یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوست مهربونم

1392/8/27 15:21
نویسنده : بابا و مامان
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوستان عزیزم قلبعکسهای که اون بالا دیدید توسط دوست عزیز ومهربونمون (مامان تنها )درست شده که یکدنیا ازشون ممنونم قلبقلبماچعزیز دلم ارزو می کنم به تمام ارزوهای دلت برسی قلب اون دسته گل بالا هدیه ناقابلیست برای تشکر از مهربونیتون عزیزمقلبماچ

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ترنم
27 آبان 92 13:04
چه عكسهاي خوشگلي. دست ماماني تنها هم درد نكنه و ان شاا.... خدا هر چه زودتر دامنش رو پر كنه از يه موجود نازنين و آسموني.
بابا و مامان
پاسخ
بله زیباست ایشالاه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 14:27
سلام عزیزم منم رفتم دیدم چه کار قشنگی کرده بود دستش دردنکنه انشالله هر مشکلی داره زود حل شه
بابا و مامان
پاسخ
بله دستش درد نکنه خیلی زیباست
مامان تنها
27 آبان 92 14:37
قابلی نداشت عزیزم فکر کنم از عکس اول که مثل فرشته درست کرده بودم خوشت نیومد نه؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از لطفتون وای مامان من اصلا دقت نکردم فکر کردم قالب وبلاگتونه گذاشتم تو وبلاگم عزیزم ممنون از محبتتون
مامان آوا
27 آبان 92 18:50
سلام مامانی چقدر پست گذاشتی تو این دو روز.دست مامان تنها هم درد نکنه. ممنون عزیزم لطف دوست عزیزم علت گذاشتن این پستها شد ممنونم از مهربونی همه دوستان گلم
زهره
27 آبان 92 19:57
دستشون درد نكنه...خيليييييييييييييييييي زيبا بودن...مخصوصا عكساي پسري خخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خوش بحال پارسا که خاله مهربون دوستش داره
مامان درسا
27 آبان 92 21:01
چه دوست خوب و مهربونی.
بابا و مامان
پاسخ
بله مامان تنها از دوستان عزیز و مهربون هستند
مامان آریو برزن و آرتین
27 آبان 92 22:30
سلام گلم دستش درد نکنه زیبا بودن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله خیلی زیبا بودند ممنون از محبت و لطفشون شرمنده محبت همه دوستان مهربون هستم همینطور مامان تنها که خیلی لطف کردند
مامان نرگس
28 آبان 92 8:45
سلام من میخواستم برای تشکر از اینکه آدرس قاب ها رو بهم نشون دادی قاب عکس یاسمن جون و پارسا رو درست کنم و تقدیمتون کنم ولی هرکاری کردم نتونستم عکساتونو کپی برداری کنم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارید قابل نداشت
مامان پارساجونی
28 آبان 92 9:10
چه دوست خوبی! چه عکسای خوشگلی! دستشون درد نکنه و ایشالله بزودی حاجت روا شن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم مممنونم از محبتت بله دستش درد نکنه خیلی محبت دارند ایشالاه
فروش جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان
28 آبان 92 12:07
سلام خوبيد--کوچولوتون خيلي نازه ماشااللاه راستي براي کوچولوتون آلبوم خاطرات کودکان گرفتيد فروش جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com 09376636021 تلفن ثبت سفارشات توليد و پخش شورت هاي آموزشي کودک (پوشک اموزشي براي اولين بار در ايران شورت آموزشي کودک چيست؟ )) هرگاه بخواهيد به کودک آموزش دهيد موقع دستشويي به شما اطلاع دهد مي توان از اين پوشکهاي آموزشي استفاده کرد از مزاياي اين پوشک اين است که اگر کودک دستشوي خود را اعلام نکرد به هيچ عنوان نم پس نمي دهد و همچنين قابل شستشو و استفاده مجدد است يکي از روشهاي اموزش کودک عکسهاي روي پوشک وقتي کودک ادرار ميکنه کم کم محو ميشه و مادر مي تواند بگه به کودکش که ببين ...اين عکس دوستاته ...اسمشون چيه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توي اين شورته جيش کني اگه جيش کني کم کم ميروند . تو که دوست نداري دوستات بروند جاي ديگه ...دوست داري؟ من فکر ميکنم که خيلي راحت مي توني بچه را از پوشک پوشيدن با کمک اين پوشکها معاف کنيم فروش به صورت کلي و جزعي و ارسال رايگان به تمام نقاط کشور تلفن مرکز پخش 09376636021
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 21:22
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی درسا
29 آبان 92 7:37
عزیزم خیلی خوشگلن دست مامان تنها درد نکنه...... ممنونم عزیزم
مهرنوش
29 آبان 92 13:22
خیلی قشنگن. دستشون درد نکنه.
بابا و مامان
پاسخ
واقعا دستشون درد نکنه ممنونم
مامان عرفان
30 آبان 92 9:54
دستشون درد نكنه . ممنونم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
30 آبان 92 22:42
چه زیبا دستشون درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
بله ممنونم از محبتتون
مامان گلشيد
4 آذر 92 10:54
چه خوشملن دست دوست جوني درد نكنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلمدستش درد نکنه
خاله کمیل و کیان
4 آذر 92 22:35
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم