یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز عالی

1392/10/23 1:41
نویسنده : بابا و مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب خدا را شکر امروز روز خیلی خیلی  خوبی بودبغل  اول اینکه امروز تولد دوست عزیزم مائده جونمماچ بعد تولد پرهام عزیزمماچ احساس می کردم امروز از اولش روز خوب و قشنگی باشه مژهسوای سلامتی گلهای قشنگم قلبو بهبود حالشون همینطور نادر که حالش خدا را شکر خوب بودقلب یه خبر خیلی خیلی عالی دیگه که بعداظهر شنیدم  خبر سلامتی یکی از عزیزانمهورا و به دنبال اون یه خبر خوش دیگه که اونم مربوط به یکی از عزیزان میشدهورا خدایا شکرتقلب ارزو می کنم همیشه دلهاتون شاد باشه پر باشه از شادی و شادمانیقلب خدایا شکرت هزاران هزار مرتبه شکرتماچامروز فرصتی شد که خدمت حضرت معصومه باشیم ورفتیم زیارت که خیلی خوب بود خلوت خلوت زیارت کردم وبه یاد همه عزیزانم که منتظر نی نی هستند و همینطور دوستان عزیزم بودمماچامیدوارم خدای مهربونم حاجت دل همه را بدهقلبوقتی اومدیم خونه دیدم شکم پارسا خان بد کار می کنه خیلی نگران شدمنگران دلش و پر کردم از عرق اترج بعدشم لعاب برنج بهش دادم خدا را شکر خوب بودلبخندو صد البته احساس می کنم از اون اشی که بعداظهر درست کرده میل کردهعصبانی  که اینطور شده بود اولش خیلی نگران شدم خدایا این بچه تازه خوب شده این دیگه چیهاسترس بعدا فهمیدم از کجا اب می خوره امیدوارم صبح که پا شد دیگه حالش خوب شده باشهماچقلب  ارزوی خوشی و سلامتی برا همتون دارمقلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

ستارگان آسمان من
23 دی 92 2:40
خدارو شکر ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ارزوی شادی براتون دارم
مامان هیمن
23 دی 92 10:27
سلام مامانی مهربون.زیارت قبول عزیزم.چقدر خوبه که همه رو یادت بوده دعا کردیبخدا ماهی عزیزمعاشقتمایشالا همیشه دنیا به کامت باشه و دلت شاد و سلامت باشین.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
23 دی 92 10:29
سلام مامانی میشه اسم سی دی رو که گفتین بهم بدین واسه هیمنی تهیه کنم
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم سی دی شهر حیوانات اسمشه البته کتابشم هست اما سی دیش بهتره
مامان طاها
23 دی 92 11:00
ان شا الله که تموم روزهاتون خوش و تنتون همیشه سالم باشه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
23 دی 92 11:03
تيترت كه خيلي انرژي مي‌ده. برم ببينم چه خبره.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
23 دی 92 11:05
عزيزم ان شاا... هميشه روزها برات پر از شادي و سلامتي باشه. و اين دو تا گل زندگيت سالم و سرحال و همچنان شيطون باشن. خوش به حالتون كه هميشه مي‌تونين برين زيارت و براي خودتون دلتون رو جلا بدين. تو اين خلوتهاي نوراني ياد ما هم بكنيد عزيزم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم عزیزم یاد همه دوستان بودم همینطور شما دوست عزیزم برای دوست گلتون هم خیلی دعا کردم
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 11:54
سلااااااااام...قررررررررررررررربون تو بشششششششششم..مرسی از انتخاااابت
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم واقعا گفتم همهچیز عالی بود ارزو می کنم دلتون همیشه شاد باشه عزیزم
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 11:55
خاله ما نخود لوبیای آش مامانی بودیم ته قابلمهههههههههه
بابا و مامان
پاسخ
فدای نخود لوبیاهای خوشمزه وخوشگل
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:00
آی قربونت بشم...ماهانی از خوش غیرتیشه که سرلختی و با روبان قرمز کشیدتم..دخترام که دخترن خخخخخخخخخ میدونن باید حجاب زد
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:03
آر خواااااهر عین خودخودشمممممممممممممممخدا اجرم بدهههههههههههه
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:07
به به به خوشبحالتون که شروع صبح زیبایی داشتین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ارزوی خوشی و سلامتی و شادی براتون دارم
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:08
تولد مائده جون و پرهام جونم مبارکشون باشششششششششه ایشاااااااللهاینم هدیه من و ماهانم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:09
خدایا شکرت که قلب دوست خوبم اینقدر آرومه و همه چی وفق مراد دلشه و به زیارت خانم معصومه هم رفته....شکررررررررررررررر
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم مهربونم
آیسان مامان ماهان
23 دی 92 12:11
بووووووووووووووووووووووووووس برا مامان و فرشته های ناز شووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پرنس و پرنسس
23 دی 92 12:49
سلام خدارو شکر خوب شدید زیارت قبول باشه خانمی ان شالله همیشه شاد و خوش باشین انش الله که پارسا جونم خوب بشه و مشکلی نداشته باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مائده
23 دی 92 14:00
اطرافم پر شده از حس مثبت بودنتان ..ممنون که هستی دوست خوب
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیت عزیز دلم دوستتون دارم
مائده
23 دی 92 14:04
دووووووووووستم حالش خوبه اق جووووون اق جوووووووون ایشالله همیشه خوب خوب خوب باشی و خبرای خوش بشنوی عزیز دلم ممنونم از محبتات
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالاه دل شما هم پر باشه از شادی و شادمانی عزیزم
مامان محمد پرهام
23 دی 92 15:41
با سلام خداروشکر که این قدر شادین امیدواریم هرروزتون پراز شادی و سلامتی باشه کلهای نازتو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان امیرعلی گلی
23 دی 92 16:00
ایشالله همیشه خبرایه خوش بشنوید و خوش خبر باشید خداروشکر که بچه ها حالشون خوبه و همه چی بروفقه مراده ایشالله که پارسا جون هم چیزیش نیست
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا را شکر پارسا هم حالش خوبه
*یاسمین*
23 دی 92 16:56
خدا رو شکر که روزت عالی بوده،امیدوارم همه روزهای زندگیت خوب و عالی بگذره.زیارت قبول و التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم و همینطور ارزوی روزهای شاد دارم برا شما عزیزم
مامان مینا
23 دی 92 20:15
ایشالا همیشه خبر خوش باشهپارسا جونم خوب باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا را شکر پارسا حالش خوبه
الناز
23 دی 92 22:56
سلام خانمی شکرخدا واسه روز قشنگتون و بهبودی حال بچه ها و همسر مهربونتون....وای منم امروز سرماخوردم و حالم بده....انشالله اقا پارسا هم حالش زود خوب بشه خانمی بوووس
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم وای ایشالاه که حالتون بهتر بشه عزیزم
مامان سینا
25 دی 92 0:29
خدا رو شکر ایشالا همیشه شاد باشید دوست خوبم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
25 دی 92 18:27
ایشالا همیشه روزای خوبی داشته باشی... تولداشون مبارک باشه....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آتاناز
26 دی 92 12:53
ایشالاه همه روزاتون اینطوری باشه و همیشه شاد باشین زیارتتون قبول . روی ماهات ببوس .
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیز دلم