یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیطونیای یاسمن و پارسا

1392/11/21 8:18
نویسنده : بابا و مامان
507 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داخل کمد دیواریه (کتابخونه)

پارسا داشت اسباب بازیا را بیرون می ریختکلافه

پارسا با میله هاش مشغوله یاسمنم داره قیچی می کنهماچ

یه بار پارسا میرفت تو کمد  یه بار یاسمنچشم

اینجا داشت می گفت میدنمت(می زنمت)

اینم پایان کاروقت تمام

سلام دوستان عزیزمماچ ارزوی سلامتی برا خودتون و خانواده گلتون دارمقلب امروز صبح اومدم مثلا کارام و جلو انداخته باشم مشغول تمییز کردن خونه شدم تا تولد یاسمن کارای خونه را کرده باشم وفرصت رسیدن به کارای دیگه راد اشته باشممژه  التیماتوم دادم به بچه ها خونه را بهم نریزیدمشغول تلفن من خیلی خسته شدم امروزم حوصله جمع کردن دیگه ندارم خدای خوب بودند اما الان نیم ساعت پیش این بلا را سر خونه اوردندکلافه اتاق بودم اومدم دیدم دو تای رفتند کتابخونه اونجا کمی از اسباب بازیهاشون را گذاشتم داخل پلاستیک داشتند اونجا بازی می کردند که بعدش دیدم پارسا داره وسایل کمد و می ریزه بیرون دعواش که کردمعصبانی اومد بیرون اما با یه میله که تهدیدم می کرد( می دنمت)می زنمتتعجبخنده اما بعدش کوتاه اومد و چون از صبح ساعت 8 بیدار بودند رضایت دادند ببرم بخوابونمشونخواب بعدم اومدم جمع جور کردن  و الان هر دوشون با باباشون خوابند پارسا از اتاق یه میله و یه زنبیل کوچولو و یه مهره برده گذاشته بالا سرش و خوابیدهخندهحال موقع خواب چکار به اینا داره نمیدونمسوالخنده اینم کارای امروز این دوتا وروجکقلبماچ

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

❤خونه نمدی❤
21 بهمن 92 1:18
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
ستارگان آسمان من
21 بهمن 92 1:48
خدا صبرت بده
ستارگان آسمان من
21 بهمن 92 1:50
خوبه یاسمن دختره و انقدر بلاست
بابا و مامان
پاسخ
همین و بگو عزیزم
مامان ترنم
21 بهمن 92 8:55
خدا بهت توان بده تا بتوني از پس اين دو تا وروجك بربياي ماماني.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نگار
21 بهمن 92 10:06
من که یه دونه دارم ،بعد از اینکه از سر کار برگردم باید مرتب دولا راست بشم تا بشه تو خونه موند وای به حال مهمونی .فکر کنم دو تا چه به اندازه یاسمن و محمدپارسا بتونند اندازه یه ارتش ریخت و پاش کنن .نه؟ بازم خدا رو شکر که سالمند و می تونند شلوغ کنن .این خستگی می ارزه به سالم بودن و شاد بودنشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزدلم خوش بحال یاسمن و محمد پارسا که خاله های مهربون حمایتشون می کنند
مائده
21 بهمن 92 10:57
خدا بهت یه صبر و توان بده خواهر ماشالله هزار ماشالله براشون اسفند دود کن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی الینا
21 بهمن 92 11:34
فدای این کوچولوهای شیطون عزیزای دلم گناه دارن مامانی باهاشون دعوا نکن ایشالا همیشه شادوسالم باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
21 بهمن 92 12:43
خدا حفظشون كنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عرفان
21 بهمن 92 12:43
به به پس يه تولد حسابي در پيش داريم ايشالا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم ایشالاه
مامان عرفان
21 بهمن 92 12:45
خدايا به ما مانها بيشتر صبر و تحمل بده كه بتونيم اين شيطوني بچه ها تحمل كنيم
بابا و مامان
پاسخ
انشالاه
مامان ساجده
21 بهمن 92 12:51
ای بچه های شیطوووون...عوض کمک دادنشونه به مانشونوااااای تا کی باید حمش کنی این اتاقوای وروجکا..دختر منم عاشق قیچی کردنه یسره قیچی و کاغذ یا روزنامه دستشه
بابا و مامان
پاسخ
همین و بگو عزیزم فدای شیطون بلای خودم ساجده جونم
مامان روژینا
21 بهمن 92 13:30
آخی عزیز دلم خدا صبر بده بهت مامانی گلمولی همون شیطونیهاشونم شیرینه ببوس هر دوتاییشونو هزار تا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطفتون
مامان امیرحسین
21 بهمن 92 13:33
سلام خانومی.ماشالله به این وروجکها.مامانها میمونند چیکار بکنند اما از شوخی گذشته خدا را شکر سالم باشند وشیطونی کنند. عزیزم من فکر میکردم ما فقط یه عالمه کتاب داریم حالا میبینم که
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم بله اون کمد دیواری بزرگ پر از کتابه
الناز
21 بهمن 92 14:37
ای جووووووووووووونم معلوم نیست موقع خواب اینارو میخوادش چیکار عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم بوس
بابا و مامان
پاسخ
بقول یکی از مامانا لابد می خواد تو خوابم یه وقت هوس کرد مامان و بزنه
مامی پوریا
21 بهمن 92 15:29
چه دختر پسر نازی خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون
*یاسمین*
21 بهمن 92 16:29
مامانی چقد اولتیماتومت کارساز بودهچه میشه کرد،شیطونن دیگه.خدا حفظشون کنهاین محمد پارسای جیجل تو خواب هم میخواد بِدَنَت
بابا و مامان
پاسخ
همینو بگو ممنونم عزیزم لابد
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:43
مامانی پیشاپیش تولد یاسمن جون مبارک.بزن دست قشنگه رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:44
چه مامان خوبی با وجود التیماتوم بازم دعواشون نکرد و با خونسردی ازشون عکس گرفته
بابا و مامان
پاسخ
به نظر شما کاری از دستم بر میومد ایا
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:45
چقدم با هم همکاری میکنن وهمیشه با همن.خدا حفظشون کنه
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:46
پارسا جون وقت خواب میله و مهر و زنبیل میخای چکار
مامان مینا
21 بهمن 92 19:55
نازییییمامانی بزار شیطونی کنند .اینم یه دورانیه دیگه بر نمیگرده براشونولی مامانی بهشون بگو خودتون باید اتاقتون مرتب کنند از الان یاد میگیرن مرتب باشنالبته فضولی نباشه ماشالا خودتون مامان نمونه ای هستید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بخدا مامان می گم یاسمن میگه من خستهام دستام درد می کنه پارسا هم که مقلد یاسمن
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 بهمن 92 23:35
سلام عزیزم خوبید ماشالله به وروجکها عزیزم منم از صبح تا شب همش مشغول جمع کردنم برمی گردم پشت سرم رو که می بینم می بینم بیشتر ریختن چقدر کلافه وخسته میشمولی چکار میشه کرد به گفتن خواهرم مگه بچه تا کی بچه هست باید تحمل کرد تابزرگ بشن عزیزم پارسا جون چقدر ترسیم اخه دلت میاد مامان به این خوبی رو بدنی عزیزم بخورمت با اون شیرین زبونی وشیرینکاریت فدای هر دوتاتون بشم خاله جان انشالله همیشه شاد باشین
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون عزیزم افرین به خواهر جون چه تعببیر عالیهخدا نکنه ممنون از مهربونیتون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 بهمن 92 23:36
پس یه تولد تو راه داریم به به بی صبرانه منتظریم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
22 بهمن 92 2:30
سلام برمادر زن پسرم! اول بگم که باهات قهرم.همش میگم آدرس وب رو بزار برام،اما جاش برامون بوس میفرستی . ولی الان دوباره پیدات کردم.قربون عروس شیطون و ماهم بشم جونم داداش پارسا هم که پایه ست.به به.خدا حفظتون کنه.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم وای الاهی بمیرم بخدا کامنتتون برا ادرس نیومدهممنون از محبت بی اندازتون عزیز دلم دوست دارم شرمنده شدم بخدا
مامان بیتا و تینا
22 بهمن 92 4:45
سلام عزیزم اخ که من قربون اون زبونش بشم میدنمت فداشون بشم من خاله جونم ما هم اپیدیم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه ممنون از محبتت اومدم عزیزم
رزا
22 بهمن 92 11:03
عزیزم واقع از خدا برات صبر ارزو میکنم ما شاالله چه قد شیطونن
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:38
من همیشه به این صبرت حسابی آفرین گفتم. انشاالله خدا ایندو تا خوشگلو همیشه براتون سلامت حفظ کنه. تولد یاسمن جون پیشاپیش مبارک عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان موژان جون
24 بهمن 92 11:06
الهی خاله قربون این شیطوناتون ببین چکار کردن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان پریسا
26 بهمن 92 1:17
ببین خونه رو به چه روزی در اوردن
فریده
26 بهمن 92 12:46
ماشاءالله چقدر شیطون هستند ، آفرین به مامان مهربون که با این حال بچه ها رو دعوا نکرده .
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشنم عزیزم لطف دارید
مامان حدیثه سادات
26 بهمن 92 16:07
خسته نباشی عزیزم. پیشاپیش تولد یاسمن جون هم مبارک....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم