یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عکاس کوچولوهای مامان

1392/12/28 12:38
نویسنده : بابا و مامان
415 بازدید
اشتراک گذاری

 عکسهای بالای را یاسمن گرفتهتعجب

اینا را پارساتعجبتعجب

سلام دوستان عزیزم قلباین عکسها را که می بینید یاسمن و محمد پارسا انداختندتعجبتعجب

نیشخندوقتی تو دوربین دیدم  باورم نمیشد تعجبتو دلم به این همه استعداد افتخار می کردماز خود راضیقلبماچ

یه نگاهی هم به لباسهای یاسمن داشته باشید یکی نیست بگه دختر این چه طرز لباس پوشیدنهنیشخند

بابا یه زره شیک مامان ابرومون رفت این طرز لباس پوشیدن یعنی چیتعجبسوال

راستی اون بالا عکس سفره هفت سینمونه که یاسمن اصرار کرد درستش کنیمنیشخند وهنوز کامل نشدهچشمکراستش و بخواهید این چند ساله خیلی حوصله سفره هفت سین و نداشتم اما امسال دختر خوشگلم خواست براشون درست کنم منم درست کردم حیفم اومد این پست و نزارم و به خودم افتخار نکنمنیشخندقلبماچ دوستتون دارمقلب و ارزو می کنم در کنار خانواده های گلتون شاد و سلامت باشید ماچقلب

راستی یه وبلاگ دیگمون http://omidfarda2.niniweblog.com/#

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

سمیه
28 اسفند 92 15:33
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
علامه کوچولو
28 اسفند 92 18:16
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محیا(ارام جانم)
28 اسفند 92 21:19
امان از دست بچه های امروزی.ما بدبختا میدونستیم دوربین چیه؟محیا هم همیشه دوربیتن دستشه ومشغوله عکاسیه.
بابا و مامان
پاسخ
الاهی فداش شم پس یه عکاس کوچولو دیگ هم داریم
مامان محیا(ارام جانم)
28 اسفند 92 21:19
سفرتم حرف نداره آجی جونی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هیمن
28 اسفند 92 22:33
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها،ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر،حال مارا به بهترین حال دگرگون کن پیشاپیش سال نو مبارک.
بابا و مامان
پاسخ
و همینطور بر شما دوست گلم
مامان هیمن
28 اسفند 92 22:33
فدای دوتا وروجک عکاس بشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم
مامان پارساجونی
28 اسفند 92 23:50
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم ممنونم از مهربونیتون
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:10
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عزیز دلم لطف دارید
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 اسفند 92 3:22
پیشاپیش سال نو مبااااااارک منم به همچین مادر زنی.که مادر زن هنرمند پسرمه افتخار میکنم پست قبلی اسم ما نبوداااااا.اگه اومدم خواستگاریه یاسمن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما هم یکی از دوستان عزیز من هستید و خیلی دوستتون دارم
نیلوفر
29 اسفند 92 19:45
سال نوی خوبی داشته باشید. پر از برکت و سلامتی و خوشی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
1 فروردین 93 1:53
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
1 فروردین 93 4:02
خصوصی مامانی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم ممنونم
مامان محیا(ارام جانم)
1 فروردین 93 11:20
عیدت مبارک دوست مهربونم
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
1 فروردین 93 13:58
افرین واقعا عالی عکس گرفتن ماشالا........ سفره هم که حرف نداره...... فداش با این سلیقه قشنگش....
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری ممنونم از محبتتون خدانکنه عزیزم
آوايي ... (لي لي)
1 فروردین 93 21:39
انشالله سال خوبي داشته باشي خواهر.... رمز و لطفا برام تلگراف كن
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم گذاشتم
مامان آرش و آیناز
2 فروردین 93 21:08
ای جونم چه عکاسای حرفه ای داری مامان جون سفره هفت سین هم قشنگه سال نو مبارک انشالله که سالی پر خیر و شاد داشته باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 فروردین 93 12:57
به به چه سفره قشنگی ماشالله به استعداد بچه های نازم چه خوب عکس گرفتن بابا حرفه ای عکس انداختن دستتون درد نکنه خاله جون بوووووووووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم محبت دارید
آجی محمدمهدی
3 فروردین 93 13:55
سلام.وب زیبایی دارین.اگه باتبادل لینک موافقین،خبرم کنین.خوشحال میشم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم حتما عزیزم
مامان ریحانه جون
4 فروردین 93 16:55
عید تون مبارک.. براتون آرزوی شادکامی داریم...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان مینا
5 فروردین 93 0:37
سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
سودابه
5 فروردین 93 2:36
امیدوارم اسب سال را رام کنی و با او به تاخت سرزمین خوشبختی را طی کنی و به تمام آرزوهای قشنگت برسی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی الینا
6 فروردین 93 0:54
چه سفره قشنگی مامانی دست گلت درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
ریحانه
7 فروردین 93 17:03
سلام سلام... یه خبر مهم عکس صدرا رو گذاشتم بیا ببین بگو خشگله یانه.....
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
خاله مهربون
11 فروردین 93 1:37
سلام با اجازتون عکس سفره تون توی وبم میذارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
معصومه
14 فروردین 93 21:25
عزیزم سال نو مبارک منو کنجدی اومدیمممممممممممممم قربون این عکاس کوشولوها بشمممم من انشالله روزهای خوشی پیش روتون باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونممعصومه جونم خوش اومدی عزیزم خدا نکنه عزیزم ارزویم سلامتی و خوشی و خرمی برایت در سال جدید
مامان درسا
25 فروردین 93 18:53
سال نو مبارک مامانی سال خوب و شادی داشته باشید.ببخشید دیر اومدم پیشتون.عکسایی که وروجکا گرفتند عالیه.ببوسشون.
بابا و مامان
پاسخ
خوش اومدید ممنونم عزیزم