یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز قشنگ

1392/12/24 7:50
نویسنده : بابا و مامان
532 بازدید
اشتراک گذاری

جعبه دستمال کاغدی قشنگ بود منم گلها را گذاشتم روش و عکس گرفتمنیشخند

پارسا طبق معمول در حال خراب کردن عکس بود تا...

این عکس و ازش گرفتم البته با وعده و وعیدماچ

یاسمن خوابیده بود رو پای من  عکسش و که دید می گفت مامان من مثل دختر خورشید خانم شدمسوالتعجبماچ

سلام دوستان عزیزمقلب دیروز هوا خوب بود ما هم بچه ها را برداشتیم رفتیم بیرون یه بوستانی نزدیک خونمون هست رفتیم اونجا بچه ها حسابی خوش گذروندن لبخند اون گلهای هم که تو عکس می بینید یاسمن از رو زمین پیدا کرده بود اورد برا من بیا مامان اینا را بچه های بی تربیت کندند انداختند رو زمین منم اینا را اوردم برای توتعجبماچ وساعت 5 بود که بر گشتیم نزدیک خونمون بودیم که دو تای داد زدند خونه  نه بریم بیرون تعجب من فکر می کردم خیلی خسته شده باشندخمیازهماشالاه بچه ها چه انرژی دارند منم دلم سوخت و گفتم نریم پارسا همش می گفت بریم دور بزنیم خندهخلاصه رفتیم بریم خونه بابام که بچه ها ناراحت نشند نزدیک خونه  که شدیم هر دو خوابیده بودندخواب  ساعت 8 بیدار شدند و ما برگشتیم تو راه هم نه که تجدید قوا کرده بودندنیشخند همش می گفتند بریم بیرون پارسا یه پارک دیده بود می گفت(بلیم اوندا) بریم اونجا هر چی می گفتم برق نداره می گفت( خوب نداتته باته) خوب نداشته باشه مژه بلاخره را ضی شدند کمی دور بزنند و بیان خونهماچ  خدا را شکر روز خیلی خوبی بودارزو می کنم در کنار خانواده های گلتون خوب و خوش و خرم باشیدقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

الناز
23 اسفند 92 23:13
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم دیشب تا اومدم پست و بزارم این وروجکا اومدند مامان ما خوابمون میاد الکی بودا یه ساعت بعد خوابیدند منم اینقد خسته شدم خوابم برد بهمین خاطر امروز صبح پست و گذاشتم معذرت می خوام
فریده
24 اسفند 92 8:26
عکس یاسمن جون بی نظیر شده واقعاً همون اسمی که خودش روش گذاشته بهش می آید ، دختر خورشید خانم. امیدوارم هر روز شاد باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم محبت دارید
مامان امیرحسین
24 اسفند 92 8:44
سلام .چه عکسهای قشنگی .ماشالله عکس یاسمن خیلی خوشگل شده مخصوصا دومی .ایشالله که همیشه شاد وخرم باشید ، الهی ،حرف زدن این وروجک هم که دل آدمو میبره .برای وروجکها
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامان گلها
24 اسفند 92 9:19
همیشه خوش باشین گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی الینا
24 اسفند 92 9:26
افرین مامان مهربون که بچه هارو میبری گردش راستی خسه نباشی برای خونه تکونی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان نگار
24 اسفند 92 10:38
واقعا هم دختر خورشید شده خانم .امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه و به گردش و تفریح باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان مینا
24 اسفند 92 13:41
خاله شیدا و روشا
24 اسفند 92 14:23
سلام مامانی همیشه به گردش و شادی قربون دخمل خورشیدم برم من
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم ممنونم خدا نکنه خاله جون
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 16:05
آره معلومه هوا خیلی خوبه.خوش باشد همیشه مامانی هم هنر نمایی کرده با گلا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شرمنده می کنید
مامانی کسرا
24 اسفند 92 16:22
دختر خورشید، دختر ماه ، دختر ناز و دوست داشتنی و.... ماشالله بهش خیلی ناز شده عکسش،خوشحالم که بهتون خوش گذشته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی محبت دارید
ماماني كسرا
25 اسفند 92 10:34
پيشاپيش سال نوتون مبارك سالي سرشار ازسلامتي، عشق، دلخوشي و موفقيت و بركت و اتفاقات خوب و..... خلاصه هر چي خوبي و خوشي واستون ارزو ميكنم ممنونم ميشم لحظه تحويل سال واسه ما هم دعا كني
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم و همینطور ارزوی سال خوش همراه باسلامتی براتون ارزو دارم
مائده
25 اسفند 92 12:05
سلم دوووووووووووووووووووووست گلم خوشحالم که بهتون خوش گذشته ایشالله همیشه خوشحال و خوب باشین در کنار هم اون عکس اولیه یاسمین خیلی قشنگ شده ماشالله قربوووووووووووووون این شیرین زبونی پارسا ماشالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آوايي...(لي لي)
25 اسفند 92 14:26
خيلي به ارزوت نياز دارم كه جامه ي عمل بگيره برام... انشالله هميشه شاد باشين عكس اولي كه رو پاتون خوابيده و دومي واقعاً ماه شده ماشالله گل دختر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
*یاسمین*
25 اسفند 92 14:34
ایشاله همهء روز هاتون خوب باشه عزیزموقتی تصاویر رو نگاه میکردم انگار خودمم اونجا بودم،چون حس خوبی بهم دست دادقربون دختر خورشید بشم که انقد خوشگلهمحمد پارسای گلم مثل همیشه دوست داشتنی شدهماشاله بهشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم از لطف و مهربونیتون دوستتون داریم
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 17:49
بهترین آرزوها را برایت دست به فرشته ها سپردم نگاهت به آسمان باشد ****************************
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم زیبا بود
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 17:50
ای جوووووووووووووووووووووووونم چه عکسایی گرفتی ماشالا به این فرشته های قشنگ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
نازنین
25 اسفند 92 18:23
چه عکسای زیبایی... پیشاپیش عیدتون هم مبارک باشه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور سال خوبی برا شما ارزو دارم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 19:02
salm azizam mamnom ke be man sar zady ishalah ke har roz barat ziba bashe
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
الناز
25 اسفند 92 22:18
دخترخورشیدخام سلام خوشکلم.....خداروشکرکه خوش گذشته شادباشیدخواهرعزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:01
وای چه خوشکل برای دختر خورشید خانم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پارسا
26 اسفند 92 11:26
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمدحسین
26 اسفند 92 21:44
دختر خورشید خانم خیلی خیلی زیبایی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
ستارگان آسمان من
27 اسفند 92 2:31
ذختر خورشید خانم کیه؟....دخترمون گلهههههایشالا همیشه خوش باشین دوست گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 12:57
بعععععععععععععععع چه عکس ناب و ناااااااااااازیقربون ژست نازش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از مهربونیتون عزیزم
مامان محمدصدرا
27 اسفند 92 13:13
قربون شیرین زبونیات برم عزیزم پارسا خوشگله هزارماشاالله به یاسمن خانوم که اینقده نازن و باادب آفرین که خودت دست به گلها نمی زنی و هزارآفرین به مامانتون که اینقده شما رو مودب تربیت کرده
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم لطف دارید
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 اسفند 92 3:11
سلام عزیزم سال نو پیشاپیش مبااارک فقط یه چیزی سرعت پایین وبتون بخاطر این ستاره های متحرکه که روی وب گذاشتین.اگه برش دارین سرعت وبتون خیلی بالا تر میاد مامانی.بوووووس برای خورشید و پارسا گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از راهنماییتون برش داشتم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 فروردین 93 12:44
داقعا هم پیداست روز بسیار قشنگی بوده مخصوصآ که همه شما خانواده گرم وصمیمی در کنار هم هستید انشالله همیشه در کنار هم شاد وسلامت باشید وبه گشت وگذار باشید عکسها خیلی خوشگلن مخصوصا اون خورشید خانم واقعآ عکس محشری شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شرمنده این همه لطف و مهربونی هستم
مامان روژینا
10 فروردین 93 8:47
بهار رسید و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد ! عیدت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم