یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

محمد پارسای شیطونم

1392/10/22 0:44
نویسنده : بابا و مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داشت به حرفهام گوش میدادماچ

قیافه متفکرش و ببینیدمتفکر

اینجا رفت سراغ موتورش و فکر کنم داشت نقشه می کشیدعینک

داشت خودکار و نشونم میداد که یه دفعه بی هوا پرت کردتعجب

اینجام داشتم می گفتم چرا پرت کردی گوش می کردمتفکر

اینجام می گفت دوت دالمخنده

واینم قیافه حق به جانبشبغل

سلام دوستان عزیزمقلب امروز تو اتاق بودم که پارسا اومد پیشم ماچو یه نگاه کرد بعدشم می خواست خودکار و طرف من پرت کنه که بهش گفتم نزنی ماماننگران اونوقت دوست ندارمعصبانی یه ذره گوش کرد منم خوشحال بودم نیشخندداره با دقت به حرفام گوش می ده و تدبر می کنهاز خود راضی یه دفعه بی هوا خودکار و پرت کرد طرفم تعجبگفتم چرا مامان اینکار و کردیعصبانی با خونسردی تمام گفت(دت دالم) دوست دارمخنده بعدشم رفت سراغ موتورش و مشغول خرابکاری شدماچ عکسهای بالا را همون موقع گرفتم اما خودکار و بی هوا پرت کرد نشد از اون کارش عکس بگیرم فقط ببینید چه قیافه متفکری به خودش گرفتهقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ترنم
22 دی 92 8:55
چقدر هم قيافه‌اش متفكرانه است.
مامان سینا
22 دی 92 11:42
خیلی باحال بود
مامان پرهام
22 دی 92 12:37
سلام ببخشید که دیر بهتون سر میزنم کمی سرم شلوغه .بابت تبریکتونم واقعآ سپاسگذارم پارساخان شیطون معلومه که خیلی نقشه ها داره ولی اگه کارهاشو به روش نیارید بهتره
بابا و مامان
پاسخ
سلام خواهش می کنم عزیزم ممنونم از راهنماییتون
fariba
22 دی 92 12:54
خب دوست داله دیگه
مائده
22 دی 92 13:09
ای جاااااااااانم چه متفکرانه چه جلاب و خوشمزه نمیگفتفتی بهش سنگین تر بودی خانومیییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
اره به خدا
ستارگان آسمان من
23 دی 92 2:46
سلام عزیزم....چقدر مطلب جدید گذاشتی فرزیا...من یه جا شنیدم هیچوقت به بچهاتون نگید دوست ندارم خیلیییی اثر بدی میزاره...منم از اون به بعد میگم از دستت ناراحت میشم...پس نتیجه این شد که اون خودکار حقت بود
بابا و مامان
پاسخ
اگه اینطوره راست راستی حقم بوده
مامان طاها
23 دی 92 11:03
اشکالی نداره مامانی بچه ان دیگه. چند وقته دیگه بزرگ میشن و همیناست که خاطره میمونه.
بابا و مامان
پاسخ
بله عزیزم چیزیم نمیشه
مامان امیرعلی گلی
23 دی 92 16:05
فدایه اون قیافه ی متفکرت عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
*یاسمین*
23 دی 92 16:45
قربون تدبر کردنت،شیطون بلا دوت دالمت یه کم خشن بود خاله جوندلت میاد،مامانی به این خوبی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:25
دوت دالم قربون حرف زدنت
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون خاله جون
مامان آریو بزرن و آرتین
30 دی 92 12:31
چکارش داری اخه