یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مدرسه مامانها

1392/11/19 3:26
نویسنده : بابا و مامان
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوستان عزیزمقلباون شکل بالا کاردستیه که تو وبلاگ  زیبای مدرسه مامانها یاد گرفتیم  نیشخندخدای شروع کردنی فکر نکردم اینقده وقتم و بگیره آخدیروز شروع کردم یه دفعه دیدم وای ظهر شده من غذا ندارم حسابی اغفال شده بودمآخ کارا را ول کردم رفتم سراغ کار خونه کارای کاردستی را سپردم دست بچه ها بعدش دیگه نشد ادامه بدم با اینکه یاسمن اصرار داشت اما گذاشتم برا امروز امروزم از ساعت 3* 3 تای من و یاسمن و پارسا مشغول بودیمنیشخند که این شد حاصل کارمون اینقد حس خوبی بود مژهیاد دوران مدرسه و کاردستی درست کردنمون بخیرمژهراستی حتما به وبلاگ مدرسه مامانها برید خیلی مطالب زیبا  و مفیدی دارهلبخند وبلاگ قشنگی که هر روز بهش سر می زنم و از مطالب مفیدش استفاده می کنم و خیلی دوسش دارم مطمئنم اکثر دوستان با این وبلاگ زیبا اشنا هستندقلب یه خسته نباشید محکم  وسفت به همه دست اندر کارای این وبلاگ قشنگقلب

http://mamanschool.niniweblog.com/مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مائده
18 بهمن 92 20:47
به افتخار این مامان هنرمند
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
18 بهمن 92 21:21
چه خوجل شده عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف دارید
ستارگان آسمان من
19 بهمن 92 1:54
باریکلا به شما مادر نمونه با این همه وقت و حوصله که برای گل های نازت میزاری
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیت عزیزم
مائده
19 بهمن 92 7:56
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم همچنن بر شما دوست عزیزم
خاله شيدا و روشا
19 بهمن 92 8:14
سلام مامانيييييييييييييييييي خيلي خوشگلههههههههههه دستت درد نكنه ماماني هنرمند
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت
مامان هیمن
19 بهمن 92 8:29
چه خوب که مامانی بابچه هاش میشینه و کاردستی درست میکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هیمن
19 بهمن 92 8:31
چقد هم بچه ها کیف کردن و بهشون خوش گذشته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان اهورا
19 بهمن 92 9:13
افرین مامانی خیلی قشنگ شده خسته نباشی
مامان هیمن
19 بهمن 92 9:32
خصوصی گلم
مـــــــــدرسه ی مــــــــــــــامان ها
19 بهمن 92 10:04
سلام مامان هنــــــــــــــــــــــــرمند و باحوصله آفرین به هر سه ی شما ؛ واقعا قشنگ شده. و یه حس جالب دیگه اش، احساس غروریه که بچه ها موقع عکس ها با کاردستیِ قشنگشون دارن. خدا شما رو به اونها و اونها رو به شما ببخشه. اتفاقا چه خوبه که مشغولیتی برا بچه ها درست کردید ، اینطوری هم راحت تر می تونید به کارهای خونه برسید و هم اونها بعد از اتمام کارشون احساس خوبی دارند و راضی هستند، در واقع با این کار به بالا بردن حس اعتماد به نفسشون هم کمک کردید. بازم آفرین به شما و آفرین به یاسمن جون و محمدپارسای عزیز برای شما مامان نمونه و فعال و بچه های گلتون در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون که تشریف اوردید و ممنون از مهربونیتون
مامان بیتا و تینا
19 بهمن 92 11:35
سلام عزیز دلم کار دستیتون چقدر قشنگ شده افرین به شما گلهای نازمو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
فریده
19 بهمن 92 13:56
خداوند چه فرشته های نازی رو بهتون داده ، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند .ممنون که به وبلاگ پرهام آمدید . اگه مشکلی نیست شما رو لینک کنم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز باعث افتخاره منم با اجازه لینگنون کردم
مامان امیرحسین
19 بهمن 92 14:23
سلام دوست عزیزم.خیلی قشنگ شده آفرین به این بچه های باهوش و کنجکاو والبته آفرین به این مامان با حوصله،خسته نباشید واقعا خوشگل شده.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان الینا
19 بهمن 92 14:48
افرین مامانی هنرمند با فرشته های ناز خاله
مائده
19 بهمن 92 19:24
مامان ساجده
19 بهمن 92 20:56
ای ول مامانی و بچه های هنرمند خیلی قشنگ شده اون سایته که معرفی کردی خیلی خوب بود دست گلت درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلمخوشحالم که خوشتون اومده عزیزم
رزا
19 بهمن 92 22:44
عزیزم افرین قشنگه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم
مامان حدیثه سادات
19 بهمن 92 22:56
قشنگ شده خانمی آفرین به هر سه تون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 4:36
سلام خواهر خوبي آفرين هنرمند بدو بيا خصوصي
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم رفتم ببینم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 4:39
خواهر خداييش با حال شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مائده
20 بهمن 92 10:25
خ ص و ص ی عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مهربونم رفتم ببینم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 بهمن 92 10:32
آفرین به یاسمن و محمد پارسای هنرمند
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مائده
20 بهمن 92 10:39
▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄ .....▀▄▀▄ ▀▄▀▄ .....▀▄▀▄ ▀▄▀▄ .....▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
مامان نگار
20 بهمن 92 10:56
دختر و پسر نازی دارید خدا براتون نگهشون داره.هم نازو شیرینند و هم هنرمند.اگه به وبلاگ من و دخترم هم سر بزنید ازدوستی تون خوشحال می شم .اگه اجازه بدید شما رو لینک کنم .وبتون خیلی جالبه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید حتما خیلی خوشحال یشم عزیزم اومدم با افتخار لینگتون کنم و بیام وبلاگ قشنگتون
مامان ترنم
20 بهمن 92 11:50
آفرين به اين همه حوصله. خيليييييي خوشگل شده.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتتون عزیزم
مامان عرفان
20 بهمن 92 12:58
ايول به مامان و بچه هاي هنرمند جميعاً خسته نباشيد .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عرفان
20 بهمن 92 12:58
مامان عرفان
20 بهمن 92 12:59
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 14:56
عزيز دلم خصوصيت نبود نوشتي خصوصي داري اما من چك كردم كامنتي تو خصوصي ازت نيامده بود برام خواهري
بابا و مامان
پاسخ
اومدم دوباره براتون بزارم
*یاسمین*
20 بهمن 92 15:04
ای جانم چقد این کاردستی زیبا شده،باریکلا به مامانی،یاسمن جون و محمد پارسای عزیزعزیزم راست میگی،وقت گیره ولی ارزششو داره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:06
|♥♥♥[☺/___ ""@""""""@" فقط رفقای بامعرفت سوارمیکنیم :بپربالا:
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیز دلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 بهمن 92 23:25
سلام عزیزم خوبید واااااااااااای چکار کردید دستتن درد نکنه خداییش می ارزه که حتی ادم اون روز غذا هم نخوره به جاش چقدر بهتون خوش گذشته وچقدر اعتماد به نفسها به هوارفته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف دارید تو یه عملیات کماندوی مرغ و برنج اماده و خونه جمع و جور شد
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 بهمن 92 23:27
آفرین به هر سه شما مامان با سلیقه ودو وروجکهای خوشگلم که همتون بیستین بیست می بوسمتون منم حتمآ درستش می کنم خاک برسرم ادرس همه وبهای خوب رو دارم وقت نمی کنم سر بزنم حتما از این به بعد وقت می ذارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه ایشالاه فرصت کنیدحتما برید
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 92 12:38
سلام مامانی یاسمن و محمد پارسا جان خوبین؟ بچه ها خوبن؟ عزیزم ببخش که فرصت نکردم بیام وبتون.خیلی از پستها رو نخوندنم عجب کاردستی زیباییآفرین به شما واقعا" وبلاگشون وبلاگ مفیدی هستش.منم هر وقت میرم کلی استفاده می کنمممنونم عزیزم دوستتون دارم وممنون از محبتتون
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:40
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پریسا
26 بهمن 92 1:16
افففففففففففففرین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم