یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مادرم روزت مبارک

1393/1/28 17:09
نویسنده : بابا و مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم ....

برای تویی كه تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی كه احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد..مادر

قلبدوستان عزیزم روزتان مبارکقلب

از طرف پریسا جونمماچ و مامان گلشقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان محمدحسین
28 فروردین 93 14:58
زیبا بود.... من پسورد ندارم...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم اومدم برات بزارم عزیزم
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:11
سلام دوست عزیزم. روز شما هم مبارک
مامان هیمن
28 فروردین 93 15:18
خصوصی گلم
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:18
این هم از طرف من و پریسا واسه ی مامان مهربون http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی زیبا بود فدای پریسا جونم
مامان هیمن
28 فروردین 93 15:20
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند.... روز مادر مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور بر شما دوست عزیزم
خاله مهربون
28 فروردین 93 18:17
دستشون درد نکنه .عالی بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی الینا
28 فروردین 93 20:05
کدامین شاخه گل را تقدیمت کنم؟هنگامی که وجودت عطر تمامی گلهاست؟عزیزم روزت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ترنم
29 فروردین 93 9:57
روزت مبارك مامان مهربون و دوست داشتني.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیزم همچنین شما دوست گلمروزتون مبارک باشه
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 14:39
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست روزت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم روز مادر بر شما دوست عزیزم هم مبارک باشه
مامان نگار
30 فروردین 93 9:05
مامان مهربون و عزیز روزت مبارک .واسه مامان عزیز مهربون یاسمن و محمدپارسا
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم لطف داری عزیزم
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:48
خدا مادرتونو برا شما و شما رو برا یاسمین وپارسا نگه داره روزتون مبااااااااااااااااااااااااااارک
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم ممنونم خدا مادر جون و بیامرزه ممنونم از محبتت عزیزم
مامان امیرحسین
30 فروردین 93 18:43
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روز زن و روز مادر بر شما مادر مهربان مبارك باد
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از مهربونیت
خاله مینا
31 فروردین 93 20:21
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک ! روزت مبارک دوست خوبم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 22:58
عزیزم روز شما هم مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
*یاسمین*
1 اردیبهشت 93 15:27
روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم