذارم ولی من شما رو دوست دارم .
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف اری الان فهمیدم که اشتباه کردم اصلا دلم نمیاد دوستای گلی مثل شما ها را تنها بزارم برم دوستتون دارم قد تموم دنیا
خاله شيدا و روشا
29 اردیبهشت 93 14:18
خو اونا نميان گناه كسايي كه شما رو دوست دارن و ميان به اينجا سر ميزنن چيه تو رو خدا نروووو
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم این دو روز اینقد محبت دیدم از دوستان گلم خجالت می کشم برم فدای مهربونیت عزیزم
مامان ساجده
29 اردیبهشت 93 14:44
سلام خانمی خدا نکنه شما ناراحت باشین ...دوستان اگه کمتر پیشت میان شاید مشکل از گرفتاری خودشون باشه وگرنه شما همیشه خوب بودین و هستین در قلب مایکیش من خودم کمتر میام اینجا چون درست نمیتونم بشینم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مدرسه ی مامان ها
29 اردیبهشت 93 17:04
سلام مامان عزیز با دیدن عنوان پستتون حسابی شکه شدیم! درسته که ما هم از اون دسته دوستای بی معرفتتون هستیم که خیلی کم بهتون سر میزنیم اما دوستتون داریم و همیشه از دیدن کامنت هاتون خوشحال میشیم، کم لطفی ما رو ببخشید امیدواریم که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
بابا و مامان
پاسخ
نه وای خدا نکنه شرمندم نکنید بهمون افتخار می دید پیشمون میاید ممنونم از مهربونیتون
مامان امیرحسین
29 اردیبهشت 93 21:07
سلام دوست گلم .من تازه شما را پیدا کردم .میخوای حالا که همشهریمو پیدا کردم تنهام بزاری.دیگه روزگار و بی وفایی. پس من چی بگم هر پستی که میزارم شاید یکی دوتا بازدید کننده داره ودو الی سه تا برام کامنت میزارن حالا هم که این میپسندم اومده دیگه راحت یه تیک میزنندو میرن.عزیزم ما اینجا را اول به خاطر اینکه دفترچه خاطراتی برای کوچولوهامون باشه باز کردیم پس به خاطر اونها هم که شده نباید تعطیلش کنیم.
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 21:59
سلام من خیلی بدم خیلی وقته نیومدم تو وب بچه ها ببخشید عزیزممممممم شرمندتم
بابا و مامان
پاسخ
وای اینطوری نگو الناز جونم من اشتباه کردم همه دوستان گل را دوست دار و منتظر سلامتی همشون و بخصوص شنیدن خبر اومدن نی نی ناز و خوشگلت هستم عزیزم دوستت دارم